Έχετε δει τις ασκήσεις που προτείνονται πάνω στη στοίβα και την ουρά, στις οδηγίες που ήρθαν το χειμώνα;
Ζητούν διαδοχικές ωθήσεις-απωθήσεις (εισαγωγές-εξαγωγές) σε μια στοίβα (ουρά) και μετά ρωτάνε τι έχει μείνει μέσα στη στοίβα (ουρά).
Συνάδελφε Γιώργο, οι ασκήσεις που έδωσαν ως προτεινόμενες τον χειμώνα, είχαν σχέση με δεδομένα σε ουρά και σε στοίβα, και ζητούσαν στοιχεία σχετικά με τους δείκτες. Καμία σχέση με μία ουρά σε τράπεζα.
Δεν είναι το θέμα αν είναι "σπαζοκεφαλιά" ή τι αποκαλούμε σπαζοκεφαλιά. Είναι το ότι δεν έχει
καμία σχέση με το μάθημα.
ΚΑΜΙΑ.
Ούτε για
δομές δεδομένων σου μιλάει, ούτε για
δείκτες, ούτε για
δεδομένα, ούτε για
βασικές λειτουργίες (ώθηση, απώθηση, εισαγωγή, εξαγωγή), και ούτε εφαρμογή αυτών σε
ΓΛΩΣΣΑ!
Και τελευταίο, στις οδηγίες που δόθηκαν, έλεγε ότι ΔΕΝ θα εξεταστούν σε ΓΛΩΣΣΑ ασκήσεις με Ουρά.
Δηλαδή, από εκεί ασχοληθήκαμε όσο ασχοληθήκαμε να εξηγούμε πώς γίνονται οι εντολές στην Ώθηση και στην Απώθηση στη Στοίβα, και έρχονται και δεν βάζουν ούτε καν ας πούμε ένα παρόμοια άσχετο θέμα σε μία στοίβα με πιάτα (!!!) και βάζουν την Ουρά της Τράπεζας!
Άντε, και του χρόνου άσκηση με την
ουρά ενός σκύλου, όπου θα μπαινοβγαίνουν
τσιμπούρια........ (!)
Το θέμα πρέπει να ακυρωθεί.