Αποστολέας Θέμα: Πρώτη εκτίμηση για το ποσοστό παιδιών που επιλέγουν την ομάδα προσανατολισμού  (Αναγνώστηκε 3484 φορές)

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1132
Τις τελευταίες ημέρες στα λύκεια της χώρας οι μαθητές επιλέγουν τον ομάδα προσανατολισμού που θα ακολουθήσουν την επόμενη σχολική χρονιά.

Ανοίγω αυτό το θέμα για να καταγράψουμε τις πρώτες εκτιμήσεις για το ποσοστό των παιδιών που επιλέγουν την ομάδα προσανατολισμού σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής.

Επίσης και οι συνάδελφοι καθηγητές των φροντιστηρίων πρέπει να αποτυπώσουν την εικόνα που υπάρχει στα φροντιστήρια, ως προς τον αριθμό των παιδιών της συγκεκριμένης ομάδας, σε σχέση με τον αριθμό των παιδιών που είχαν μέχρι και φέτος στην τεχνολογική κατεύθυνση.

nikolasmer

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 564
  • There can be only one...may it be AEPP.
Πτώση κατά τα 2/3 των μαθητών που είχα πέρυσι. :'( μιλώντας γα το μαθητικό κοινό της κατεύθυνσης Οικονομίας και Πληροφορικής. Δεν μιλάω για γνωσιακό επίπεδο μαθητών. :-[ διότι είναι νωρίς για τέτοια συμπεράσματα.
Απ' τα τσακάλια δεν γλυτώνεις μ'ευχές ή παρακάλια
(Κ. Βάρναλης)

Μερεντίτης Νικόλαος
Καθηγητής Πληροφορικής - Φροντιστής

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2313
Στα μικρά φροντιστήρια δεν μπορεί να βγει ασφαλές συμπέρασμα γιατί τα τμήματα είναι μικρά
Μπορεί να είχες 2 τμήματα και να έχεις πάλι 2
Είναι και θέμα φροντιστηρίου, χρονιάς και τύχης
Κατά μέσο όρο, τα παιδιά είναι λιγότερα 30-60% σε σχέση με την τεχνολογική
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

vistrian

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 175
Επίπεδο μαθητών :-[ :'(
VR in Computing

fan

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 64
Στο Λύκειο 50% λιγότερα απο πέρσι

noname

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2013
  • *
  • Μηνύματα: 193
- 50% λιγότεροι μαθητές από πέρυσι.
- Δεν βρήκα ούτε έναν μαθητή που να είχε βάσεις από πέρυσι. Αυτό πρέπει να το δουν οι συνάδελφοι στα σχολεία.
- Το πιο τραγικό που δείχνει και την ανοησία του νέου συστήματος είναι ότι δεν βρήκα ούτε έναν μαθητή που να επέλεξε την ομάδα προσανατολισμού για να περάσει σε σχολή πληροφορικής. Οι σχολές πληροφορικής ΑΠΘ, ΑΣΟΕΕ και ΠΑΠΕΙ πρέπει να κινηθούν άμεσα γιατί θα έχουν πρόβλημα με τους μελλοντικούς φοιτητές τους.

GB

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 23
Σήμερα μπήκα στο πρώτο θερινό τμήμα. Δυστυχώς η διαφορά σε σχέση με πέρσι είναι ότι οι φετινοί μαθητές έχουν ακουστά κάποιες έννοιες του τύπου Διάβασε, Εμφάνισε, τελεστής κλπ αλλά στην πράξη ΤΙΠΟΤΑ. Όλα έπρεπε να ειπωθούν από την αρχή σαν να μην τα έχουν ξανακούσει . Αν κάποιος μαθητής ασχολήθηκε πέρσι, τότε θα είναι κέρδος γι' αυτόν. Από τα 8 άτομα που ήταν το τμήμα οι 3 στοχεύουν σε σχολή πληροφορικής (όχι και άσχημα). Κατά τα άλλα και εγώ βλέπω μείωση 50% στους μαθητές που θα δώσουν φέτος ΑΕΠΠ.

Diotima

  • Επισκέπτης
Στο φροντιστήριο που εργάζομαι υπάρχουν στα θερινά 16 τμήματα κατανεμημένα ως εξής:
Θεωρητική: 5
Θετική:7  ( 4 με προσανατολισμό πολυτεχνεία, 2 με προσανατολισμό Ιατρικές και 1 μικτό)
Οικονομίας-Πληροφορικής:4

Πέρσι είχα 8 τμήματα στην Τεχνολογική 2, φέτος 4 άρα 50% μείωση σε τμήματα.
Πέρσι είχα 45 μαθητές (ήταν απ' τις χειρότερες χρονιές) και φέτος 27 μαθητές, άρα μείωση 40% σε παιδιά σε σχέση με πέρσι.


 

Λαμπράκης Μανώλης

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 836
Καλησπέρα σε όλους

όχι μείωση βλέπω εγώ, αλλά μετα από συζητήσεις ούτε καν ρωτάνε οι μαθητές για την κατεύθυνσή μας ... ούτε τμήμα δεν δημιουργείται μετά από συζητήσεις που είχα με συναδέλφους σε πολλά φροντιστήρια... δύσκολη χρονια προβλέπεται πάντως... εγώ για το επίπεδο των μαθητών δεν έχω γνώμη ακόμη

ntzios kostas

  • Καθηγητής Πληροφορικής
  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 608
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών
Παιδιά λογικό είναι να έχουμε μείωση. Αφού τα μαθήματα μειώθηκαν σε κάθε κατεύθυνση κάποιοι θα χάσουν ώρες, άρα μαθητές.

Για ρωτήστε τους Φυσικούς και τους Μαθηματικούς αν έχουν μείωση. Μόνο οι χημικοί έχουν άυξηση.

Το θετικό μπορεί να είναι ότι σε ένα φροντιστήριο το μάθημα πρέπει να γίνει 3ωρο.

Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

meteo_xampos

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 187
Καλησπέρα σας... Σήμερα μπήκα πρώτη φορά στην τάξη για το νέο σχολικό έτος... Πέρυσι είχα 28 παιδιά το καλοκαίρι και 5 τμήματα, και φέτος έχω 14 παιδιά και 2 τμήματα... Και αναλογία 2 προς 1 σε ότι αφορά θετική και πληροφορικά-οικονομική... Το άσχημο είναι ότι κανένα από τα παιδιά δεν έχουν σαν σκοπό τους σχολές πληροφορικής... Βέβαια αυτό είναι μια πρόκληση για να τους εμφυσήσω την επιθυμία να την ακολουθήσουν... :) Καλή μας αρχή!!! 
« Τελευταία τροποποίηση: 07 Ιούλ 2015, 08:40:11 μμ από meteo_xampos »

makryd

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 10
Χαιρετώ,
Τα παιδιά που ξεκίνησα αυτήν την εβδομάδα να κάνω μάθημα: φέτος είναι 8 πέρυσι ήταν 24 στην αντίστοιχη εποχή.  Μείωση 66%.

Diotima

  • Επισκέπτης
Καλησπέρα, συνάδελφοι εσείς που ξεκινήσατε αυτήν την εβδομάδα στα φροντιστήρια μέχρι πότε θα κάνετε θερινά μαθήματα; Για εμένα είναι η τρίτη εβδομάδα αυτή και θα τελειώσουν τα θερινά μάλλον στις 24.

bagelis

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2009
  • *
  • Μηνύματα: 565
Στοιχεία μεγάλης πόλης της Βόρειας Ελλάδας:

Θετική Κατεύθυνση: 37%
Θεωρητική Κατεύθυνση: 38%
Κατεύθυνση Οικονομίας: 25%

Αν συνυπολογίσουμε και το γεγονός ότι με το παλιό σύστημα το μάθημα επιλογής ΑΟΘ το επέλεγε περίπου το 35-40 % των μαθητών, ποσοστό πολύ μεγαλύτερο από το τωρινό πλήθος των μαθητών της αντίστοιχης κατεύθυνσης και το ότι οι μαθητές που επιλέγουν Κατεύθυνση Οικονομίας είναι κατά τεκμήριο πιο αδύναμοι (=χαμηλότερος ανταγωνισμός + αρκετοί θα επιλέξουν να μην δώσουν καν εξετάσεις) δίνω πολλές πιθανότητες να δούμε χαμηλότερες βάσεις στις Οικονομικές Σχολές και οι συνειδητοποιημένοι μαθητές της κατεύθυνσης να μείνουν στο τέλος της χρονιάς πολύ ευχαριστημένοι από τις σχολές που θα περάσουν.

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2313
Αν συνυπολογίσουμε και το γεγονός ότι με το παλιό σύστημα το μάθημα επιλογής ΑΟΘ το επέλεγε περίπου το 35-40 % των μαθητών, ποσοστό πολύ μεγαλύτερο από το τωρινό πλήθος των μαθητών της αντίστοιχης κατεύθυνσης

Η διαφορά είναι ότι το ΑΟΘ τότε σου άνοιγε επιπλέον πεδίο, τώρα το ΑΟΘ σε περιορίζει σε ένα πεδίο 100 σχολών, χωρίς να έχεις πρόσβαση στις υπόλοιπες 300 που είχες μέχρι χθες
Και ένα ποσοστό (μικρό) παιδιών διάλεγε το ΑΟΘ για να ανεβάσει και τον μέσο όρο που αποτελούσε το 80% των μορίων
Όπως και να έχει, το ΝΠΔΔ έκανε καλή δουλειά
Οι Χημικοί έχουν γίνει ανάρπαστοι στον ιδιωτικό τομέα, αλλά όλοι οι υπόλοιποι κλάδοι είναι ριγμένοι, ειδικά φυσικοί και μαθηματικοί (με μας δεν ασχολούνται έτσι κι αλλιώς)
Το σύστημα αυτό είναι θνησιγενές...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής