Αποστολέας Θέμα: Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις 2015  (Αναγνώστηκε 2344 φορές)

stark

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 6
Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις 2015
« στις: 14 Ιούν 2015, 12:35:47 πμ »
Τα θέματα:http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2015/EXETASEIS-2015/them_plir_kat_c_hmer_epan_150613.pdf

Καλά αποτελέσματα στους εξεταζόμενους που διαγωνίστηκαν  το απόγευμα!

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2313
Απ: Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις 2015
« Απάντηση #1 στις: 14 Ιούν 2015, 12:52:06 πμ »
Απίστευτο τρολ το 3ο θέμα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Γιάννης Αναγνωστάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 843
Απ: Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις 2015
« Απάντηση #2 στις: 14 Ιούν 2015, 10:40:40 πμ »
Απίστευτο τρολ το 3ο θέμα

 :) :)

Θα βγάλει καμιά ανακοίνωση η ΕΕΧ να μιλήσει για εμπαιγμό;;

dg69

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 72
  • Όλα καλά, όλα ανθηρά
Απ: Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις 2015
« Απάντηση #3 στις: 14 Ιούν 2015, 06:01:25 μμ »
 :D :D :D :D Μπράβο στην επιστροπή για το τρίτο θέμα. ... χα χα χα  :laugh:

vistrian

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 175
Απ: Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις 2015
« Απάντηση #4 στις: 14 Ιούν 2015, 08:55:49 μμ »
:) :)

Θα βγάλει καμιά ανακοίνωση η ΕΕΧ να μιλήσει για εμπαιγμό;;
+1 :D ;D :D ;D
VR in Computing

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2823
  • Πύργος Ηλείας
Απ: Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις 2015
« Απάντηση #5 στις: 14 Ιούν 2015, 10:39:33 μμ »
... το 3ο θέμα

Για να ευθυμήσουμε και λιγάκι (!), παραθέτω (λογοκριμένο) απόσπασμα από τον κλειστό πίνακα της ομάδας του φετινού επαναληπτικού διαγωνίσματος του Στεκιού. Βέβαια η πρόταση τότε δεν υλοποιήθηκε... αλλά ήρθε από αλλού!

Ίσως κάποια θέματα να στηθούν φέτος κατά παραγγελία. Π.χ. θα μου άρεσε φέτος ένα θέμα που να σχετίζεται με χημεία - έτσι για ......... στους ............... φίλους μας!

takis76

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 6
Απ: Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις 2015
« Απάντηση #6 στις: 15 Ιούν 2015, 12:49:02 μμ »
Mια ερωτηση προς βαθμολογητες, στο θεμα β αν καποιος κανει τη μετατροπη με πολλαπλη αλλα με συνθετες συνθηκες, βαζοντας ΚΑΙ, Η στις συνθηκες ποσα μορια χανει στα12 του ερωτηματος; Ευχαριστω

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 802
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις 2015
« Απάντηση #7 στις: 16 Ιούν 2015, 06:31:22 μμ »
Είναι απίθανο να πάρεις απάντηση από βαθμολογητή των επαναληπτικών.. Με τόσα λίγα γραπτά είναι αντίστοιχα μικρός και ο αριθμός των βαθμολογητών οπότε..

Θα σου πω τη δική μου εκτίμηση..

Αν το γραπτό στο οποίο αναφέρεσαι έχει ως μόνο λάθος του τη χρήση σύνθετων συνθηκών αντί απλών και έχει όλα τα άλλα σωστά:
- εκτελεί τις ίδιες εντολές σε κάθε περίπτωση
- έχει ΜΟΝΟ μια πολλαπλή επιλογή (ούτε εμφωλεύσεις ούτε συνεχόμενες απλές)

θα θεωρούσα υπερβολικό να χάσει το σύνολο των μονάδων (12) επειδή δεν ακολουθεί τις προδιαγραφές τις εκφώνησης.  Προσωπική εκτίμηση, πως πρέπει να χάσει 4 μονάδες (από τις 12).
« Τελευταία τροποποίηση: 16 Ιούν 2015, 07:49:15 μμ από Sergio »
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)