Αποστολέας Θέμα: Θέματα Ημερήσιου 2015  (Αναγνώστηκε 3362 φορές)

geoAlex

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2012
  • *
  • Μηνύματα: 23
Θέματα Ημερήσιου 2015
« στις: 27 Μάι 2015, 10:56:37 πμ »
Να και τα θέματα για φέτος
Γιώργος Αλεξίου

Σούλας Βασίλης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 305
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Απ: Θέματα Ημερήσιου 2015
« Απάντηση #1 στις: 27 Μάι 2015, 01:40:08 μμ »
Λύσεις και επειδή σίγουρα θα μου έχουν φύγει λαθάκια λόγω λίγου χρόνου που αφιέρωσα διορθώσεις ευπρόσδεκτες.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

gioufkas

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 44
Απ: Θέματα Ημερήσιου 2015
« Απάντηση #2 στις: 27 Μάι 2015, 01:51:01 μμ »
Λύσεις και επειδή σίγουρα θα μου έχουν φύγει λαθάκια λόγω λίγου χρόνου που αφιέρωσα διορθώσεις ευπρόσδεκτες.
Νομίζω...
Στο Α5 στο τέταρτο γράφεις  Β div 100 = 0, αν είναι μονοψήφιος έχει λάθος (B>=10 ΚΑΙ Β<=99)




Βασίλης Παπαχρήστος

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 43
Απ: Θέματα Ημερήσιου 2015
« Απάντηση #3 στις: 27 Μάι 2015, 02:06:36 μμ »
Λύσεις και επειδή σίγουρα θα μου έχουν φύγει λαθάκια λόγω λίγου χρόνου που αφιέρωσα διορθώσεις ευπρόσδεκτες.

ΘΕΜΑ Β/Β1/ Αν χ>1 κι όχι χ>0
ΘΕΜΑ Γ/ Δεν μηδενίζεις τους μετρητές έξω από την ΟΣΟ
ΘΕΜΑ Δ/Δ3/ Ξεχνάς να κλείσεις το Αν ΑΘ[ι]>50

Άρης Κεσογλίδης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 141
Απ: Θέματα Ημερήσιου 2015
« Απάντηση #4 στις: 27 Μάι 2015, 02:18:58 μμ »
Γεια σας κι από μένα... Αυτές είναι οι λύσεις μου.
Γενικά εύκολα...
Το Β1β πιστεύω ότι θα το κάνουν σωστά ελάχιστοι...
Και στο Δ4 πιστεύω αρκετοί θα μπερδευτούν.
Και τα 2 πιάνουν πολλές μονάδες, γι' αυτό δεν θα υπάρχουν πολλά άριστα, είναι η γνώμη μου.
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

Σούλας Βασίλης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 305
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Απ: Θέματα Ημερήσιου 2015
« Απάντηση #5 στις: 27 Μάι 2015, 02:51:53 μμ »
Με ενσωματωμένες τις διορθώσεις στα λαθάκια που ήμουν σίγουρος ότι υπάρχουν.
« Τελευταία τροποποίηση: 27 Μάι 2015, 03:40:02 μμ από Σούλας Βασίλης »
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

epsilonXi

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 152
Απ: Θέματα Ημερήσιου 2015
« Απάντηση #6 στις: 27 Μάι 2015, 04:40:02 μμ »
ωραία τα θέματα γενικά, αλλά θα τα προτιμούσα λίγο πιο δύσκολα... νομίζω ότι τώρα δεν θα μπορέσει να ξεχωρίσει ο καλός από τον καλύτερο...
θέμα Δ: κλασικό στυλ, καλό που λύνονται τα δ3,δ4 με πολλούς διαφορετικούς τρόπους
θέμα Γ: ωραίο, λίγοι πιστεύω θα σκεφτούν ότι ο ελεύθερος χώρος των αποθηκών λιγοστεύει κάθε που εισέρχεται ένα δέμα, ενώ στο υποπρόγραμμα επίσης οι πιο πολλοί θα εξετάσουν τις περιπτώσεις με τη σειρά που περιγράφονται χωρίς να υποψιαστούν τίποτα...
θέμα Β: ξανά απουσία πίνακα τιμών... και δύσκολο να βγει ολόσωστο το β1β, και δυστυχώς παίρνει πολλά μόρια
θέμα Α: πολύ στρωτό, μου άρεσε που είχε μπόλικα μικρά ερωτήματα

geoAlex

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2012
  • *
  • Μηνύματα: 23
Απ: Θέματα Ημερήσιου 2015
« Απάντηση #7 στις: 30 Μάι 2015, 12:36:11 μμ »
Τελικά το Δ4 νομίζω ότι δεν ήταν επαρκώς και σαφώς διατυπωμένο. Εμπεριέχει ασάφεια, η οποία θα πρέπει να ληφθεί υπόψιν για να ήμαστε όσο το δυνατόν διακαιότεροι απέναντι στα παιδιά. Δείτε σχετική ανάρτηση η οποία εμπεριέχει αυτήν την διαφορετική "οπτική".

http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CF%8D%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CE%AD%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%82-%CE%B1%CE%B5%CF%80%CF%80-2015-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CF%84%CE%AE-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%AC%CE%BD%CE%B7


Τώρα είδα ότι υπάρχει σχετική ανάρτηση και εδώ,

http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CF%8D%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CE%AD%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%82-%CE%B1%CE%B5%CF%80%CF%80-2015-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CF%84%CE%AE-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%AC%CE%BD%CE%B7

Και επειδή η διαδικασία βαθμολόγησης τρέχει θα πρέπει να υπάρξει ξεκαθάρισμα εννοιών σε αυτή την περίπτωση.
« Τελευταία τροποποίηση: 30 Μάι 2015, 12:49:41 μμ από geoAlex »
Γιώργος Αλεξίου

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2313
Απ: Θέματα Ημερήσιου 2015
« Απάντηση #8 στις: 30 Μάι 2015, 12:40:05 μμ »
"Να γραφεί αλγόριθμος που να διαβάζει τους 14 βαθμούς (1-20) ενός μαθητή και να εμφανίζει τα μαθήματα στα οποία είχε τον μέγιστο βαθμό του".
Αυτό σημαίνει να εμφανίζει τα μαθήματα που είχε 20;
Νομίζω ότι δεν υπάρχει ασάφεια, είναι ένα συνηθισμένο θέμα που τονίζεται σε διάφορες ασκήσεις ότι μιλάμε για την μέγιστη τιμή των παρατηρήσεων και όχι την μέγιστη δυνατή τιμή
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

geoAlex

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2012
  • *
  • Μηνύματα: 23
Απ: Θέματα Ημερήσιου 2015
« Απάντηση #9 στις: 30 Μάι 2015, 12:59:21 μμ »
Η διατύπωση της φυσικής γλώσσας γνωρίζουμε ότι εμπεριέχει ασάφειες, γιαυτό και προσπαθούμε να κωδικοποιούμε σε ποιο αυστηρές εκφάνσεις της και όπου χρειάζεται να διευκρινίζουμε. Το τι κατανοώ εγώ ή κάποιος άλλος πληροφορικός, μετά από κάποια χρόνια τριβής με το αντικείμενο, δεν είναι μέτρο του τι μπορεί να αντιληφθεί, να κατανοήσει και τελικά να αποδώσει σε τόσο ασφυκτικά χρονικά πλαίσια, ένας μαθητής με την ήδη μικρή προϋπάρχουσα εμπειρία του, νομίζω;
Γιώργος Αλεξίου

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2313
Απ: Θέματα Ημερήσιου 2015
« Απάντηση #10 στις: 30 Μάι 2015, 01:21:02 μμ »
Εφόσον το κατανοούμε εμείς και είναι μια σχετικά συνηθισμένη περίπτωση, δεν θα πρέπει να την έχουμε περάσει και στους μαθητές μας;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3525
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Θέματα Ημερήσιου 2015
« Απάντηση #11 στις: 30 Μάι 2015, 11:56:01 μμ »
Τα θέματα είχαν αρκετές μικρό-ασάφειες στην διατύπωσή τους, κατά τη γνώμη μου, αλλά το συγκεκριμένο είναι σαφέστατο. Το ότι κάποιος έκανε λάθος δε σημαίνει πάντα ότι η διατύπωση ήταν λάθος, αλλά ότι ο ίδιος κάτω από την πίεση του χρόνου ίσως δεν αφιερώσε αρκετό χρόνο στην εκφώνηση.
Πάντως μέχρι στιγμής υπάρχει ένα σημαντικό ποσοστό μαθητών που έχει κάνει αυτή τη λύση.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr