εννοω οτι δεν πρεπει να γινεται αρνητικη βαθμολογηση..πραγματικα τα παραδειγματα που αναφερετε ειναι πολυ ευστοχα, και δεν ξερω τι ακριβως συμβαινει σε αυτες τις περιπτωσεις,ομως νομιζω οτι αρκετοι μαθητες καταφευγουν σε αυτα οχι γιατι εχουν κενα στην εξεταστεα υλη αλλα γιατι δεν περιοριζονται κατα τη διαρκεια της χρονιας σε αυτην,και γιατι επισης στηριζονται στο γεγονος οτι 'καθε απαντηση επιστημονικα τεκμηριωμενη ειναι αποδεκτη'..μιλωντας προσωπικα οδηγηθηκα στην λυση μου με τρισδιαστατο πινακα διοτι δεν μου φανηκε τοσο πολυ 'τραβηγμενο', αρκετα κατανοητο,χρησιμοποιωντας και βοηθητικα σχολια στον βαθμολογητη(με θαυμαστικα) και επισης,διοτι κατα τη διαρκεια της εξετασης,ειχα ελευθερο το μυαλο μου και δεν περιοριζομουν στις λεγομενες 'μεθοδολογιες',με αποτελεσμα να καταφυγω σε αυτη την πρωτοτυπη λυση,σαφεστατα αντιληφθηκα οτι θα μπορουσε να λυθει το προβλημα και με δισδιαστατο πινακα ,ωστοσο τη στιγμη εκεινη, ο χρονος δεν μου επαρκουσε για την απορριψη της λυσης μου