Θα διαφωνήσω. Αν θεωρηθεί σωστή και η λύση με μεχρις οτου, επειδή το οσο μετατρέπεται σε μεχρις ότου, τότε για ποιο λόγο να διδάσκονται οι μαθητές το διάγραμμα ροής της μέχρις ότου...
Η εκφώνηση ΔΕ ζητούσε μετατροπή, ζητούσε να καταλάβουν το συγκεκριμένο διάγραμμα σε ποια δομή επανάληψης αντιστοιχει.
Ζητούσε κωδικοποίηση σε ψευδογλώσσα, πουθενά δεν έλεγε αναγνωρίστε τη "σωστή" δομή επανάληψης που περιγράφετε στο διάγραμμα ροής γιατί πολύ απλά για το συγκεκριμένο διάγραμμα δεν υπάρχει μία σωστή!
Έχει ιδιαιτερότητα στο διάγραμμα: ΔΕΝ είναι ακριβώς Όσο, ΔΕΝ είναι ακριβώς Για, ΔΕΝ είναι ακριβώς Μεχρις_ότου.
Γιατί αυτή η ιδιαιτερότητα να μην εκφραστεί με τη Μέχρις_ότου και να πρέπει υποχρεωτικά να εκφραστεί με Όσο ή Για;
Τελικά ποιο είναι το νόημα; Να παπαγαλίζουμε τις δομές και τα διαγράμματα ροής τους ή να κατανοούμε τη λογική τους και να κάνουμε την κωδικοποίηση;