μια γρήγορη αποτίμηση των θεμάτων, αν θεωρήσουμε ως βάση ότι σκοπός του μαθήματος (βλ πρόλογο σχολικού βιβλίου) είναι οι μαθητές να αναπτύξουν αναλυτική και συνθετική σκέψη, να αποκτήσουν ικανότητες μεθοδολογικού χαρακτήρα και να μπορούν να επιλύουν απλά σχετικά προβλήματα (και ότι δεν έχει νόημα να πιάσουμε τους αδιάβαστους, βάζοντας ανόητες παγίδες):
ΘΕΜΑ 1ο
-- Α1: το 1ο και το 2ο άστοχα. Το 1ο ήσσονος σημασίας και το 2ο επιδέχεται παρερμηνείας
-- Α2: δεν θεωρώ ότι χρειάζεται κάποιος να ξέρει τη διαφορά μεταξύ δ και ε
-- Α3: καλό
-- Α4: δεν μου άρεσε το α (και πολλές οι 6 μονάδες), τα υπόλοιπα καλά
-- Α5: ωραίο
ΘΕΜΑ 2ο
-- Β1: μου άρεσε. Δεν το βρήκα ιδιαίτερα δύσκολο, θεωρώ ότι θα δυσκόλεψε αυτούς που έχουν μάθει τη φυσαλίδα παπαγαλία
-- Β2: οκ εύκολο, αλλά θεωρώ πολύ καλύτερο ένα θέμα με πίνακα τιμών, γιατί εκεί δείχνει ότι ένας μαθητής έχει καταλάβει πώς λειτουργεί ένας αλγόριθμος. Ενώ η μετατροπή δ/τος ροής σε κώδικα είναι (για κάποιους) 2-3 κολπάκια
ΘΕΜΑ 3ο
Ωραίο θέμα. Γ2 και Γ4 δύσκολα (αλλά θεωρώ ότι ένας διαβασμένος μαθητής μπορεί να τα φτάσει σε καλό σημείο)
Επίσης, να παρατηρήσω ότι τα υποπρογράμματα άφαντα (ναι τις είδα τις 2 ολόκληρες μονάδες στα Σ-Λ). Μήπως να έβγαιναν από την ύλη να ξεμπερδεύουμε; ή να αφαιρεθεί το κομμάτι που λέει πόσο σημαντικός είναι ο τμηματικός προγραμματισμός (ειρωνία, για όποιον δεν το κατάλαβε).
ΘΕΜΑ 4ο
Μου άρεσε. Το Δ3 είχε τις δυσκολίες του, αλλά οκ. Το Δ4 πιο απαιτητικό. Ως προς το 2ο σκέλος του όμως, αν έχω καταλάβει σωστά, πρέπει να βρούμε πόσες φορές εμφανίζεται το μέγιστο μεταξύ 4 αριθμών (έχω καταλάβει κάτι λάθος;

. Αυτό δεν μου άρεσε ως προς τη φύση του. τι εννοώ.. Οι 4 αυτοί αριθμοί αντιπροσωπεύουν τις επισκέψεις σε έναν ιστότοπο σε 4 βδομάδες. τι νόημα έχει να ρωτήσει κάποιος σε ποιες βδομάδες είχε την μέγιστη τιμή (άσε που μου φαίνεται σχεδόν απίστευτο να υπάρχει ίδιος αριθμός επισκέψεων); υποτίθεται ότι τα προβλήματα που τίθενται είναι πραγματικά προβλήματα. τεσπα, ψιλά γράμματα
Γενικά τα βρήκα σχετικά δύσκολα και επίσης τουλάχιστον 10 μονάδες τις θεωρώ "κακές" μονάδες (δεν εξετάζουν σωστά την αντίληψη του μαθητή για το μάθημα). Θεωρώ ότι πάνω από 90 δεν θα υπάρχουν πολλά γραπτά...
αυτά. άντε καλά αποτελέσματα στα παιδιά μας!!!!!
