Αποστολέας Θέμα: ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΠΙΝΑΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗΣ  (Αναγνώστηκε 1412 φορές)

landreou

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 124
Γεια σας φίλοι του Φόρουμ είδα μία άσκηση με υποπρογράμματα και 'εχω μια απορία

Αν θέλουμε να γεμίσουμε δύο πίνακες μονοδιάστατους διαφορετικής διάστασης (με ακέραιους αριθμούς) με χρήση της
ίδιας διαδικασίας , ποια θα είναι τα ορίσματα ;
Για δύο πίνακες Α[100] και Β[150] θέσεων αν θέλουμε με την ίδια διαδικασία (πχ INTRO ) τότε ποια τα ορίσματα ;

Το όνομα πίνακα και ένας αριθμός που θα αντιστοιχεί τη διάσταση του ;
Αν είναι έτσι με τι διάσταση θα δηλώσουμε τον πίνακα στις μεταβλητές ;

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ INTRO(ΠΙΝΑΚΑΣ,Ν)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ : i,j,ΠΙΝΑΚΑΣ[τι θα βαλουμε εδω: 100? 150? Ν? κάτι άλλο ?],Ν

! ΠΙΝΑΚΑΣ[Ν], ΠΙΝΑΚΑΣ[100], ΠΙΝΑΚΑΣ[150] ΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ? ΜΗΠΩΣ ΛΥΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ?

ΑΡΧΗ

ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Ν
          ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΙΝΑΚΑΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

Η ΕΚΦΩΝΗΣΗ ΠΟΥ ΕΙΔΑ
 Να γραφεί πρόγραμμα σε Γλώσσα το οποίο
α) αποθηκεύει σε δύο μονοδιάστατους πίνακες  100 και 150 θέσεων αντίστοιχα τα ονόματα των μαθητών 2 σχολείων         
β) αποθηκεύει σε δύο μονοδιάστατους πίνακες πραγματικών τιμών ,100 και 150 θέσεων αντίστοιχα, τους τελικούς βαθμούς των μαθητών 2 σχολείων κάνοντας χρήση της Διαδικασίας Εισαγωγή
γ) διαβάζει ένα όνομα και αναζητεί ,σε κάθε πίνακα που περιέχει ονόματα, αν υπάρχει το όνομα του συγκεκριμένου μαθητή  κάνοντας χρήση της Συνάρτησης Αναζήτηση
δ) υπολογίζει και εκτυπώνει το όνομα, το βαθμό και το σχολείο στο οποίο βρέθηκε ο μαθητής. Σε περίπτωση που δεν βρεθεί να εκτυπώνει αντίστοιχο μήνυμα.
Να γραφεί επίσης
ε) Διαδικασία Εισαγωγή η οποία δέχεται έναν πίνακα Ν θέσεων και αποθηκεύει Ν βαθμούς σε αυτόν κάνοντας έλεγχο δεδομένων ώστε να είναι από 0 έως και 20                                                         
στ) Συνάρτηση Αναζήτηση η οποία δέχεται έναν πίνακα χαρακτήρων Ν θέσεων και το όνομα ενός μαθητή, και επιστρέφει την τιμή της θέσης του πίνακα στην οποία βρέθηκε το όνομα ή 0 (μηδέν) αν ο μαθητής δεν υπάρχει στο συγκεκριμένο σχολείο
Σημείωση : Θεωρούμε ότι όλα τα ονόματα μαθητών που ανήκουν στο ίδιο σχολείο είναι διαφορετικά μεταξύ τους, ενώ σε διαφορετικά σχολεία μπορεί να υπάρχει το ίδιο όνομα.
« Τελευταία τροποποίηση: 26 Σεπ 2013, 02:12:43 μμ από landreou »

nikolasmer

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 563
  • There can be only one...may it be AEPP.
Απ: ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΠΙΝΑΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗΣ
« Απάντηση #1 στις: 26 Σεπ 2013, 11:25:24 μμ »
Θα δηλώσεις τον πίνακα με το μέγιστο αριθμό θέσεων που χρειάζεσαι. Δηλαδή 150. :)

Η άσκηση είναι του κυρίου Νικολακάκη Γεώργιου. Τουλάχιστον έτσι πιστεύω. Κάνοντας ενα ψάξιμο στο google με βάση την εκφώνηση, θα βρείς και τη λύση. ;)
Απ' τα τσακάλια δεν γλυτώνεις μ'ευχές ή παρακάλια
(Κ. Βάρναλης)

Μερεντίτης Νικόλαος
Καθηγητής Πληροφορικής - Φροντιστής

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3304
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΠΙΝΑΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗΣ
« Απάντηση #2 στις: 27 Σεπ 2013, 01:07:51 πμ »
Κατα τη γνώμη μου οι πίνακες σε κύριο προγραμμα και υπορογραμματα πρεπει να έχουν ακριβώς τις ίδιες διαστάσεις

chzisi

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 31
Απ: ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΠΙΝΑΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗΣ
« Απάντηση #3 στις: 05 Νοέ 2013, 06:48:34 μμ »
Κατα τη γνώμη μου οι πίνακες σε κύριο προγραμμα και υπορογραμματα πρεπει να έχουν ακριβώς τις ίδιες διαστάσεις
Πράγματι, έτσι είναι. Στην παρούσα άσκηση Για το υποπρόγραμμα που να διαβαζει και τους 2 πίνακες μάλλον θα χρησιμοποιούσα τη διάσταση του μεγαλύτερου πίνακα.