Αποστολέας Θέμα: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα  (Αναγνώστηκε 399319 φορές)

ntzios kostas

  • Καθηγητής Πληροφορικής
  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 603
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #495 στις: 16 Οκτ 2013, 01:28:11 μμ »
Συμμετείχε κανείς σήμερα (χτες Κυριακή δηλ.) στην ανοικτή συζήτηση "Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση", στο Παν. Πειραιώς;;
Ειπώθηκε κάτι ενδιαφέρον;
;

 Νομίζω μία περιληπτική πληροφόρηση πρέπει να την έχουμε. 

Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2281
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #496 στις: 16 Οκτ 2013, 02:04:41 μμ »
Δεν βγήκε τίποτα
Οι Χημικοί νίκησαν
Τέλος
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

ntzios kostas

  • Καθηγητής Πληροφορικής
  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 603
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #497 στις: 16 Οκτ 2013, 03:43:40 μμ »
Κάτσε βρε Πέτρο τι σημαίνει νίκησαν οι Χημικοί. Μπορεί να φαίνεται μία μάχη μεταξύ μας, αλλά δεν μπορώ να φανταστώ ότι τελικά στις σχολές πληροφορικής το 2015 θα υποχρεώνονται οι μαθητές να μπαίνονυ με Χημεία και όχι με ΑΕΠΠ, γιατί απλά εμείς (πες μας άχρηστους) χάσαμε τη μάχη.
Το ίδιο το καλό των μαθητών θα πρέπει να υπερπηδήσει τα όποια συντεχνιακά συμφέροντα.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

gpapargi

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2457
  • I 'm not young enough to know everything
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #498 στις: 16 Οκτ 2013, 04:06:53 μμ »
Προσωπική εκτίμηση: Για την ώρα οι χημικοί κέρδισαν. Πιστεύω όμως ότι επειδή η συγκεκριμένη απόφαση να εξετάζεται χημεία ένας μαθητής που ενδιαφέρεται για σχολές πληροφορικής στερείται νοήματος... κάποια στιγμή θα αλλάξει. Συγκεκριμένα πιστεύω πως όπως σχεδόν κάθε υπουργός παιδείας έχει τη φιλοδοξία να κάνει ένα νομοσχέδιο και να είναι αυτός που θα φτιάξει το εκπαιδευτικό σύστημα, έτσι και κάποιος από τους επόμενους θα προσπαθήσει να τα αλλάξει όλα. Μάλιστα πιστεύω πως θα κάνει σημαία του την είσοδο της πληροφορικής στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα. Μέχρι τότε βέβαια το τι θα κάνει ο κάθε σημερινός διδάσκοντας είναι άλλο θέμα.

Πάντως το καινούργιο εκπαιδευτικό σύστημα έχει πολλά στραβά με σημαντικότερο το ότι μετράει ο βαθμός του λυκείου. Αυτό θα έχει σαν συνέπεια το να χαρίζονται οι βαθμοί στα ιδιωτικά, το να γλύφουν οι γονείς και οι μαθητές για το βαθμό και το να αυξηθούν τα κυκλώματα καθηγητών στα σχολεία που κάνουν εκβιαστικά ιδιαίτερα σε μαθητές του σχολείου τους. Γενικά αυτά τα φαινόμενα εμφανίζονται κυρίως όταν μετράει ο βαθμός του σχολείου για την είσοδο στο πανεπιστήμιο. Κάποια στιγμή το καταλαβαίνουν και το κόβουν. Δυστυχώς για μένα αυτοί που εμπνεύστηκαν το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό σύστημα είναι εκτός πραγματικότητας και άσχετοι με την παιδεία.


stpdt

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 267
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #500 στις: 16 Οκτ 2013, 05:24:02 μμ »
http://www.oiele.gr/entromo-ypoyrgeio-paideias-meta-ti-sygklonistiki-apergia-ton-idiotikon-ekpaideytikon-zita-anavoli

Παράθεση
Τα «συνεταιράκια» (ΣΙΕΙΕ και Υ.ΠΑΙ.Θ.) είναι φανερό ότι ψάχνουν τρόπο διαφυγής και τακτική αναδίπλωσης, ώστε να εφαρμόσουν με άλλους τρόπους τα άνομα σχέδιά τους και να αποφύγουν το κάζο. Δυστυχώς, όμως, γι’ αυτούς, τόσο ο κλάδος μας (όπως φάνηκε περίτρανα χθες με τη συγκλονιστική απεργία και πορεία στη Βουλή) όσο και η κοινωνία έχουν πάρει χαμπάρι την ανίερη συνεργασία τους. Και σύντομα οι μεν θα καταλήξουν στην άβυσσο της πολιτικής λήθης με δημοκρατικές διαδικασίες, οι δε θα κληθούν να αντιμετωπίσουν τους θεσμούς και τη Δικαιοσύνη για το όργιο παρανομίας και αυθαιρεσίας της τελευταίας 4ετίας.

Σωστά τα λένε. Ο δρόμος που ακολουθούν οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί είναι δρόμος επιτυχίας.

Η δικαιοσύνη αργεί, αλλά όταν έρθει θα είναι αμείλικτη στους εξωθεσμικούς που παρανομούν.
Ειδικά μάλιστα όταν θα έχει αλλάξει και η πολιτική κατάσταση και όσοι κυβερνούν σήμερα θα βρίσκονται στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Τότε η δικαιοσύνη (που σήμερα δυστυχώς ποδηγετείται και επηρεάζεται) θα είναι ελεύθερη να αποφασίσει για την δίκαιη τιμωρία των ενόχων.

Προσφεύγουμε τώρα στην δικαιοσύνη, με προοπτική να γίνει η τελική κρίση σε 2-3 χρόνια, όταν δεν θα έχουμε αυτή την κυβέρνηση. Έτσι ώστε η τιμωρία των ενόχων να είναι πραγματικά δίκαια. Και μόνο αυτή η κίνηση προκαλεί τρόμο στους εξωθεσμικούς που λυμαίνονται αυτό τον καιρό το Υ.ΠΑΙ.Θ.
« Τελευταία τροποποίηση: 16 Οκτ 2013, 05:34:54 μμ από stpdt »

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3270
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #501 στις: 16 Οκτ 2013, 09:31:48 μμ »
Οι χημικοί κέρδισαν;

Η πληροφορική διδάσκεται (με αυτό το όνομα μαθήματος) από την Α Δημοτικού μέχρι την 4η Πανεπιστημίου
ο ΑΛ ικανοποίησε το αίτημά μας και πήγε και 1400 νοματαίους στα σπίτια τους.

Δε μπορώ να σκεφτώ μεγαλύτερη νίκη στης ιστορία των μαχών

apom

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 311
  • Πάντα όρθιοι !!!
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #502 στις: 17 Οκτ 2013, 04:28:27 μμ »
Μετα από 1,5 μήνα φέτος στα φροντιστήρια είναι η πρωτη χρονιά που τα παιδιά έχουν τόσα πολλά παράπονα από τους καθηγητές που τους διδάσκουν ΑΕΠΠ στα λύκεια ( αποφεύγω σκόπιμα να αναφερθώ σε καθηγητές πληροφορικής). Οι αναφορές των μαθητών εστιάζουν στην ανεπάρκεια κατάρτισης των διδασκόντων όσον αφορά τις απαιτήσεις του μαθήματος καθώς και την προετοιμασία σε επίπεδο πανεληνίων... και διδάσκω σε πάνω από 100 μαθητές σε διαφορετικές περιοχές της Αττικής. Οι καθηγητές που πραγματικά γνωρίζουν την δουλειά τους... είναι ελάχιστοι. Δεν γνωρίζω εάν αυτό οφείλεται στις μετατάξεις αλλά αν αυτή θα είναι η πραγματική εικόνα τα επόμενα 2 χρόνια... συγχαρητήρια σε όλους σας που επιτρέπετε σε πραγματικά άσχετους να διασύρουν την επιστήμη μας... και να πληρώνονται... το κυριότερο...

Και μετά αναρωτιόμαστε διάφορα ωραία...

Εγώ πάντως από την πλευρά μου προσπαθώ ακόμη κι αυτούς να τους δικαιολογήσω λέγοντας την μοναδική αλήθεια έτσι όπως την αντιλαμβάνομαι... - το σχολείο έχει σαν στόχο να προσφέρει γενικές γνώσεις και δυστηχώς ή ευτυχώς δεν έχει ικανές δομές και προγράμματα για να ανταγωνιστεί τον ιδιωτικό τομέα σε επίπεδο προετοιμασίας πανεληνίων.-

Δεν παύει όμως ο δημόσος βραχίονας του μαθήματος να αποκτά όλο και χειρότερη φήμη...

odyssevax

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 132
  • Keep walking!

lp

  • ΠΛΗΝΕΤ
  • *
  • Μηνύματα: 188
    • 2o Γενικό Λύκειο Ναυπλίου
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #504 στις: 17 Οκτ 2013, 09:02:02 μμ »
εστιάζουν στην ανεπάρκεια κατάρτισης των διδασκόντων όσον αφορά τις απαιτήσεις του μαθήματος καθώς και την προετοιμασία σε επίπεδο πανεληνίων.
Δεν παύει όμως ο δημόσος βραχίονας του μαθήματος να αποκτά όλο και χειρότερη φήμη...

Μας το εξηγείς λίγο αυτό; Πως δηλαδή οι μαθητές κρίνουν κάποιο καθηγητή "ανεπαρκή";   
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

apom

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 311
  • Πάντα όρθιοι !!!
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #505 στις: 17 Οκτ 2013, 11:15:42 μμ »
Μας το εξηγείς λίγο αυτό; Πως δηλαδή οι μαθητές κρίνουν κάποιο καθηγητή "ανεπαρκή";

Αναφέρουν περιπτώσεις που ο καθηγητής ακόμη ασχολείται με το τι ονομάζουμε πρόβλημα... δεν έχουν κάνει ούτε έναν αλγόριθμο... δίνουν ασκήσεις για λύση και μετά συνηδητοποιούν ότι οι εκφωνήσεις είναι λάθος, ασχολούνται μία διδακτική ώρα με αλγορίθμους του τύπου να διαβάζει 2 αριθμούς και να υπολογίζει το αθροισμά τους και χαίρονται... ή ακόμα χειρότερα χρονοτριβούν προσπαθώντας να εξηγήσουν πως συμβολίζουμε το + και το -... αυτό γινόταν κι άλλες χρονιές αλλά φέτος παρατηρώ ότι είναι διογκωμένο το φαινόμενο... ε και οι μαθητές δεν είναι και τόσο χαζοί... έχουν μέτρο σύγκρισης... αλλά πλέον λίγη σημασία έχουν όλα αυτά... το ανέφερα μόνο και μόνο για να γίνει κατανόητο ότι τελικά μάλλον βγάλατε και βγάλαμε μόνοι τα μάτια μας...

Δεν γνωρίζω φυσικά τι γίνεται στα άλλα μαθήματα στο σχολείο αλλά υποψιάζομαι ότι ο φυσικός διαδάσκει φυσική, ο μαθηματικός μαθηματικά με ελάχιστες ενδεχωμένος εξαιρέσεις... στην ΑΕΠΠ το γνωρίζω ότι μέχρι πριν 8 χρόνια γίνόταν του κουτρούλη ο γάμος όσον αφορά αυτούς που δίδασκαν... το φαινόμενο αυτό όμως επαναλαμβάνεται και φέτος... τι έγινε; έδιωξαν τους ''κανονικούς'' στο Δημοτικό και κράτησαν ότι νά ναι αντί να γίνει το αντίθετο;. Αν ισχύει τελικά αυτό ... τα λόγια περιτεύουν. Γνωρίζω ένα μέλος μέλος του φορουμ ( δεν θυμάμαι όνομα ) που έχει διδακτορικό αν δεν κάνω λάθος και διδάσκει πλέον Δημοτικό...

apom

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 311
  • Πάντα όρθιοι !!!
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #506 στις: 17 Οκτ 2013, 11:16:42 μμ »

Γιάννης Αναγνωστάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 836
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #507 στις: 17 Οκτ 2013, 11:31:42 μμ »
Μετα από 1,5 μήνα φέτος στα φροντιστήρια είναι η πρωτη χρονιά που τα παιδιά έχουν τόσα πολλά παράπονα από τους καθηγητές που τους διδάσκουν ΑΕΠΠ στα λύκεια ( αποφεύγω σκόπιμα να αναφερθώ σε καθηγητές πληροφορικής). Οι αναφορές των μαθητών εστιάζουν στην ανεπάρκεια κατάρτισης των διδασκόντων όσον αφορά τις απαιτήσεις του μαθήματος καθώς και την προετοιμασία σε επίπεδο πανεληνίων... και διδάσκω σε πάνω από 100 μαθητές σε διαφορετικές περιοχές της Αττικής. Οι καθηγητές που πραγματικά γνωρίζουν την δουλειά τους... είναι ελάχιστοι. Δεν γνωρίζω εάν αυτό οφείλεται στις μετατάξεις αλλά αν αυτή θα είναι η πραγματική εικόνα τα επόμενα 2 χρόνια... συγχαρητήρια σε όλους σας που επιτρέπετε σε πραγματικά άσχετους να διασύρουν την επιστήμη μας... και να πληρώνονται... το κυριότερο...

Και μετά αναρωτιόμαστε διάφορα ωραία...

Εγώ πάντως από την πλευρά μου προσπαθώ ακόμη κι αυτούς να τους δικαιολογήσω λέγοντας την μοναδική αλήθεια έτσι όπως την αντιλαμβάνομαι... - το σχολείο έχει σαν στόχο να προσφέρει γενικές γνώσεις και δυστηχώς ή ευτυχώς δεν έχει ικανές δομές και προγράμματα για να ανταγωνιστεί τον ιδιωτικό τομέα σε επίπεδο προετοιμασίας πανεληνίων.-

Δεν παύει όμως ο δημόσος βραχίονας του μαθήματος να αποκτά όλο και χειρότερη φήμη...

Σε κάθε ειδικότητα υπάρχουν αντίστοιχα καλούδια..Οπότε θεωρώ ότι η κουβέντα αυτή είναι ολίγον τι άκυρη...και σίγουρα δεν βοηθάει σε καμία προσπάθεια..

apom

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 311
  • Πάντα όρθιοι !!!
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #508 στις: 17 Οκτ 2013, 11:43:02 μμ »
Σε κάθε ειδικότητα υπάρχουν αντίστοιχα καλούδια..Οπότε θεωρώ ότι η κουβέντα αυτή είναι ολίγον τι άκυρη...και σίγουρα δεν βοηθάει σε καμία προσπάθεια..

Φίλε μου δεν έχω την διάθεση να βοηθήσω κανέναν... ούτε έχω την διάθεση να κάνω κουβέντα ( δεν εννοώ εσένα ) με άτομα που το επαγγελματικό τους προφίλ δεν έχουν καμία σχέση με εμένα - μου είναι απλά αδιάφορα άτομα. Στην ΑΕΠΠ το φαινόμενο είναι διογκωμένο σε σχέση με άλλα μαθήματα... το γνωρίζεις και το γνωρίζω, εξάλου δεν αναφέρθηκα σε καθηγητές πληροφορικής που κάνουν σωστά την δουλειά τους... αλλά προφανώς σε άσχετους που οι πιο πολλοί εδώ μέσα τους ανέχονται χάριν της συναδελφικότητας αντί να τους ξεμπροστιάσουν στα ίσια...

Εάν το φορουμ βάλει κανόνα ότι είναι μόνο για καθηγητές που πληρώνονται βρέξει χιονίσει από το Δημόσιο κι όλοι οι άλλοι να πάνε να γ.......ν έφυγα εχθές από εδώ μέσα... εάν πάλι γνωρίζεις κάποιο άλλο σχετικό φορουμ ... έφυγα απο προχθές... προς το παρόν εδώ μέσα βρίσκω μερικούς συναδέλφους σαν κι εσένα και τα λέμε καμιά φορά...

με το συμπάθιο ε;;

apom

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 311
  • Πάντα όρθιοι !!!
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #509 στις: 17 Οκτ 2013, 11:47:15 μμ »
ένα όχι κι άσχημο άρθρο... http://mhnpetaslefta.blogspot.gr/2013/10/neo-lykeio.html  παραθέτω ένα κομμάτι...

Γνώση και πληροφορία
Το σχολείο, με τον τρόπο που λειτουργεί σήμερα, παρέχει στους μαθητές πληροφορίες. Ομως, η πληροφορία δεν είναι γνώση. Η ειδοποιός διαφορά ανάμεσα στη γνώση και την πληροφορία έγκειται, ανάμεσα στα άλλα, στο ότι η πρώτη είναι οργανικά δεμένη με τους τρόπους και τους μηχανισμούς παραγωγής της, ενταγμένη στον συνεκτικό αρμό μιας επιστήμης που της δίνει ευρύτερο νόημα και παραπέρα ερμηνευτική δυνατότητα νέων γνωστικών περιοχών για επόμενες μαθητικές εργασίες. Η παρουσίαση στους μαθητές μόνο πληροφοριών καθιστά αδύνατη την επεξεργασία και την ιεράρχηση τους σε «χρήσιμες» και «άχρηστες».

Καθιστά, επίσης, τους μαθητές ανήμπορους να ερμηνεύσουν και να ταξινομήσουν τις επόμενες πληροφορίες που θα προσλάβουν. Γι΄ αυτό και οι μαθητές, έπειτα από χρόνια μελέτης και μαθημάτων, δεν μπορούν να σκεφθούν κριτικά και να «ζυγίσουν» διαφορετικές πληροφορίες ως προς την εγκυρότητα και τη βαρύτητα τους. Γι΄αυτό μπορεί στο ίδιο άτομο να συνυπάρχουν η καλή γνώση της τεχνικής τού να λύνει ασκήσεις στη Φυσική και τη Χημεία με την πίστη ότι η μοίρα μας καθορίζεται από τον ζωδιακό κύκλο.