Ίσως οι πλεονάζοντες να είναι βάσει των αριθμών που έδιναν τα ΠΥΣΔΕ... λαμβάνοντας υπόψη ακόμα και τα λειτουργικά κενά... πιθανώς και στην... ΠΕ! Π.χ. στην Ηλεία δεν έχει κανέναν πλεονάζοντα, ενώ δίνει κενά στην ΠΕ, όμως υπάρχουν αρκετοί (έως πολλοί) που είναι ακόμα και σε διάθεση ή/και με οργανικές ακρωτηριασμένες (όπως εγώ!). Αν είναι έτσι σημαίνει ότι ουσιαστικά δεν έχει γίνει κανένας σχεδιασμός! Τα ΠΥΣΔΕ είχαν λειτουργήσει με διαφορετικό τρόπο από νομό σε νομό, πιθανώς μη δίνοντας τα σωστά νούμερα, και σίγουρα δεν θα έχουν ληφθεί υπόψη οι νέες αλλαγές σε Νέο Λύκειο (που ακόμα είναι σε διαβούλευση), σε ΕΠΑΛ (ομοίως), σε Γυμνάσιο (αλήθεια, τι θα γίνει τελικά με το νέο πρόγραμμα; - βλέπω να το έχουν αφήσει στην άκρη... Αν ισχύσει τελικά, πόσοι θα μπαίνουν πάνω από τους 22;), ... και άλλα πολλά....
Και πώς τώρα, σύμφωνα με τα παραπάνω, θα πάρει κανείς την απόφαση να κάνει ή να μην κάνει αίτηση;