Αποστολέας Θέμα: Πολυδιαστατοι πινακες  (Αναγνώστηκε 1638 φορές)

Victorq

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 3
Πολυδιαστατοι πινακες
« στις: 03 Ιούλ 2013, 01:53:08 μμ »
Για σας παιδια το ονομα μου ειναι Βαγγελης και μολις ξεκινησαμε μαθηματα ΑΕ. Βεβαια δεν ερχομαι τελειως απροετοιμαστος καθως απο μικρος ειχα μια αγαπη για τον προγραμματισμο με C++, C# και ειναι κατι σαν χομπι προς το παρον. Λοιπων επειδη η καλυτερη εκμαθηση ειναι η πραξη σκεφτομαι να δοκιμασω την γλωσα για να δημιουργησα ενα μικρο dungeon crawler αλλα ηδη οι πρωτες δυσκολιες ξεκινησαν  :) Πρωσπαθωντας να δημιουργησω το βασικο επιπεδο σκεφτηκα οτι δεν γνωριζω το συντακτικο για πολυδιαστατους πινακες. Μηπως μπορει καποιος να μου διξει πως να τους χρησιμοποιω η να με ανακατευθεινει σε καποιο site.

itt

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 429
  • Real stupidity beats ΑΙ any time
Απ: Πολυδιαστατοι πινακες
« Απάντηση #1 στις: 03 Ιούλ 2013, 02:37:17 μμ »
Ποια είναι ακριβώς η δυσκολία σου;


Victorq

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 3
Απ: Πολυδιαστατοι πινακες
« Απάντηση #2 στις: 03 Ιούλ 2013, 02:40:52 μμ »
 :) Ειναι καπως αστειο γιατι ολα με δυσκολευουν πχ. δεν εχει classes, αλλα συγκεκριμενα δεν γνωριζω το συντακτικο για να δημιουργω πινακες τιμων.

itt

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 429
  • Real stupidity beats ΑΙ any time
Απ: Πολυδιαστατοι πινακες
« Απάντηση #3 στις: 03 Ιούλ 2013, 02:54:31 μμ »
Ορίζεις έναν πίνακα , έτσι level[m,n] * , όπου τα m και n είναι compilation constants.

Για να του δώσεις τιμές,απλούστατα το κάνεις με το index,δηλαδή level[i,j] <- ό,τι_τιμή_θες

Φυσικά οι τιμές που θα του δώσεις πρέπει να είναι συμβατές με τον τύπο του πίνακα.


* π . χ :
Κώδικας: [Επιλογή]
Πρόγραμμα MyGame
Μεταβλητές
          Ακέραιες: level[100,100]

Victorq

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 3
Απ: Πολυδιαστατοι πινακες
« Απάντηση #4 στις: 03 Ιούλ 2013, 03:10:17 μμ »
Ευχαριστω για την βοηθεια, καταλαβα πως λειτουργει, τωρα μπορω να το εφαρμοσω χωρις να φτιαχνω απειρους μεταβλητες :D