Η άσκηση μπορεί να λυθεί και με πίνακες, διότι την σώζει το ότι οι μαθητές είναι 1500 και όχι Ν που το διαβάζουμε (αν και το πρώτο που διδάσκουμε είναι ότι σε παρόποια περίπτωση ΔΕΝ πάμε σε πίνακες).
Είδα μια λύση με πίνακες Θ[1500] , Ε[1500].... μιας και αποκλείετε να ξεπεράσουν οι αίθουσες τις 1500.
Νομίζω σωστή λύση αν και ιδιαίτερα σπάταλη.
Πάντα οι μαθητές μας δεν σκέφτονται όπως εμείς.
Μπορεί να δείνει κακή εντύπωση για κατανόηση πινάκων και σπατάλη πόρων
αλλά οι μαθητές εξετάζονται στο να κάνει ο αλφόριθμός τους αυτό που τους ζητείται (δεν βαθμολογέιται η ταχύτητητα, η οικονομία αλλά η ορθότητα των αποτελεσμάτων)
Ευτυχώς κανένας μαθητής μου δεν την έλυσε έτσι.
Σε αντίθετη περίπτωση π.χ. σε μια ασκηση που θέλει ΜΟ ανα στήλες και κάποιος καταλάβει ανα γραμμες και το υλοποιησει σωστά χάνει το υποερώτημα (έτσι νομίζω) αν και στην ουσία την μεθοδολογία την γνωρίζει απλώς είχε πρόβλημα στα Νεα Ελληνικά του, Δυστυχως χάνει από έλλειψη σωστής κατανόησης.