Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Λευτέρης Δουκέρης

Τελικά παιδιά αύριο υπάρχει η συνάντηση έξω απο το Υπουργείο ή όχι?
Εγώ είδη εχω "μιλήσει και θα έρθουμε 6 άτομα" . 2 απο αυτούς φίλοι απο Κορινθία.
τι γίνεται;θα έρθετε εσείς;
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

Λευτέρης Δουκέρης


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΣΤΟ mail μου για την "ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ"

Αγαπητέ κ. Δουκέρη σας ευχαριστώ για την αποστολή των κειμένων και για τις παρατηρήσεις σας. Συμμερίζομαι απολύτως τις θέσεις σας για το μάθημα της πληροφορικής. Ο αναχρονισμός που επιχειρείται είναι πρωτοφανής.


Όταν το νομοσχέδιο θα έλθει στη βουλή, υπολογίζω την επόμενη βδομάδα, θα επιδιώξουμε ως ΣΥΡΙΖΑ στη διαδικασία ακρόασης φορέων να καλέσουμε (χωρίς να μπορούμε να προεξοφλήσουμε ότι θα γίνει και αποδεκτό) και τους καθηγητές της πληροφορικής. Σε κάθε περίπτωση να είμαστε σε επαφή για το καλύτερο δυνατό



Με εκτίμηση



Τάσος Κουράκης

Βουλευτής Α΄Θεσσαλονίκης

Συντονιστής Παιδείας & Θρησκευμάτων -Πολιτισμού & Αθλητισμού

της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ

Αναπλ. Καθηγητής Ιατρικής ΣχολήςΑ.Π.Θ.

Εγνατίας 76, 546 24 Θεσσαλονίκη,

τηλ.: 2310 238120 φαξ: 2310 238102

Μητροπόλεως 1, 105 57 Αθήνα,

τηλ.:210 3709746-7 φαξ:210 3709745

ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

dm

#1022
Βήματα

Σε μία προσπάθεια κοινής πορείας, με στόχο την επίτευξη του επιθυμητού μάζεψα όλες τις ενώσεις πληροφορικής που υπάρχουν...

Πιστεύω ότι τα μέλη του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ παρακολουθούν το στέκι.
Ωστόσο, δεν γράφουν λόγω της γνωστής αποχώρησης που έγινε πριν από καιρό.
Έτσι έχουν επιλέξει να απαντούν μέσω FB και να μας μεταφέρονται οι απόψεις.
Αυτό δεν είναι και ό,τι καλύτερο...

Για το λόγο αυτό, νομίζω ότι χρειάζεται σε αυτή την δύσκολη συγκυρία συναίνεση, ομαδικότητα και συνεργασία.
Αν δεν έχουν επικοινωνήσει τα μέλη του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ με τις ενώσεις καλό είναι να το κάνουν. Ας συνεργαστούν, ας ρίξουν κάποια λεφτά και ολοσέλιδες διαφημίσεις στις εφημερίδες και banners στα sites στο διαδίκτυο (έχει ήδη ειπωθεί από κάποιον συνάδελφο). Ας συνεισφέρουν οικονομικά όλες οι ενώσεις για τον κοινό σκοπό. Είναι καλό να μάθουμε βέβαια ποιοι συνεισέφεραν σε αυτό τον σκοπό... Μην μας γεμίζουν με συνέδρια, ημερίδες, συνδρομές, τεε κ.α. ενώ στις δυσκολίες χάνονται. Κάποιες ενώσεις έχουν αρκετά λεφτά.
(δεν είναι ώρα βέβαια να σχολιάσουμε ότι υπάρχουν 17 φορείς... που εργάζονται ΓΙΑ ΕΜΑΣ. Ας μπορέσουν κάποια στιγμή να συνεργαστούν και να βρεθούν κάτω από μία ομπρέλα)...

Αν χρειάζονται βοήθεια το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ είμαι διαθέσιμος για επικοινωνίες, τηλέφωνα, συναντήσεις. Ένα pm είναι αρκετό.


e-TEE, Τμήμα Πληροφορικής και Επικοινωνιών Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας - ΤΕΕinfo@e-tee.org.gr
HePIS, Ελληνικό Δίκτυο Επαγγελματιών Πληροφορικήςinfo@hepis.gr
Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Επιχειρήσεων, Ελληνικό Ινστιτούτο Πληροφορικής και Επικοινωνιώνeede@eede.gr
Ελληνική Εταιρεία Επιστημόνων Η/Υ και Πληροφορικής – ΕΠΥepy@epy.gr, info@epy-mathra.gr
Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθήνας - ΕΒΕΑinfo@acci.gr
Ένωση Ελλήνων Χρηστών και Φίλων ΕΛ/ΛΑΚinfo@greeklug.gr
Ένωση Μηχανικών Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδος - ΕΜηΠΕΕsecretariat@computer-engineers.gr
Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας – ΕΠΕinfo@epe.org.gr
Επιστημονική Ένωση Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση - ΕΤΠΕamikrop@uoi.gr
Μηχανικοί Η/Υ @ Πληροφορικήςhy-tee@tee.gr
Πανελλήνια Ένωση Εργαστηριών Ελ. Σπουδών (ΕΚΕΣΒΕ)info@ekesbe.gr
Πανελλήνια Ένωση Ιδιοκτητών Εκπαιδευτηρίων Πληροφορικής - ΠΕΙΕΠinfo@peiep.gr
Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής - ΠΕΚΑΠpekap@pekap.gr
Πανελλήνιος Σύλλογος Πληροφορικής Δημοσίου - ΠΑΣΥΠΛpasypl@pasypl.gr
Σύλλογος Τεχνολόγων Μηχανικών Πληροφορικής - ΣΤΕΜΠstemp-ds@stemp.gr
Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών - ΣΕΒinfo@sev.org.gr
Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας - ΣΕΠΕinfo@sepe.gr, sepve@sepve.org.gr

Λευτέρης Δουκέρης

TO MAIL ΗΤΑΝ ΤΟ ΕΞΗΣ:

Θέμα: Εξαφάνιση της Πληροφορικής απο το λύκειο


Την παρασκευή το υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε το σχέδιο του για το νέο λύκειο το οποίο σύμφωνα με το περιεχόμενο του στην ουσία καταργεί τα μαθήματα της Πληροφορικής από το Γενικό Λύκειο
Η θεσμοθέτησή του παραπάνω σχεδίου έρχεται να αποτυπώσει κάποια γενικευμένη συνειδητοποίηση προβλημάτων και αναγκών της σύγχρονης εκπαίδευσης? Δεν οδηγεί στον ψηφιακό αναλφαβητισμό όταν δεν υπάρχει ούτε ένα μάθημα πληροφορικής?
Σε αυτή την «φιλοσοφία» κινείται το νέο λύκειο, με μόνες απαραίτητες κάποιες συγκεκριμένες ειδικότητες,  την διάσωση κάποιων άλλων ειδικοτήτων οριακά, με την ενοποίηση τους και τον «εξοβελισμό» ειδικοτήτων (πληροφορικής, καλλιτεχνικών, μουσικής, ξένων γλωσσών, τεχνολόγων κ.α) που αποτέλεσαν τον κορμό «νέων γνωστικών αντικειμένων»
Δεν χρειάζεται κάθε φορά εμείς οι εκπαιδευτικοί πληροφορικής να προσπαθούμε να αποδείξουμε την αναγκαιότητα και την χρησιμότητα της διδασκαλίας της επιστήμης μας στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση και ιδιαίτερα στο λύκειο, δεν χρειάζεται κάθε φορά να αποδεικνύουμε ότι η επιστήμη μας αποτελεί την αιχμή και το μοχλό για την πολυπόθητη ανάπτυξη που επιθυμεί η χώρα μας.

Σε ποια πολιτισμένη χώρα , σε ποια χώρα της ευρωπαϊκής ένωσης δεν διδάσκεται η πληροφορική στο λύκειο?
Η Πανελλήνια Ένωση πληροφορικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έκανε επίσημη πρόταση να διδάσκετε η πληροφορική με 6 ώρες την εβδομάδα στην Γ λυκείου κατ επιλογή του μαθητή αντι της χημείας και να μπορεί έτσι ένας μαθητής να  έχει πρόσβαση στις δεκάδες σχολές πληροφορικής και στις δεκάδες συναφής σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Μπορεί το κόμμα σας  να αποτρέψει ένα τέτοιο έγκλημα ?
Σύντομα θα πάρετε λαϊκή εντολή να σωθεί αυτός ο τόπος . Θα αλλάξετε το «εκπαιδευτικό έκτρωμα όταν θα έχετε την   αρμοδιότητα? Δείξτε  την στοιχειώδη ευαισθησία να παρέμβετε  σε αυτό το "εκπαιδευτικό έγκλημα " που συντελείται σε μια οικονομικά και κοινωνικά εξαθλιωμένη χώρα.
Σας παραθέτω link με το προς ψήφιση νομοσχέδιο .... http://www.likio.gr/uploads/kcfinder/file/Nomosxedio_YPAITH.pdf
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

tdrivas

Παράθεση από: lefteris_doy στις 11 Αυγ 2013, 04:33:23 ΜΜ
Τελικά παιδιά αύριο υπάρχει η συνάντηση έξω απο το Υπουργείο ή όχι?
Εγώ είδη εχω "μιλήσει και θα έρθουμε 6 άτομα" . 2 απο αυτούς φίλοι απο Κορινθία.
τι γίνεται;θα έρθετε εσείς;

προσωπικά ναι, και γύρω στα 50 άτομα σίγουρα θα έρθουν..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

billdnet

#1025
.


dm

Βήματα 2

Υπάρχει ένα πλήθος φορέων του δημοσίου, του οποίου οι πρόεδροι/διευθυντές κ.τ.λ. είναι από το ΗΜΜΥ ή την Πληροφορική & Τηλεπικοινωνιών Αθήνας ή τους ΗΜΤΥ Πάτρας. Νομίζω (αν δεν έχει γίνει ήδη) ότι χρειάζεται να ενημερωθούν από το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ και να αναλάβουν δράσεις στην κοινή επίτευξη των στόχων. Να μας πουν στο τέλος-τέλος τι μπορούν να κάνουν ή τι δεν μπορούν να κάνουν...

Παραθέτω τα στοιχεία για να γίνουν οι επαφές. Είμαι διαθέσιμος να βοηθήσω...

Αθηνά - Ερευνητικό Κέντρο Καινοτομίας στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας, Ιωάννης Ιωαννίδης, Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών, Αθήναyannis@di.uoa.gr
Δημόκριτος, Διευθυντής Έρευνας Στέλιος Θωμόπουλοςscat@iit.demokritos.gr
ΕΔΕΤ, Εθνικό Δίκτυο Έρευνας και Τεχνολογίας Παναγιώτης Τσανάκας, ΕΜΠ ΗΜΜΥinfo@grnet.gr, panag@cs.ntua.gr
Εθνικό Συμβούλιο Έρευνας και Τεχνολογίας, Τομεακό Επιστημονικό Συμβούλιο, Μαθηματικά & Επιστήμες Πληροφορίας, Νικόλαος Καλουπτσίδης, Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών, Αθήναkalou@di.uoa.gr
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Θεμιστοκλής Παναγιωτόπουλος, Πληροφορικός Πανεπιστημιακόςthemisp@unipi.gr
Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων, Παύλος Σπυράκης, Πληροφορικός Πανεπιστημιακόςinfo.cti@cti.gr, spirakis@cti.gr
Κέντρο Παιδείας Επιστημών Πάτρας, Σπύρος Πνευματικός, Μαθηματικόςspn@math.upatras.gr, spn@eduscience.gr
Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε.info@ktpae.gr

control_data

Παράθεση από: dtsilog στις 11 Αυγ 2013, 04:20:06 ΜΜΔε θα με πείραζε οι μαθητές να είχαν τη δυνατότητα να πάρουν τη γνώση του Προγραμματισμού, και ας μη το έδιναν Πανελλήνιες

Αυτό έχει δοκιμαστεί. Στα Πολυκλαδικά Λύκεια διδάσκονταν προγραμματισμός BASIC στη Β Λυκείου. Επειδή δεν υπήρχε κίνητρο, το μάθημα δεν απέδιδε όσο θα μπορούσε. Οι μαθητές το αντιμετώπιζαν σαν τεχνολογικά Θρησκευτικά δηλαδή διάβασμα για καλό βαθμό λίγο γλείψιμο (με τις κατάλληλα προετοιμασμένες "ερωτήσεις" που έδειχναν το ενδιαφέρον για την Πληροφορική) και τελειώσαμε.

Οι Πανελλήνιες πράγματι δεν είναι τόσο σημαντικό θέμα για το δημόσιο σχολείο.

Είναι όμως εξαιρετικά σημαντικό θέμα για τους φοιτητές οι οποίοι έχουν κάθε λόγο να εξετάζονται στα μαθήματα που τους αφορούν και να επιδιώκουν το καλύτερο δυνατό επίπεδο συμφοιτητών για τις σχολές τους. Κάποτε, οι φοιτητές Ιατρικής κρατούσανε την (υψηλή) βαθμολογία τους και ξαναέδιναν εξετάσεις ακριβώς για να κρατάνε το επίπεδο στις σχολές ανεβασμένο.

Αν οι σχολές πληροφορικής γεμίσουν με φοιτητές που ήτανε καλοί μαθητές στο Λύκειο, γράψανε καλά στην Γλώσσα, στην Φυσική, στην Χημεία, μέτρια στα Μαθηματικά και στην πραγματικότητα δεν έχουν ταλέντο στον προγραμματισμό (το οποίο όμως δεν γνωρίζουν) αυτό σίγουρα δεν είναι καλό ούτε για τους φοιτητές ούτε για τις σχολές.

Για τον λόγο αυτό μη σε παραξευνεύει η αδράνεια των δημοσίων συναδέλφων σου. Περισσότερη υποστήριξη θα βρεις αυτή τη στιγμή απο τον ιδιωτικό τομέα. Την οποία αν δεν κάνω λάθος επικρότησες ("ο κλάδος μας") και χαίρομαι.

Keep Growing

Παράθεση από: bill_net στις 11 Αυγ 2013, 04:47:05 ΜΜ
...αυτή τη στιγμή αγωνίζομαι για την οργανική σου θέση. Για να έχεις εσύ αντικείμενο στο σχολείο που είσαι. Αγωνίζομαι για την επιστήμη μου και τους μελλοντικούς μαθητές γιατί τα παιδία θα ωφεληθούν από τα μαθήματα του προγραμματισμού. Αγωνίζομαι, και το αναφέρω στο τέλος, για την δικιά μου δουλεία.
....

Αυτό μας ενώνει.
Όλα τα υπόλοιπα είναι άκαιρα.

Καλή συνέχεια στους κοινούς αγώνες και κουράγιο ...

Ps. δε μας ενδιαφέρει ο "συνάδελφος" (ο κάθε) που κοιτάει την πάρτη του. Αυτός θα πολεμηθεί.
Δυστυχώς υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν τέτοιοι. Δε θα γίνουν όμως άλλοθι για να σταματήσουμε τον αγώνα μας.  :)
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

P.Tsiotakis

μερικά σχόλια για το Σχέδιο Νόμου για την Αναδιάρθρωση (καλό...) της Δευτεροβάθμιας ... μπλα μπλα

Γενικό σχόλιο: ο αγώνας δε γίνεται για τους καθηγητές του Λυκείου ή αυτούς που είναι σε διάθεση. Αυτοί που θα μπουν σε διαθεσιμότητα ή σε κινητικότητα ή όπως λέγεται επιλεγούν με άλλον αλγόριθμο (και μόρια). ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ και ούτε έχει ΟΡΓΑΝΙΚΗ. Οι όποιες ανακατατάξεις θα είναι οριζόντια όχι σε κάποια κατηγορία.

Στη συνέχεια:

1. εκτός από τα ΕΠΑΛ υπάρχει και ΙΕΚ με τον σχετικό μας τομέα. Υπάρχουν επαγγέλματα και στον τομέα Ηλεκτρονικής (Δίκτυα και αυτοματισμού). Γενικά φαίνεται να έχει δοθεί έμφαση στον τομέα αυτό (και στα σχετικά επαγγέλματα), όπως αρμόζει.
Δεν πρέπει να μας ξεγελάει το πλήθος των ωρών (υπό διερεύνηση) καθώς θα υπάρξει μείωση των ΕΠΑΛ αργά ή γρήγορα και για το πλήθος των ΙΕΚ δεν έχουμε εικόνα.
άρα εδώ είμαστε ΟΚ

2. Για το Γυμνάσιο το 2ωρο δεν είναι σίγουρο. Το σπάσιμο του τμήματος δε μπορει να γίνει με 2ωρο. Σίγουρα υπάρχουν κάποιοι που θα προτιμούσαν 1 ώρα το μάθημα και το τμήμα να σπάει.
Επαναλμβάνω οτι πρέπει να επιμείνουμε στο νέο ΠΣ Γυμνασίου με το 2ωρο και το 2ο καθηγητή με επιχείρημα την πιστοποίηση. Διαφορετικά ναρκοθετείται η πιστοποίηση.
Αν θέλουν να πετύχει η πιστοποίηση (ΥΠΑΙΘ-ΙΤΥΕ) πρέπει να μας στηρίξουν.

3. Αντικατάσταση του ΠΣ Πληροφορικής στα ΕΑΕΠ με το νέο πιλοτικό ΠΣ Δημοτικού. Εξασφάλιση οτι διδάσκει καθηγητής Πληροφορικής ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ σε όλα τα ΕΑΕΠ στις τάξεις Δ, Ε, ΣΤ για την πιστοποίηση (επίλυση προβλημάτων, υπολογιστικά φύλλα, προγραμματισμός, πολυμέσα). 5 έτσι υπηρετούμε τους μαθητές. 6 έτη (Δ, Ε, ΣΤ, Αγυμ, Βγυμ, Γγυμ) γεμάτα προγραμματισμό, επίλυση προβλημάτων, λογισμικά γενικής χρήσης, διαδίκτυο, project με κατάληξη την πιστοποίηση.

Οι σποσπάσεις στην Πρωτοβάθμια να γίνουν σε λογικό αριθμό πληροφορικών και του χρόνου η δεύτερη φάση.

4. ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ: η βιτρίνα (κακά τα ψέμματα) της εκπαίδευσης.
Η Πληροφορική είναι επιστήμη όπως οι άλλες θετικές επιστήμες. Θα εκροσωπηθεί όπως η Χημεία. Ούτε η Χημεία ούτε η φυσική είναι σημαντικότερες από την Πληροφορική (Επιστήμη Υπολογιστών. Συνεπώς:

Μάθημα 2ώρες Επιλογής στην Α (και το επιλογής είναι υποχώρηση)
Μάθημα 2ώρες Γενικής Παιδείας στη Β, όπως η Χημεία (χωράει)
Μάθημα 6ώρες Κατεύθυνσης στη Γ, όπως η Χημεία

ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΚΚΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ. Αν δε γίνουν όλα αυτά δεν είμαστε ευχαριστημένοι και αυτό σημαίνει δράση....
Θα καταλάβουν ορισμένοι ότι δεν παίζουμε άλλο με τη λογική.

Προαιρετικά:
ας αφήσουν κάποιον μαθητή να δίνει και Χημεία και Επιστήμη Υπολογιστών και να χτυπάει όλες τις σχολές
ή να δίνει και Ιστορία και Αρχές Φυσικών Επιστημών
ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ 5 ΜΑΘΗΜΑΤΑ, γιατί όχι ρε παιδιά;;; Ποιο είναι το πρόβλημα;; 4 μαθήματα κατ'ελάχιστον αν κάποιος θέλει άλλο ένα! Μα πόσο στενοκέφαλοι είναι;;


Παναγιώτης Τσιωτάκης

dm

#1031
Βήματα 3

Αγαπητά μέλη του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ, η συνεργασία με τους άλλους φορείς είναι απαραίτητη (θα τόλμαγα να πω και με την μαθηματική εταιρεία και την ένωση Ελλήνων φυσικών) για να κάνετε ένα τρίτο βήμα. Μιλάμε για τους βουλευτές και τους υπουργούς που είναι απόφοιτοι σχολών ΗΜΜΥ, Τμημάτων Φυσικής και Μαθηματικών, όπου μπορούν να κατάλαβουν την αξία της επιστήμης πληροφορικής και του προγραμματισμού. Εδώ ο κάθε βουλευτής ή υπουργός χρειάζεται εξατομικευμένη επιστολή, ώστε να εστιάσετε σε αυτό που ξέρει να κάνει. Θέλει ιδιαίτερη προσοχή και δεξιοτεχνία το συγκεκριμένο.

Παραθέτω τα στοιχεία:

Ιωάννης Κουράκος, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β' ΠΕΙΡΑΙΩΣ, Ηλεκτρολόγος Μηχανικόςkourakos1@gmail.com
Γεωργία Μαρτίνου, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, BSc Μαθηματικά/ MSc Πληροφορικήςgrafeio.voulas@gmail.com
Χρήστος Γκόκας, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΡΤΗΣ, Ηλεκτρολόγος Μηχανικόςch.gokas@parliament.gr, goka59@otenet.gr
Κωνσταντίνος Σκανδαλίδης, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Α' ΑΘΗΝΩΝ, Ηλεκτρολόγος- Μηχανικόςkskan@pasok.gr
Πυθαγόρας Βαρδίκος, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΑΜΟΥ, Καθηγητής Μαθηματικώνpvardikos@parliament.gr
Παναγιώτης Λαφαζάνης, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β' ΠΕΙΡΑΙΩΣ, Μαθηματικόςlafazanis@syn.gr
Αθανάσιος Πετράκος, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ, Καθηγητής Μαθηματικώνthanasispetrakos@gmail.com, th.petrakos@parliament.gr
Κωνσταντίνος Καρτάλης, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ, Φυσικός Πανεπιστημιακός grafeio1@kkartalis.gr
Βασίλειος Κεγκέρογλου, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ, Φυσικόςinfo@kegeroglou.gr
Αθανάσιος Μπούρας, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, Φυσικός, Πανεπιστημιακόςbouras@parliament.gr
Γιώργος Στύλιος, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΡΤΗΣ, Φυσικός, Πληροφορικός, ΤΕΙstylios@parliament.gr, arta@stylios.gr, athens@stylios.gr
Ιωάννης Δριβελέγκας, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ, Μαθηματικός, Αγρότηςgdriv10@otenet.gr
Άρης Σπηλιωτόπουλος, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β' ΑΘΗΝΩΝ, Υπεύθυνος Παιδείας ΝΔarissp@e-aris.gr
Σπύρος Ταλιαδούρος, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ, Υπεύθυνος Παιδείας ΝΔsptaliad@otenet.gr
Θεόδωρος Σολδάτος, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΛΕΥΚΑΔΟΣ, Φυσικόςinfo@thsoldatos.gr
Θεόδωρος Γεωργίου Καράογλου, ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΘΡΑΚΗΣinfo@karaoglou.gr, th.karaoglou@parliament.gr
Κωστής Χατζηδάκης, ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣinfo@khatzidakis.gr
Εύη Χριστοφιλοπούλου, ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣpolitikografeio@christofilopoulou.gr

Βαρύτητα-σημασία:
Από το τέλος προς την κορυφή:
Χριστοφιλοπούλου:Σύμβουλοί της είναι μέλη των ενώσεών μας.
ΧατζηδάκηςΑνάπτυξη μέσω ΣΕΠΕ (επιχειρήσεων πληροφορικής), ΣΕΒ, ΕΒΕΑ, επίσης φροντιστήρια και εργασιακά.
Σολδάτος, Καρτάλης, Κεγκέρογλου, Μπούρας, ΣτύλιοςΚαθηγητές, Τομέας Φυσικής, ας τους πιάσουν φυσικοί που είναι και πληροφορικοί, υπάρχουν μέλη στην ΠΕΚΑΠ με αυτή την ιδιότητα.
Σπηλιωτόπουλος, ΤαλιαδούροςΜε κριτήρια Παιδείας. Δεν έχουν σχέση με πληροφορική, αλλά είναι τα άτομα του τομέα παιδείας της ΝΔ.
Μαρτίνου, Βαρδίκος, Λαφαζάνης, Πετράκος, ΔριβελέγκαςΚαθηγητές Μαθηματικών. Προσέγγιση μέσω μελών της ΠΕΚΑΠ που είναι και μαθηματικοί.
Κουράκος, Γκόκας, ΣκανδαλίδηςΗΜΜΥ. Προσέγγιση μέσω μελών της ΠΕΚΑΠ που είναι από ΤΕΕ.

Πληροφορικός συνάδελφοι... δεν υπάρχει ακόμα στην Βουλή (Δυστυχώς!!!)




petrosp13

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 11 Αυγ 2013, 05:10:11 ΜΜ

Προαιρετικά:
ας αφήσουν κάποιον μαθητή να δίνει και Χημεία και Επιστήμη Υπολογιστών και να χτυπάει όλες τις σχολές
ή να δίνει και Ιστορία και Αρχές Φυσικών Επιστημών
ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ 5 ΜΑΘΗΜΑΤΑ, γιατί όχι ρε παιδιά;;; Ποιο είναι το πρόβλημα;; 4 μαθήματα κατ'ελάχιστον αν κάποιος θέλει άλλο ένα! Μα πόσο στενοκέφαλοι είναι;;


Παναγιώτης Τσιωτάκης

Ως προς αυτό
Έβγαλε κάποιος συμπέρασμα για το αν θα πρέπει ο κάθε μαθητής να επιλέγει μόνο ένα πεδίο σχολών, οπότε θα δίνει και οριστικά και μόνο 4 συγκεκριμένα μαθήματα; Αν ισχύει κάτι τέτοιο, μιλάμε για σημαντικό περιορισμό που θα ξεσηκώσει και τους ίδιους τους μαθητές. Τώρα δίνουν σε 2 ή και σε 3 πεδία αν έχουν ΑΟΘ και θα τους βάλουν να δίνουν μόνο σε 1;;;
Αν δεν ισχύει αυτό, τότε τα 4 μαθήματα πάνε περίπατο και προφανώς είναι γελοίο να μην υπάρχει Επιστήμη Υπόλογιστών για όποιον θέλει να δώσει για Τεχνολογικές σχολές (ανάμεσα σε άλλες που θέλει να δώσει)

ΤΡΑΓΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tdrivas

Παράθεση από: dm στις 11 Αυγ 2013, 05:15:02 ΜΜ
Βήματα 3

Αγαπητά μέλη του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ, η συνεργασία με τους άλλους φορείς είναι απαραίτητη (θα τόλμαγα να πω και με την μαθηματική εταιρεία και την ένωση Ελλήνων φυσικών) για να κάνετε ένα τρίτο βήμα. Μιλάμε για τους βουλευτές και τους υπουργούς που είναι απόφοιτοι σχολών ΗΜΜΥ, Τμημάτων Φυσικής και Μαθηματικών, όπου μπορούν να κατάλαβουν την αξία της επιστήμης πληροφορικής και του προγραμματισμού. Εδώ ο κάθε βουλευτής ή υπουργός χρειάζεται εξατομικευμένη επιστολή, ώστε να εστιάσετε σε αυτό που ξέρει να κάνει. Θέλει ιδιαίτερη προσοχή και δεξιοτεχνία το συγκεκριμένο.

Παραθέτω τα στοιχεία:

Ιωάννης Κουράκος, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β' ΠΕΙΡΑΙΩΣ, Ηλεκτρολόγος Μηχανικόςkourakos1@gmail.com
Γεωργία Μαρτίνου, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, BSc Μαθηματικά/ MSc Πληροφορικήςgrafeio.voulas@gmail.com
Χρήστος Γκόκας, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΡΤΗΣ, Ηλεκτρολόγος Μηχανικόςch.gokas@parliament.gr, goka59@otenet.gr
Κωνσταντίνος Σκανδαλίδης, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Α' ΑΘΗΝΩΝ, Ηλεκτρολόγος- Μηχανικόςkskan@pasok.gr
Πυθαγόρας Βαρδίκος, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΑΜΟΥ, Καθηγητής Μαθηματικώνpvardikos@parliament.gr
Παναγιώτης Λαφαζάνης, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β' ΠΕΙΡΑΙΩΣ, Μαθηματικόςlafazanis@syn.gr
Αθανάσιος Πετράκος, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ, Καθηγητής Μαθηματικώνthanasispetrakos@gmail.com, th.petrakos@parliament.gr
Κωνσταντίνος Καρτάλης, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ, Φυσικός Πανεπιστημιακός grafeio1@kkartalis.gr
Βασίλειος Κεγκέρογλου, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ, Φυσικόςinfo@kegeroglou.gr
Αθανάσιος Μπούρας, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, Φυσικός, Πανεπιστημιακόςbouras@parliament.gr
Ιωάννης Δριβελέγκας, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ, Μαθηματικός, Αγρότηςgdriv10@otenet.gr
Άρης Σπηλιωτόπουλος, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β' ΑΘΗΝΩΝ, Υπεύθυνος Παιδείας ΝΔarissp@e-aris.gr
Σπύρος Ταλιαδούρος, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ, Υπεύθυνος Παιδείας ΝΔsptaliad@otenet.gr
Θεόδωρος Σολδάτος, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΛΕΥΚΑΔΟΣ, Φυσικόςinfo@thsoldatos.gr
Κωστής Χατζηδάκης, ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣinfo@khatzidakis.gr
Εύη Χριστοφιλοπούλου, ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣpolitikografeio@christofilopoulou.gr

Βαρύτητα-σημασία:
Από το τέλος προς την κορυφή:
Χριστοφιλοπούλου:Σύμβουλοί της είναι μέλη των ενώσεών μας.
ΧατζηδάκηςΑνάπτυξη μέσω ΣΕΠΕ (επιχειρήσεων πληροφορικής), ΣΕΒ, ΕΒΕΑ, επίσης φροντιστήρια και εργασιακά.
Σολδάτος, Καρτάλης, Κεγκέρογλου, ΜπούραςΚαθηγητές, Τομέας Φυσικής, ας τους πιάσουν φυσικοί που είναι και πληροφορικοί, υπάρχουν μέλη στην ΠΕΚΑΠ με αυτή την ιδιότητα.
Σπηλιωτόπουλος, ΤαλιαδούροςΜε κριτήρια Παιδείας. Δεν έχει σχέση με πληροφορική, αλλά είναι τομέας παιδείας.
Μαρτίνου, Βαρδίκος, Λαφαζάνης, Πετράκος, ΔριβελέγκαςΚαθηγητές Μαθηματικών. Προσέγγιση μέσω μελών της ΠΕΚΑΠ που είναι και μαθηματικοί.
Κουράκος, Γκόκας, ΣκανδαλίδηςΗΜΜΥ. Προσέγγιση μέσω μελών της ΠΕΚΑΠ που είναι από ΤΕΕ.

Πληροφορικός συνάδελφοι... δεν υπάρχει ακόμα στην Βουλή (Δυστυχώς!!!)






Πολύ καλή δουλειά,μπράβο.
Βουρ για μέιλ και τηλέφωνα και ατομικά και συλλογικά.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

dm

#1034
Βήματα 4

Η κυβέρνηση.
Υπάρχουν αρκετά μετακλητά μέλη της κυβέρνησης ή οργανισμών του δημοσίου που θα μπορούσαν να συνεισφέρουν στον αγώνα. Αν σε κάποια από αυτά φτάσει το μήνυμα μπορεί και να καθαρίσει η υπόθεση. Εδώ είναι κρίσιμη και σημαντική η επαφή με έναν - έναν. Επιχειρήματα, συνεισφορά, επιτυχία.

Παραθέτω τα στοιχεία:

Γιώργος Στεργίου, ΓΓ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ, Ηλεκτρολόγος Μηχανικόςggb1@gge.gr
Δημήτριος Πτωχός, ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΝΔ, Ηλεκτρολόγος Μηχανικόςdptochos@peoplegroup.gr
Διονύσιος Αναπολιτάνος, ΕΣΥΠ, Μαθηματικός-Φυσικόςdanapol@phs.uoa.gr
Θεόδωρος Καρτσιώτης, ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΟΠΠΕΠ, Μαθηματικόςinfo@eoppep.gr
Κωνσταντίνος Μπούρας, ΓΓ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ, Μαθηματικόςgengram@primeminister.gr
Κώστας Ζωντανός, ΑΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΝΔ, Ηλεκτρολόγος Μηχανικόςgram_pe@nd.gr, gram-ke@nd.gr
Αθανάσιος Κυριαζής, Μαθηματικός, Πανεπιστημιακός, ΓΓ Παιδείας, Υπεύθυνος Παιδείας ΝΔakyriaz@unipi.gr, athankyriazis@yahoo.gr
Πηνελόπη Παναγιωτοπούλου, Γραμματέας Τομέα Παιδείας ΝΔ, Παιδαγωγόςpanpenelope@gmail.com
Σωκράτης Κάτσικας, ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΣΥΠ, Ηλεκτρολόγος Μηχανικόςska@unipi.gr
Χαράλαμπος Τσαβδάρης, ΓΓ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ, Ηλεκτρολόγος Μηχανικόςh.tsavdaris@gsis.gr
Χάρης Θεοχάρης, ΓΓ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ, Ηλεκτρολόγος Μηχανικόςhtheoharis@minfin.gr

Χρειάζεται λεπτή προσέγγιση με τους παραπάνω, αλλά νομίζω ότι μπορεί να επιτευχθεί η αλλαγή.