Αποστολέας Θέμα: ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ  (Αναγνώστηκε 4647 φορές)

marg

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 3
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ
« στις: 30 Μάι 2006, 07:26:10 μμ »
ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΖΗΤΟΥΣΕ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ. ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΗΤΑΝ ΣΩΣΤΑ. ΠΟΣΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΥ ΚΟΨΟΥΝ?

arisbasil

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 28
  • 1+1=10
Απ: ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ
« Απάντηση #1 στις: 30 Μάι 2006, 07:46:16 μμ »
ΠΟΣΟ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΝΑ ΚΟΨΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΞΗΣ ΛΑΘΗ:
ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ
1. ΑΝΤΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΕΚΑΝΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΕΡΙΕΙΧΕ ΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ
2. ΣΤΗ ΣΥΝΘΗΚΗ ΑΝΤΙ SUM<1500 ΕΒΑΛΕ SUM<>1500

          ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 789
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
Απ: ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ
« Απάντηση #2 στις: 31 Μάι 2006, 01:08:04 πμ »
Πέριπου 6 μονάδες για τον πρώτο μαθητη (έλυσε άλλο θέμα).  Το θέμτα καθόριζε με σαφήνεια ότι θέλει συνάρτηση. 

Για τον δέυτερο πολύ περισσότερα αφού δεν λύνει ικανοποιητικά το δεύτερο ερώτημα.  Υπολογίζω περίπου 8-10 μονάδες.

Αυτά βέβαια χονδρικά αφού δεν έχω εικόνα του θέματος
 

bagelis

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2009
  • *
  • Μηνύματα: 533
Απ: ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ
« Απάντηση #3 στις: 31 Μάι 2006, 09:13:31 πμ »
Το β ερώτημα έπιανε 8 μόρια.
Πως θα χάσει από 8 - 10;
Εγώ νομίζω περίπου 3 - 4

xristak

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 8
Απ: ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ
« Απάντηση #4 στις: 31 Μάι 2006, 09:45:25 πμ »
Επιτρέψτε μου μια παρατήρηση με την επισήμανση οτι δεν έχω εμπειρία βαθμολογητή.

Είναι κοινή και αποδεκτή πρακτική οτι η σωστή βαθμολόγηση ενός θέματος απαιτεί την δημιουργία ενός πίνακα βαθμολόγησης. Στο μυαλό μας όλοι έχουμε αυτό τον πίνακα όταν προσπαθούμε να δούμε πόσο "κοστίζει" μια αστοχία ενός μαθητή μας.

με βάση το σκεπτικό αυτό και τις προηγούμενες παρατηρήσεις συναδέλφων, συνολικά για το 3ο θέμα, προτείνω τον πίνακα βαθμολόγησης (draft)   που ακολουθεί:

ζήτημα (α): 12 μόρια
   ΔΗΛΩΣΗ ΜΕΤΑΒΛΗΤΩΝ (1 μόρι0)
   Διάβασμα ΧΩΡΙΤΙΚΟΤΗΤΑΣ για κάθε αίθουσα (1 μόριο)
   Υπολογισμός επιτηρητών (4)
   Εμφάνιση επιτηρητών (1)
   Χρήση ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ (5)

ζήτημα (β): 8 μόρια
   Σωστή χρήση συνθήκης τερματισμού: 4 μόρια
   Διαμόρφωση της μεταβλητής της συνθήκης (αθροιστής): 4

(*) εκτιμώ οτι η συζήτηση πρέπει να στοχεύει σε πρώτη φάση στην ολοκλήρωση του πίνακα βαθμολόγησης και σε δεύτερη φάση στο προτεινόμενο ποσοστό βαθμολόγησης.

   Χριστακούδης Χρήστος
 Καθηγητής ΠΕ19 στην Αχαΐα

ΥΓ. Θα προσθέσω ένα γενικό Topic με θέμα "ΠΙΝΑΚΑΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ"
« Τελευταία τροποποίηση: 31 Μάι 2006, 10:00:20 πμ από xristak »

silvia

  • Επισκέπτης
Απ: ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ
« Απάντηση #5 στις: 31 Μάι 2006, 11:03:42 μμ »
ΠΟΣΟ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΝΑ ΚΟΨΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΞΗΣ ΛΑΘΗ:
ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ
1. ΑΝΤΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΕΚΑΝΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΕΡΙΕΙΧΕ ΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ
2. ΣΤΗ ΣΥΝΘΗΚΗ ΑΝΤΙ SUM<1500 ΕΒΑΛΕ SUM<>1500

          ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Για το πρώτο θα κοπούν 8 μόρια και για την συνθήκη 3

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 789
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
Απ: ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ
« Απάντηση #6 στις: 01 Ιούν 2006, 01:11:42 πμ »
Τελική απάντηση
Για το πρώτο θέμα θα κοπούν 5 μόρια (αν το πρόγραμμα δουλέυει σωστά)
Για το δεύτερο 2 μονάδες    ( το 8 -10 !!! που είχα αναφέρει είναι προφανως λάθος)

Βαγγέλης

karaba

  • Επισκέπτης
Απ: ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ
« Απάντηση #7 στις: 03 Ιούν 2006, 07:29:09 πμ »
Για την μη χρήση συνάρτησης θα κοπούν 8 μονάδες. Άλλωστε αυτό είναι πο ζητάει το ερώτηα α. Νομίζω ότι η επιλογή σωστά θα πάρει μόνο 4 μονάδες.

gpapargi

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2457
  • I 'm not young enough to know everything
Απ: ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ
« Απάντηση #8 στις: 03 Ιούν 2006, 09:12:48 μμ »
Απορία: Γιατι το SUM<>1500 είναι λαθος;

Αφού το θέμα δε ζητάει έλεγχο εισόδου θεωρούμε ότι τα δεδομένα θα εισαχθούν σωστά. Άρα τα δεδομένα είναι φτιαγμένα έτσι ώστε κάποια στιγμή να φτάσουμε ακριβώς στο 1500. Χάνω κάτι στο συλλογισμό μου;

karaba

  • Επισκέπτης
Απ: ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ
« Απάντηση #9 στις: 03 Ιούν 2006, 10:26:54 μμ »
Το SUM<>1500 είναι λάθος, γιατί μετράει το άθροισμα των χωρητικοτήτων και όχι τον αριθμό των υποψηφίων. Για να δουλέψει, θα πρέπει στην τελευταία αίθουσα οι υποψήφιοι να είναι όσοι και η χωρητικότητα της τελευταίας αίθουσας.

gpapargi

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2457
  • I 'm not young enough to know everything
Απ: ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ
« Απάντηση #10 στις: 04 Ιούν 2006, 09:10:45 πμ »
Αυτό που λες φίλε μου όντως προκύπτει από την εκφώνηση. Ωστόσο από την εκφώνηση αυτή προκύπτει και μια ενδιαφέρουσα ειδική περίπτωση:

Ας υποθέσουμε ότι στην τελευταία αίθουσα είναι να μπει ένας μόνο μαθητής.
Αν η αίθουσα έχει χωρητικότητα 10 θέσεων τότε θα έρθει ένας επιτηρητής για να επιτηρεί το μοναδικό μαθητή. Αν η αίθουσα έχει χωρητικότητα 30 θέσεων θα έρθουν άλλοι 2 επιτηρητές για να επιτηρούν. .. τις άδειες καρέκλες. Σύνολο 3 επιτηρητές για ένα άτομο.

Πριν συνεχίσουμε την κουβέντα θα ήθελα να μάθω για ποιο λόγο δόθηκαν οδηγίες για  κόψιμο 2 πόντων;
Επειδή άλλο χωρητικότητα αίθουσας και άλλο πλήθος μαθητών; Ή για να αποτραπεί η περίπτωση που εισάγονται λάθος δεδομένα;

karaba

  • Επισκέπτης
Απ: ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ
« Απάντηση #11 στις: 04 Ιούν 2006, 06:34:20 μμ »
Η ειδική περίπτωση στην οποία αναφέρεσαι πραγματικά υφίσταται. Όμως η εκφώνηση εκεί οδηγούσε... Σε ό,τι αφορά τις μονάδες που θα κοπούν για την συνθήκη (αν εννοείς αυτές όταν μιλάς για δυο μονάδες), στο βαθμολογικό που είμαι εγώ συμφωνήσαμε να κόβουμε μια μονάδα. Νομίζω οι δυομονάδες είναι υπερβολικά πολλές.
                                                                                  Καλό απόγευμα

filippos

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 139
Απ: ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ
« Απάντηση #12 στις: 04 Ιούν 2006, 09:40:34 μμ »
Ας υποθέσουμε ότι στην τελευταία αίθουσα είναι να μπει ένας μόνο μαθητής.
Αν η αίθουσα έχει χωρητικότητα 10 θέσεων τότε θα έρθει ένας επιτηρητής για να επιτηρεί το μοναδικό μαθητή. Αν η αίθουσα έχει χωρητικότητα 30 θέσεων θα έρθουν άλλοι 2 επιτηρητές για να επιτηρούν. .. τις άδειες καρέκλες. Σύνολο 3 επιτηρητές για ένα άτομο.
σωστά.  Η εκφώνηση ήταν σαφής.  Ο αριθμός των επιτηρητών καθορίζεται ΑΠΟΚΛΕΕΙΣΤΙΚΑ από τη χωρητικότητα της αίθουσας.  Αν δεν το έλεγε αυτό θα ... θρηνούσαμε θύματα.
Πριν συνεχίσουμε την κουβέντα θα ήθελα να μάθω για ποιο λόγο δόθηκαν οδηγίες για  κόψιμο 2 πόντων;
Επειδή άλλο χωρητικότητα αίθουσας και άλλο πλήθος μαθητών; Ή για να αποτραπεί η περίπτωση που εισάγονται λάθος δεδομένα;

Το πρώτο...Επειδή άλλο χωρητικότητα αίθουσας και άλλο πλήθος μαθητών.  Και δε δώθηκαν ακριβώς οδηγίες, απλά υπήρξε μία άτυπη συμφωνία μεταξύ των περισσότερων ΒΚ ότι το <> δείχνει περιορισμένη αντίληψη της γενικότερης περίπτωσης που δίνεται στην εκφώνηση.  Στη γενική περίπτωση, ο αλγόριθμος με <> είναι ατέρμων.

gpapargi

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2457
  • I 'm not young enough to know everything
Απ: ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ
« Απάντηση #13 στις: 05 Ιούν 2006, 08:54:30 πμ »
Ευχαριστώ παιδιά.
Έχω μια ένσταση πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. Όχι για το τι σημαίνει η εκφώνηση, αυτό είναι ξεκάθαρο.

Το πρόβλημά μου είναι ότι μια άσκηση πρέπει να βρίσκεται σε συμφωνία με την πραγματικότητα και με τη λογική. Πρέπει αυτά που ζητάει να έχουν ανταπόκριση με τον πραγματικό κόσμο. Εδώ η εκφώνηση ζητάει σε μια αίθουσα με 1 άτομο να μπουν 3 επιτηρητές. Είναι λογικό πράγμα αυτό; 

Πιστεύω πως η επιτροπή είχε στο νου της το εξής μοντέλο:

Μια μια οι αίθουσες γεμίζουν με μαθητές. Μόλις γεμίσει η κάθε αίθουσα αρχίζει να γεμίζει η επόμενη. Μέχρι εδώ ο αριθμός των αιθουσών ταυτίζεται με τον αριθμό των μαθητών. Στην τελευταία αίθουσα, χωρητικότητα αίθουσας και πλήθος μαθητών διαφοροποιούνται. Εδώ η κοινή λογική επιβάλει το πλήθος των επιτηρητών να καθορίζεται από το πλήθος των μαθητών και όχι τη χωρητικότητα της αίθουσας. Η επιτροπή δε νομίζω να ψυλλιάστηκε αυτή την περίπτωση. Έτσι έδωσε μια εκφώνηση παράλογη στην ειδική αυτή περίπτωση.   

Κάποιος που αποδέχεται την εκφώνηση και βαθμολογεί με βάση αυτή σωστά κόβει πόντους. Για μένα ο αλγόριθμος που ζητάει η άσκηση (μέσω της εκφώνησής της) δεν είναι σωστός. Έχει ένα μικρό λαθάκι. Δεν μπορώ να βάλω το αλάθητο της εκφώνησης πάνω από τη λογική. Όταν κόβουμε πόντους είναι σα να λέμε «Κοιτάχτε προσεκτικά τι σας λέει η εκφώνηση και κάντε το, ότι κι αν είναι αυτό». Εγώ προσπαθώ να έχω μια στάση περισσότερο κριτική σε αυτό που διαβάζω. Στο ίδιο πνεύμα δεν ερμηνεύω ποτέ κατά γράμμα το βιβλίο αλλά βλέπω τι είναι λογικό να εννοεί. Με αυτό τον τρόπο έχω γλιτώσει πολλές φορές τον εγκλωβισμό σε παραλογισμούς που προκύπτουν από την κατά γράμμα ερμηνεία του βιβλίου.

Σαφώς δεν πιστεύω ότι ο μαθητής πρέπει να αγνοεί την εκφώνηση και να κάνει αυτό που καταλαβαίνει. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι δε θα έκοβα πόντο πάνω σε θέμα που η εκφώνηση είναι σαφής αλλά δεν έχει λογική. Δεν έχει κάποια ευθύνη η επιτροπή για την εμφάνιση της συγκεκριμένης ακραίας περίπτωσης που ανέφερα; Γιατί να την πληρώσει ο μαθητής;
Να το πω αλλιώς:
Ο μαθητής θα τιμωρηθεί γιατί δεν έκανε αυτό που λέει η εκφώνηση. Ας πούμε ότι αυτό είναι δίκαιο. Στην επιτροπή όμως δεν πρέπει να ασκήσουμε κάποια κριτική; Είναι φανερό ότι της ξέφυγε κάτι.

Ουσιαστικά εδώ κρίνω το θέμα και όχι το μαθητή.

filippos

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 139
Απ: ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ
« Απάντηση #14 στις: 05 Ιούν 2006, 01:12:30 μμ »
Προσωπικά ερμηνεύω τη λέξη ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ της εκφώνσης ως έμμεση οδηγία της επιτροπής προς τους μαθητές να μην ασχοληθούν με την περίπτωση που ορθά περιγράφεις.

Η δυσκολία του θέματος θα ήταν πολλαπλάσια αν ο μαθητής έπρεπε να υπολογίσει αυτό που λες και που όλοι αντιλαμβανόμαστε ως σωστό σε σχέση με την πραγματική διάσταση του θέματος.

Όμως το πρώτο που πρέπει να κάνει ο μαθητής είναι να ερμηνεύσει σωστά αυτά που διατυπώνονται σαφώς.  Αν λύσει το πρόβλημα όπως θεωρεί ότι είναι και αυτό έρχεται σε αντίθεση με αυτό που διατυπώνει η ερώτηση τότε κάνει λάθος (λύνει λάθος πρόβλημα)


Άν η εκφώνηση είχε ασάφεια θα συμφωνούσα με την άποψη της "κοινής λογικής" που παρουσιάζεις Γιώργο.  Όμως η συγκεκριμένη εκφώνηση ήταν σαφής.  Ίσως όχι απόλυτα κοντά στην πραγματικ΄τητα σύμφωνα με πολλούς (εδώ θα συμφωνήσω) αλλά σαφής.  Ο μαθητής οφείλει να λύσει το πρόβλημα που του δίνεται και όχι την ερμηνεία που δίνει αυτός έστω και αν έρχεται σε αντίθεση με αυτό που ζητάει η εκφώνηση

Σε αυτό το σημείο δε βλέπω πώς μπορούμε να διαφωνούμε

klitos

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 133
Απ: ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ
« Απάντηση #15 στις: 05 Ιούν 2006, 01:44:27 μμ »
η λύση που θα προτείνει ο μαθητής πρέπει να ανταποκρίνεται στα ζητούμενα του προβλήματος ... ΤΙ ΖΗΤΑΕΙ το πρόβλημα ???
1) να κανουμε έλεγχο εγκυρότητας ?
2) να βρούμε το σύνολο των επιτηρητών ?
3) να βρούμε τον "λογικό αριθμο" των επιτηρητών ?
.... κλπ


αλήθεια στο ερώτημα του γιώργου θα ήθελα να σχολιάσω (καλοπροαιρετα) κατι ... ποιος ειναι ο αριθμός των επιτηρητών που ειναι λογικός για εναν μαθητή ? (εγω πχ νομίζω δύο γιατί έτσι συνηθίζεται στις πανελλήνιες)

σιγουρα η επιτροπή πρέπει να δέχεται κριτική αλλά εκει που της πρέπει...
κλητος χατζηγεωργιου

gpapargi

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2457
  • I 'm not young enough to know everything
Απ: ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ
« Απάντηση #16 στις: 05 Ιούν 2006, 02:33:56 μμ »
Φίλιππε γιατί θα ήταν πολλαπλάσια η δυσκολία αν ο αλγόριθμος πρόσθετε μαθητές; Απλά θα δεχόταν και τη συνθήκη Sum<>1500.

Κλήτο καλοδεχούμενα τα σχόλια. Αλίμονο αν με τόσες κριτικές που έχω κάνει εδώ μέσα δε δεχόμουν και ο ίδιος την κριτική. (Ειδικά όταν είναι ευγενική).

Δε θα είχα πρόβλημα αν για 1 μαθητή ο αλγόριθμος ήθελε πάντα 2 επιτηρητές. Αλλά εδώ μπορεί να θέλει 1, 2 ή 3 ανάλογα με το πόσες είναι οι υπόλοιπες άδειες καρέκλες. Αυτό μου δείχνει ότι κάτι ξέφυγε στην επιτροπή και αυτό σχολιάζω.

Ξεκαθαρίσω ότι το θέμα είναι απόλυτα σαφές. Δε σχολιάζω το καθήκον του μαθητή. Σχολιάζω απλά το θέμα.

filippos

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 139
Απ: ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ
« Απάντηση #17 στις: 05 Ιούν 2006, 11:05:20 μμ »
Γιώργο,

δεν έχω ακριβή στοιχεία ακόμα αλλά η κατάσταση στα γραπτά που βλέπουμε δεν είναι καθόλου ενθαρυντική σχτικά με το συγκεκριμένο θέμα.

Αυτό το θέμα ανέτρεψε αρκετά "κατεστημένα" αφού ήταν το πρώτο στις γενικές εξετάσεις ενιαίων Λυκείων που ζητούσε καθαρά άγνωστο αριθμό επαναλήψεων.

Ήταν ένα θέμα που δεν είχε ζητηθεί ποτέ και καλά έκανε και ζητήθηκε τώρα.  Καιρός να αρχίσουμε όλοι να διδάσκουμε προσεκτικά ΚΑΙ αυτη την κατηγορία των ασκήσεων.  Όμως ως πρώτο του είδους έχω την αίσθηση ότι καλώς και έτυχε προσεκτικής διατύπωσης ώστε ο βαθμός δυσκολίας να είναι χαμηλός.  Οι μαθητές (και περισσότερο οι διδάσκοντες) δεν είχαν ασχοληθεί αρκετά με αυτού του είδους τις ασκήσεις.

Έχω την αίσθηση ότι η επιτροπή απλά ενήργησε προσεκτικά για να μην έχουμε μεγάλα κλάματα.

Ως side effect της διαδικασίας είχαμε ίσως και τζιμάνια που την πάτησαν, απαντώντας σε αυτό που "ήθελαν" να λέει το θέμα.  Όμως θεωρώ ότι και αυτό είναι ένα χρήσιμο μάθημα.  Φαντάζεσαι προγραμματιστή που να κάνει αυτό που αυτός θεωρεί ότι πρέπει να κάνει το σύστημα και όχι αυτό που ζητάει ο πελάτης;  Έχω δει και τέτοιους... ;)

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3244
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ
« Απάντηση #18 στις: 07 Ιούν 2006, 05:16:30 μμ »

Όντως, φαίνεται οτι απλοποιήθηκε η άσκηση (δεν ζητήθηκε συνολικός αθροιστής ή κάτι άλλο) για να μην υπάρξουν ... μπερδέματα και προσπάθησαν να απλοποιήσουν την συνθήκη της επανάληψης.

Που να φανταστούν οτι πολλού θα πάρουν "Για i από 1 μέχρι 1500" (δεν διορθώνω, εκτίμηση κάνω)