Στο θέμα Α3.2 να αλλάξουν οι μονάδες από 8 σε 9 (ή ίσως 6) για λόγους βαθμολόγησης, καθώς υπάρχουν 3 υποερωτήματα.
Όταν ασχολούμασταν με το θέμα αυτό είχαμε συμφωνήσει οτι το α. θα έπρεπε να πιάνει 2 μονάδες, ως αρκετά ευκολότερο, και τα β και γ από 3. Αλλά σίγουρα έχεις δίκιο ότι αυτό θα έπρεπε με κάποιο τρόπο να αναφέρεται ρητά.
Στο θέμα Δ2 να αλλαχθεί η λέξη "διαδικασία" καθώς είναι δεσμευμένη λέξη της ΓΛΩΣΣΑΣ και μπορεί να μπερδέψει τους μαθητές. Εκτός αν ζητείται διαδικασία παρακάτω και δεν το κατάλαβα εγώ.
Εννοείται ότι η παρατήρηση σημειώνεται και θα συζητηθεί, αλλά θα μπορούσε στ' αλήθεια ένας μαθητής να μπερδευτεί μόνο και μόνο με την αναφορά της λέξης "διαδικασία"; Δε θα έπρεπε κάπου να γράφει "Να αναπτύξετε διαδικασία..." ή κάτι τέτοιο;
Συγχαρητήρια κι απο μένα για τα θέματα, νομίζω οτι είναι πολύ καλά και δίνουν έναυσμα για περισσότερη σκέψη στους μαθητές.
Αυτό είναι κάτι που ειλικρινά με χαροποιεί πολύ ως παρατήρηση. Έχει τεράστια σημασία να συνειδητοποιήσει ο κόσμος γύρω μας (και φυσικά πρωτίστως οι μαθητές) τον τεράστιο πλούτο εννοιών και εφαρμογών που συνδέονται με την Πληροφορική. Θα πρέπει να εκμεταλλευόμαστε κάθε αφορμή, ακόμα κι ένα διαγώνισμα, για να τους το δείχνουμε. Ειδικά καθώς διαφαίνεται η εξάλειψη του αντικειμένου μας από τα σχολεία.