Αποστολέας Θέμα: Περί ανορθόδοξης λύσης  (Αναγνώστηκε 1998 φορές)

apapag

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 29
Περί ανορθόδοξης λύσης
« στις: 30 Μάι 2006, 01:38:15 μμ »
Περί ανόρθοδοξης λύσης 
Καλησπέρα.
Θα ήθελα την γνώμη σας για τη λύση που ακολούθησε μία μαθήτρια στο 4ο θέμα, στο β) ερώτημα.
Λοιπόν, έκανε το εξής απίστευτο!
Κατ'αρχήν διάβασε το όνομα της πόλης και έκανε μία ωραιότατη αναζήτηση με λογική μεταβλητή, και στην περίπτωση που δεν έβρισκε το όνομα της πόλης, εμφάνιζε κατάλληλο μήνυμα.
Στην περίπτωση τώρα που έβρισκε την πόλη, δεν χρησιμοποίησε μία μεταβλητή "Θέση" ώστε να σαρώσει τις θερμοκρασίες μόνο αυτής της πόλης και να βρει τη μέγιστη, ΑΛΛΑ σάρωνε όλες τις πόλεις, και για κάθε πόλη έβαλε ένα ΑΝ να ελέγχει αν το όνομά της, είναι αυτό που ψάχνει, και αν ναι, τότε πήγαινε σε άλλο ΑΝ για να βρει τη μέγιστη.
Τυπικά, απαντάει στο ερώτημα του θέματος, παρόλα αυτά ο βαθμολογητής μπορεί να κόψει, και αν ναι, πόσο θα μπορούσε να κόψει από τα 9 μόρια;

Ευχαριστώ πολύ
Νάσια Παπαγιάννη
Ηλ/γος Μηχ/κος και Μηχ/κος Υπολογιστών

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3288
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Περί ανορθόδοξης λύσης
« Απάντηση #1 στις: 30 Μάι 2006, 06:31:19 μμ »
Από τη στιγμή που ο μαθητής έχει δώσει σωστή απάντηση δε νομίζω ότι μπορείς να του κόψεις κάτι. Ουσιαστικά αναιρεί το προηγούμενο ερώτημα δεν το χρησιμοποιεί.
     Τώρα αν κάποιος θέλει να κόψει ίσως να κόψει π.χ. 0.5 στα 9 ή κάτι τέτοιο. Εξαρτάται όμως και από τη γενική εικόνα του γραπτού. Αν έχει καλή εικόνα ίσως να μην κόψουν και τίποτα. Είναι όμως καθαρά στην κρίση του βαθμολογητή. Το πιθανότερο όμως είναι ότι δεν θα της κόψουν κάτι κατά την γνώμη μου.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

filippos

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 139
Απ: Περί ανορθόδοξης λύσης
« Απάντηση #2 στις: 30 Μάι 2006, 07:20:09 μμ »
θα συμφωνήσω με τον evry ότι αφού δίδεται λύση δε θα πρέπει να "κοπούν" μονάδες.  Το κακό με τόσο "ανορθόδοξες" λύσεις είναι ότι υπάρχει η πιθανότητα να "χάσει η μπάλλα" ο βαθμολογητής.

Εκεί θα πρέπει να προσέξουμε όλοι οι βαθμολογητές για να μην αδικηθεί κανένας μαθητής.  Δεν είναι τι 1.5 ευρώ για το οποίο πάμε. Είναι το επιστέγασμα της δουλειάς μας.

Κρίνουμε του ςμαθητές μας.

Θέλει προσοχή, φιλότιμο και ευσυνειδησία


Όμως για πες μου apapag..  Πώς έκανε την αρχικοποίηση του Min;

klitos

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 133
Απ: Περί ανορθόδοξης λύσης
« Απάντηση #3 στις: 31 Μάι 2006, 11:05:07 πμ »
ΟΧΙ δεν κόβουμε ΤΙΠΟΤΕ γιατι απαντά στο ερώτημα ... που ειναι το τοσο απίστευτο ????
κλητος χατζηγεωργιου

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3243
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: Περί ανορθόδοξης λύσης
« Απάντηση #4 στις: 31 Μάι 2006, 04:54:36 μμ »
Πως αρχικοποίησε όμως το max; Έβαλε μια πολύ μικρή τιμή;

Αν έβαλε ως αρχική τιμή το στοιχείο [1,1] τότε έχει μικρό λάθος και πρέπει να κοπούν κάποια μόρια

Εκτύπωσε το μήνυμα εντός του Αν που ελέγχει την πόλη;

Αν εκτυπώνει το σωστό αποτέλεσμα, παίρνει όλα τα μόρια...