Αποστολέας Θέμα: Κλήση υποπρογράμματος "Άθροισμα των στοιχείων πίνακα"(με κενά)  (Αναγνώστηκε 1731 φορές)

nikolasmer

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 564
  • There can be only one...may it be AEPP.
Μια άσκηση για Θέμα Β.

Ένας μαθητής θέλει να υπολογίσει το άθροισμα όλων των στοιχείων ενός πίνακα με τη βοήθεια της συνάρτησης ΑΘΡΟΙΣΜΑ και μόνο αυτής.
Να συμπληρώσετε τα κενά με τις κατάλληλες μεταβλητές/παραμέτρους/σταθερές στο παρακάτω πρόγραμμα και υποπρόγραμμα, ώστε να μπορέσει ο μαθητής να ολοκληρώσει το στόχο του. Να μη χρησιμοποιήσετε άλλες μεταβλητές πέραν αυτών που δηλώνονται στα αντίστοιχα τμήματα δηλώσεων.
Κώδικας: [Επιλογή]
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: I, J, Α[5, 5], Σ[5, 5], S, κ
ΑΡΧΗ
  ΓΙΑ I ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 5
    ΓΙΑ J ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 5
      ΔΙΑΒΑΣΕ Α[I, J]
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

  ΓΙΑ I ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 5
    κ <- ΑΘΡΟΙΣΜΑ(....,....)
    Σ[....,....] <- κ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  S <- ΑΘΡΟΙΣΜΑ(....,....)
  ΓΡΑΨΕ S
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ


ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΑΘΡΟΙΣΜΑ(....,....): ΑΚΕΡΑΙΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Π[5, 5], κ, I, Σ
ΑΡΧΗ
  Σ <- 0
  ΓΙΑ I ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 5
    Σ <- Σ + Π[....,....]
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΑΘΡΟΙΣΜΑ <- Σ
ΤΕΛΟΣ_ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ

(Μονάδες 10)

Σημείωση: Το πρόγραμμα σπαταλάει 20 θέσεις μνήμης
« Τελευταία τροποποίηση: 20 Μάρ 2013, 01:11:24 πμ από nikolasmer »
Απ' τα τσακάλια δεν γλυτώνεις μ'ευχές ή παρακάλια
(Κ. Βάρναλης)

Μερεντίτης Νικόλαος
Καθηγητής Πληροφορικής - Φροντιστής

nikolasmer

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 564
  • There can be only one...may it be AEPP.
Επισυνάπτω τη λύση του παραπάνω.
Απ' τα τσακάλια δεν γλυτώνεις μ'ευχές ή παρακάλια
(Κ. Βάρναλης)

Μερεντίτης Νικόλαος
Καθηγητής Πληροφορικής - Φροντιστής

nikolasmer

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 564
  • There can be only one...may it be AEPP.
Μετά από μια αναζήτηση στο forum αρχίζω να αμφιβάλλω για το παρακάτω τμήμα κώδικα
Κώδικας: [Επιλογή]
S <- ΑΘΡΟΙΣΜΑ(Σ, 1) το οποίο παρουσίασα στη λύση της παραπάνω άσκησης.
Χωρίς να λάβω υπόψιν μου το θέμα https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=33.0 απλά και μόνο επειδή δε μου "χτύπησε" λάθος ο διερμηνευτής. Ελπίζω να είναι σωστό το τμήμα κώδικα και ελπίζω να είναι σωστά και αυτά που λέω προς τα παιδιά.

Κάτι ακόμα που ήθελα να μοιραστώ μαζί σας.
Πριν από μερικές ημέρες, σε μια συγκέντρωση μεταξύ καθηγητών και μαθητών σε γειτονικό λύκειο του χωριού ειπώθηκαν τα εξής:
(Λόγια Διευθυντή όπως μου τα μετέφεραν τα παιδιά): "...Εσείς της Τεχνολογικής δεν έχετε τίποτα να φοβόσαστε διότι έχετε τον "Προγραμματισμό" και θα σας ανεβάσει το βαθμό με λίγο μελέτη. Εσείς της Θετικής καλό κουράγιο και καλή δύναμη..."

Η πρώτη μου αντίδραση (και η δεύτερη και τρίτη) ήταν  ;D ;D ;D
Η τέταρτη αντίδραση ήταν  >:(
Και σήμερα αισθάνομαι  :-[  :-\  :'(
(Τώτα μιλάω απο μέσα μου: "Ή στραβός είναι ο γυαλός ή στραβά αρμενίζω")   
Απ' τα τσακάλια δεν γλυτώνεις μ'ευχές ή παρακάλια
(Κ. Βάρναλης)

Μερεντίτης Νικόλαος
Καθηγητής Πληροφορικής - Φροντιστής

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2313

(Λόγια Διευθυντή όπως μου τα μετέφεραν τα παιδιά): "...Εσείς της Τεχνολογικής δεν έχετε τίποτα να φοβόσαστε διότι έχετε τον "Προγραμματισμό" και θα σας ανεβάσει το βαθμό με λίγο μελέτη. Εσείς της Θετικής καλό κουράγιο και καλή δύναμη..."


Δίκιο έχει ο άνθρωπος, της πλάκας μάθημα
45% αριστούχους έχει, περισσότερους από κάθε μάθημα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Gnirut

  • Επισκέπτης
Δηλαδή τι λέει ο κ. διευθυντής, ότι η βιολογία είναι πιο δύσκολη από την ΑΕΠΠ;
Γιατί αυτή είναι η βασική διαφορά μεταξύ θετικής και τεχνολογικής.
Εν πάση περιπτώσει, το τι λέει ο καθένας λίγη σημασία έχει πλέον, άλλωστε έχουμε ακούσει και χειρότερα.

andreas_p

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1059
Οι κ.κ. Δ ... , την τελευταία φορά που μπήκαν σε τάξη ήταν επί ΔΡΧ ίσως και πολύ νωρίτερα !!!

Μη δίνεις σημασία ...

Α