Αποστολέας Θέμα: Θέμα Α  (Αναγνώστηκε 15766 φορές)

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2787
  • Πύργος Ηλείας
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #15 στις: 01 Ιούν 2012, 03:56:19 μμ »
Στο ερώτημα Α2, στη δεύτερη γραμμή και την τρίτη στήλη του πίνακα που μας δίνεται, δηλαδή εκεί που ζητείται το περιεχόμενο της μεταβλητής Χ<- 'ΑΛΗΘΗΣ' , εγώ έγραψα σκέτο ΑΛΗΘΗΣ, χωρίς τα εισαγωγικά, σκεπτόμενη ότι ζητείται μόνο το περιεχόμενο και όχι η μεταβλητή. Είναι σωστό; Γιατί έχω δει ορισμένες λύσεις στις οποίες βάζουν τα εισαγωγικά.

Η αλήθεια είναι ότι όταν είδα το θέμα Α2 με το συγκεκριμένο ζήτημα, σκέφτηκα ότι θα υπάρχει πρόβλημα σχετικά με τα εισαγωγικά ( '  ' ). Δηλαδή άλλοι θα νομίζουν ότι πρέπει να μπουν και τα εισαγωγικά και άλλοι όχι. Κανονικά δεν πρέπει να μπουν εισαγωγικά! Τελικά, η Ε.Ε. έστειλε τις λύσεις με εισαγωγικά! Θεωρώ πως πρέπει να θεωρηθούν σωστά και τα δύο...

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2225
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #16 στις: 01 Ιούν 2012, 04:13:18 μμ »
Συγνώμη, αν δεν μπουν εισαγωγικά, ποια η διαφορά της λογικής τιμής ΑΛΗΘΗΣ από την αλφαριθμητική τιμή 'ΑΛΗΘΗΣ';
Χ <-- 'ΑΛΗΘΗΣ'
Χ <-- 7 > 4
ΑΛΗΘΗΣ είναι η τιμή και στα 2;;;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3219
  • I love you 3000
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #17 στις: 01 Ιούν 2012, 04:24:54 μμ »
το περιεχόμενο της μνήμης ζητάει
βάζει εισαγωγικά η μνήμη;

κατά τη γνώμη μου και τα δυο είναι σωστά
ο μαθητής απάντησε οτι είναι αλφαριθμητικό στην προηγούμενη στήλη

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2225
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #18 στις: 01 Ιούν 2012, 04:28:11 μμ »
Το περιεχόμενο της μεταβλητής ζητάει
Δηλαδή η γραμμή 1 και η γραμμή 3 μπορούν να έχουν την ίδια τιμή;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3219
  • I love you 3000
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #19 στις: 01 Ιούν 2012, 04:31:05 μμ »
προσωπικά πιστεύω οτι πρέπει να μπουν εισαγωγικά
δε νομίζω οτι πρέπει να κοπεί μονάδα
ειδικά αν έχει απαντηθεί ότι είναι αλφαριθμητικό

kkkerm

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2008
  • *
  • Μηνύματα: 18
Απ: Θέμα Α - Α2 - χ<-'ΑΛΗΘΗΣ'
« Απάντηση #20 στις: 01 Ιούν 2012, 04:41:34 μμ »
cls
   x$="ΑΛΗΘΗΣ"
   print x$

   x$=chr$(34)+"ΑΛΗΘΗΣ"+chr$(34)
   print x$

end

όποιος έχει αμφιβολία για τα εισαγωγικά ας εκτελέσει αυτό το απλό πρόγραμμα  qbasic και θα το διαπυστώσει μόνος του.
« Τελευταία τροποποίηση: 02 Ιούν 2012, 05:45:59 πμ από kkkerm »

George

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 41
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #21 στις: 01 Ιούν 2012, 05:05:45 μμ »
Να κάνω μια   ερώτηση
Γιατί το δεύτερο πρόγραμμα έχει  αυξημένες απαιτήσεις  σε μνήμη σε σχέση με το πρώτο?

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΧ1
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
   ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Α
ΑΡΧΗ
   ΔΙΑΒΑΣΕ Α
   ΕΚΤΥΠΩΣΕ Α
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΧ2
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
   ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Α[1]
ΑΡΧΗ
   ΔΙΑΒΑΣΕ Α[1]
   ΕΚΤΥΠΩΣΕ Α[1]
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

merlin

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 320
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #22 στις: 01 Ιούν 2012, 05:24:01 μμ »
Το δώσαμε ως παρατήρηση στην ΚΕΕ, αλλά δεν βγήκε διευκρίνηση αν μπορούν να δοθούν 2 απαντήσεις

Μα γιατί να βγει διευκρίνηση? Αφού είναι προφανές ότι 12 div 2 = 13 div 2, ίσα ίσα με το 2ο ο μαθητής δείχνει ότι ξέρει πως δουλεύει η div!
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

merlin

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 320
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #23 στις: 01 Ιούν 2012, 05:33:14 μμ »
Κάτι ακόμα, πιστεύω ότι ήταν λίγο "ατυχής" η προσθήκη της 3ης στήλης στο Α2 ερώτημα. Αρκούσε να ρωτήσει τον τύπο της μεταβλητής.

Είναι προφανές ότι θα δημιουργούσε 2 απαντήσεις ('ΑΛΗΘΗΣ' και ΑΛΗΘΗΣ).
Οδηγεί στο να σκεφτείς πώς είναι αποθηκευμένα τα δεδομένα στη μνήμη, κάτι που δεν αναφέρεται στο βιβλίο (και καλώς για μένα, γιατί θα είχαμε πολλά μπλεξίματα).
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

moraitis

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 4
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #24 στις: 01 Ιούν 2012, 05:35:41 μμ »
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ Α3Β
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 6 ΜΕΧΡΙ 10
    ΑΝΤΙΜΕΤΑΘΕΣΕ Α[Ι],Α[11-Ι]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΘΕΙ ΣΑΝ ΠΙΘΑΝΗ ΛΥΣΗ ΣΤΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΑ

alpapanto

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 88
  • ΗΟΜΕ μοναχομ
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #25 στις: 01 Ιούν 2012, 05:36:01 μμ »
Συγνώμη, αν δεν μπουν εισαγωγικά, ποια η διαφορά της λογικής τιμής ΑΛΗΘΗΣ από την αλφαριθμητική τιμή 'ΑΛΗΘΗΣ';
Χ <-- 'ΑΛΗΘΗΣ'
Χ <-- 7 > 4
ΑΛΗΘΗΣ είναι η τιμή και στα 2;;;
αν δωσεις στις δυο αυτες περιπτωσεις : ΓΡΑΨΕ χ, δεν εμφανιζονται ' '.

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2225
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #26 στις: 01 Ιούν 2012, 05:36:46 μμ »
Η άσκηση δεν ζητούσε τι θα εμφανιστεί στην οθόνη όμως
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

moraitis

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 4
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #27 στις: 01 Ιούν 2012, 05:42:06 μμ »
ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ;

ipoulis

  • ΠΛΗΝΕΤ
  • *
  • Μηνύματα: 56
  • Dum spiro spero
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #28 στις: 01 Ιούν 2012, 05:43:24 μμ »
Υπάρχουν πουθενά οι λύσεις της ΚΕΕ να τις δούμε.
Έτσι για ενημέρωση.

ipoulis

  • ΠΛΗΝΕΤ
  • *
  • Μηνύματα: 56
  • Dum spiro spero
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #29 στις: 01 Ιούν 2012, 05:44:46 μμ »
ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ;
Φυσικά και είναι σωστό.