Αποστολέας Θέμα: Άσκηση με βαθμούς μαθημάτων  (Αναγνώστηκε 1212 φορές)

Πανάγος94

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 65
  • what doesn't kill you only makes you pissed off..
Άσκηση με βαθμούς μαθημάτων
« στις: 18 Απρ 2012, 09:12:43 μμ »
ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΟΥ

Α) ΘΑ ΚΑΤΑΧΩΡΕΙ ΠΙΝΑΚΑ ΜΑΘ[7] ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ: ΕΚΘΕΣΗ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, ΦΥΣΙΚΗ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ*

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑ ΚΑΤΑΧΩΡΗΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΝΤΑΙ.

Β) ΘΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΓΙΑ 100 ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ. ΑΡΧΙΚΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΤΗ ΘΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΑΝ ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΧΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ «ΝΑΙ» Ή «ΟΧΙ»

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ: ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΞΗΣ: ΟΝΟΜΑΤΑ[100], ΒΑΘΜΟΙ[100,7]. ΕΠΙΣΗΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΘΑ ΚΑΤΑΧΩΡΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΒΑΘΜΟΙ[ι,7] Η ΤΙΜΗ «-1». ΤΕΛΟΣ ΘΕΩΡΕΙΣΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΠΟΥ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ 0 - 20

Γ) ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΜΗΝΥΜΑ.

Δ) ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΩΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΒΑΘΜΟ, ΤΟΝ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: ΘΕΩΡΗΣΤΕ ΟΤΙ Ο ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ

Ε) ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ Ή ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ ΑΟΔΕ.


τα γράμματα είναι κεφαλαία γιατί ήθελα να αποφύγω τους τόνους.....


προσθέστε και εσείς κανένα ερώτημα (μέσω σχολίων) για να γίνει πιο δύσκολη η άσκηση.....
« Τελευταία τροποποίηση: 19 Απρ 2012, 09:24:21 μμ από Πανάγος94 »

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3513
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Άσκηση με βαθμούς μαθημάτων
« Απάντηση #1 στις: 18 Απρ 2012, 10:02:32 μμ »
Μια ενδιαφέρουσα και "με πρακτική εφαρμογή" άσκηση σχετική με αυτή που ανέβασες θα ήταν η εξής:

Υπολογισμός Βάσεων Πανελληνίων Εξετάσεων
Έστω Ν ο αριθμός των υποψηφίων και Μ ο αριθμός των σχολών
Δίνονται οι παρακάτω πίνακες

ΣΧΟΛΗ[Μ], ΕΙΣΑΚΤΕΟΙ[Μ], το όνομα και οι εισακτέοι κάθε σχολής
ΜΟΡΙΑ[Ν], ΟΝΟΜΑ[Ν], ΕΠΙΛΟΓΕΣ[Ν,50], δηλαδή τα μόρια, το όνομα και οι επιλογές των σχολών κάθε υποψηφίου
π.χ. αν ΕΠΙΛΟΓΈΣ[99,4]=6  αυτό σημαίνει ότι ο υποψήφιος με όνομα ΟΝΟΜΑ[99] έχει δηλώσει 4η στη σειρά επιλογή τη σχολή με όνομα ΣΧΟΛΗ[6].

Να γράψετε αλγόριθμο ο οποίος δεδομένων των παραπάνω πινάκων να υπολογίζει τον πίνακα ΒΑΣΕΙΣ[Μ] ο οποίος περιέχει τη βαθμολογία του τελευταίου εισακτέου σε κάθε σχολή.
Παρατηρήσεις:
Αν περισσότεροι του ενός υποψήφιοι ισοβαθμούν στην τελευταία θέση τότε γίνονται δεκτοί όλοι καθ'υπέρβαση του αριθμού εισακτέων.

Αν θέλεις να το δυσκολέψεις κι άλλο σκέψου να βάλεις και ειδικές βάσεις για τις ειδικές κατηγορίες. Εκεί έχει πολύ ενδιαφέρον.
Και έτσι όμως η άσκηση είναι πολύ καλή όσον αφορά το αλγοριθμικό της κομμάτι.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr