Αγαπητοί συνάδελφοι καθηγητές, καλημέρα σας. Σε ότι αφορά τα πιθανά θέματα φέτος. Πιστεύω ότι τα θέματα του ΟΕΦΕ πιάνουν ακριβώς το σφυγμό των θεμάτων που θα πρέπει να μπούν στις φετινές εξετάσεις. Με αυτά τα θέματα, ή τέτοιου είδους θέματα, το μάθημα προχωράει και δυσκολεύει, ανεβαίνει επίπεδα. Δεν είναι κακό αυτό. Αν δεν θέλανε να το κάνουν αυτό οι υπεύθυνοι, θα βάζανε θέματα σαν το 2002-2003 συνέχεια.
Η μόνη ένστασή μου σε ότι αφορά τα θέματα του ΟΕΦΕ, είναι στο θέμα 4, στο (γ) και (δ) υποερώτημα. Μπορούσαν να τα βάλουν μαζί, δηλαδή να πούν:
(γ) Καλεί τη συνάρτηση ΕΥΡΕΣΗ, η οποία θα βρίσκει για κάθε πελάτη το σύνολο των ετήσιων παραγγελιών του, και θα τις καταχωρεί σε ένα μονοδιάστατο πίνακα ΣΠ.
Να ξεκαθαρίσω ότι δουλεύω σε φροντιστήριο, και αυτό το υποερώτημα το απάντησε ένας μόνο μαθητής από τους 10 που έχω.
Και η χρήση της GOTO, σε ένα πολύ απλό προγραμματάκι, και μετατροπή του σε δομημένο αλγόριθμο, θα ήταν καλό θεματάκι, αλλά για το 1ο ερώτημα (να παίρνει 10 μονάδες).
Περιμένω με αγωνία να δώ τι θα μπεί φέτος.
Να στε καλά.
Χαράλαμπος Καρανδεινος, καθηγητής Η/Υ.