Αποστολέας Θέμα: Τρόπος έκφρασης αλφαριθμητικής παράστασης σε εντολή εκχώρησης  (Αναγνώστηκε 1935 φορές)

MitsosKG

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 2
Γεια σας φίλοι μου, χαίρομαι πολύ που βρίσκομαι στην παρέα σας  :)

Είμαι μαθητής της τρίτης λυκείου και αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με την καθηγήτρια της πληροφορικής μου. Θα ήθελα λοιπόν να πάρω και την δικιά σας γνώμη πάνω στο θέμα. Το πρόβλημα λοιπόν είναι το εξής:
Στην ενότητα της εντολής εκχώρησης η καθηγήτριά μου υποστηρίζει ότι όταν εισάγουμε αλφαριθμητική παράσταση (γενικά, δηλαδή εκτός προγράμματος) γράφεται μόνο έτσι:  x <-- 'Μήτσος' (με μονό ζεύγος εισαγωγικών) και ότι μόνο στο πρόγραμμα γράφεται έτσι:  x <-- "Μήτσος" (με διπλό ζεύγος εισαγωγικών). Ο καθηγητής μου της πληροφορικής στο φροντηστήριο έξαλλος τραβάει τα μαλλιά του :o και λέει ότι αυτό είναι ένα τραγικό λάθος και πως είναι μία παρερμηνεία του κατά λάθος τρόπου γραφής του σχολικού βιβλίου. Τί κάνω; Ποιόν να πιστέψω;

Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα την ανταπόκριση και την παράθεση της γνώμης σας. Να ξέρετε ότι όσο πιο γρήγορα απαντήσετε τόσο πιο γρήγορα θα σώσετε τον καθηγητή μου από το να χάσει όλα τα μαλλιά του!

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
« Τελευταία τροποποίηση: 30 Σεπ 2011, 05:10:07 μμ από MitsosKG »

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1511
  • Sky's the limit
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Σύμφωνα με το βιβλίο ισχύουν τα παρακάτω :

Αλγόριθμος : x <-- "Μήτσος" (με διπλό ζεύγος εισαγωγικών)

ΓΛΩΣΣΑ (Πρόγραμμα) : x <-- 'Μήτσος' (με μονό ζεύγος εισαγωγικών)

Θεωρώ, όπως και πολλοί συνάδελφοι, ότι η αυστηρότητα δε πρέπει να εξαντλείται στην παραπάνω σύνταξη αλλά αρκεί να γίνεται χρήση εισαγωγικών μονών ή διπλών κατα την εκχώρηση τιμής αλφαριθμητικής παράστασης.
Δηλαδή σε έναν αλγόριθμο αν χρησιμοποιήσεις μονά εισαγωγικά δε χάθηκε κι ο κόσμος ;)
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3301
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
το σχολικό δεν έχει λάθος γραφή, ίσως ερμηνεύεται λάθος
και οι δυο τρόποι είναι αποδεκτοί στην ψευδογλώσσα
και οι δυο γίνονται αποδεκτοί στη ΓΛΩΣΣΑ

ειδικά η ψευδογλώσσα, λέγεται ψευδό- όχι γιατί ψευδίζει
αλλά γιατί ως τεχνητο κατασκεύασμα που γράφεται στο χαρτί και όχι σε προγραμματιστικό περιβάλλον
παρέχει ελευθερία

μη μαλώσεις με την καθηγήτρια στο σχολείο, ούτε να κάνεις τον έξυπνο, αλλά να ξέρεις ότι κάνει λάθος
πες στον καθηγητή στο φροντιστήριο, ότι το στυλ "ξυρισμένο κεφάλι" έχει φύγει από τη μόδα  :)

καλή επιτυχία

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 795
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
Μήτσο τα παραδείγματα του βιβλίου είναι γραμμένα έτσι όπως σου λέει η καθηγήτριά σου.  Πρακτικά όμως δεν έχει νόημα τι θα χρησιμοποιήσεις κανένας δεν θα το πάρει για λάθος.

ntzios kostas

  • Καθηγητής Πληροφορικής
  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 605
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών
Και που να έβαζες χ<-- <<Μήτσος>>.

Τελικά ο μόνος τρόπος για να καταλάβουν κάποιοι καθηγητές ποιοι είναι οι στόχοι του μαθήματος και τι πρέπει να θεωρείται σωστό ή λάθος θα πρέπει οι "παρατυπίες" να φαίνονται στα θέματα των εξετάσεων. Φέτος για παράδειγμα το πρόγραμμα γράφτηκε με πεζά γράμματα. Πολλοί (μάλλον) κατάλαβαν  ότι μπορεί να γράφεται και έτσι.
Ελπίζω του χρόνου να έχει διπλά εισαγωγικά και αντί για γράψε να έχει εμφάνισε.

Πάντως φίλε Μήτσο η καθηγήτριά σου έχει δει το μάθημα λάθος.

Καλή σου χρονιά.

Παράθεση
Μήτσο τα παραδείγματα του βιβλίου είναι γραμμένα έτσι όπως σου λέει η καθηγήτριά σου.  Πρακτικά όμως δεν έχει νόημα τι θα χρησιμοποιήσεις κανένας δεν θα το πάρει για λάθος.
Εκτός βέβαια από την καθηγήτριά του. :)
 
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

MitsosKG

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 2
Σας ευχαριστώ πολύ φίλοι μου για τις απαντήσεις σας! Κατάλαβα τελικά ποιο είναι το σωστό. Είναι να μην μπλέξεις με τέτοιους καθηγητές. Αν μπλέξεις χάθηκες... (και το λέω αυτό γιατί δεν είναι η μόνη εμμονή που έχει η καθηγήτριά μου...). Τέλος πάντων. Σας ευχαριστώ ξανά!

Σπύρος Δουκάκης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 831
  • Έτερος εξ ετέρου σοφός, το τε πάλαι το τε νυν
    • http://sdoukakis.wordpress.com/
Παραδείγματα εξετάσεων:
Θέματα 2008
Στο παρακάτω τμήμα προγράμματος να μετατρέψετε την αλγοριθμική δομή της πολλαπλής επιλογής σε ισοδύναμη αλγοριθμική δομή ΕΠΙΛΕΞΕ (Εκτός ύλης... πλέον).
Κώδικας: [Επιλογή]
ΓΡΑΨΕ “Δώσε αριθμό από 0 έως και 5”
ΔΙΑΒΑΣΕ Χ
ΑΝ Χ = 0 ΤΟΤΕ
  ΓΡΑΨΕ “μηδέν”
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ (Χ = 1) ή (Χ = 3) ή (Χ = 5) ΤΟΤΕ
  ΓΡΑΨΕ “περιττός αριθμός”
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ (Χ = 2) ή (Χ = 4) ΤΟΤΕ
  ΓΡΑΨΕ “άρτιος αριθμός”
ΑΛΛΙΩΣ
  ΓΡΑΨΕ “έδωσες λάθος αριθμό”
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Σχόλιο: Στα παραπάνω θέματα δίνεται τμήμα προγράμματος με τις δεσμευμένες λέξεις του λεξιλογίου της γλώσσας αλλού με κεφαλαία και αλλού με πεζά γράμματα και επιπλέον τα εισαγωγικά είναι διπλά.

Θέματα 2002
Παρατηρήσεις που αφορούν στα Θέματα 2ο, 3ο, 4ο:
1.   Οι εντολές ψευδοκώδικα σε έναν αλγόριθμο και οι εντολές και οι δηλώσεις προγράμματος στη γλώσσα προγραμματισμού "ΓΛΩΣΣΑ" μπορούν ισοδύναμα να γραφούν με μικρά ή κεφαλαία γράμματα.
2.   Όπου γίνεται χρήση εισαγωγικών, μπορούν ισοδύναμα να χρησιμοποιηθούν μονά ( ' ) ή διπλά εισαγωγικά ( " ).

Μάλλον η συναδέλφος δεν βρέθηκε στην ημερίδα που παρουσιάστηκαν τα θέματα αυτά (παρανοήσεις και παρερμηνείες του διδακτικού πακέτου)... αν και θεωρούνται από ορισμένους τόσο
Κώδικας: [Επιλογή]
χιλιοειπωμένα και άνευ ουσίας... ανούσια και προφανή που τα καταλαβαίνεις μέσα στα πρώτα 5 λεπτά που ασχολείσαι με το μάθημα
Θα ήταν χρήσιμο το βιβλίο http://www.scribd.com/full/37994803?access_key=key-1xz92oy35skdi37vco0h στην καθηγήτρια σου...