Καλησπέρα και από μένα. Στους καινούργιους συνιστώ ψυχραιμία κάθε αρχή και δύσκολη. Πέρισυ ήμουν σε δημοτικό με τμήματα από 19-27 (ναι 27) παιδιά και σε εργαστήριο με 7-8 Η/Υ που δεν ήταν ίδιοι, δεν δούλευαν όλοι κ.ο.κ. Πρώτη εμπειρία στην πρωτοβάθμια αλλά με επιμονή και δουλειά όλα λύνονται. Ίσως να μην κατάφερα να έχω την τάξη όσο ήρεμη θα ήθελα αλλά η κατάσταση τέθηκε υπό έλεγχο μπορώ να πω.
Μπορείτε να κοιτάξετε αυτά που εγραψε ο amichail για αρχή. Από εμένα κάποιες γενικές συμβουλές.
Τα παιδιά του δημοτικού είναι μικρά. Είναι πολύ δύσκολο να συγκεντρωθούν σε μία άσκηση που δεν τους προκαλει κανένα ενδιαφέρον. Οπότε ασκήσεις με παραμύθια, εικόνες, χρώματα κλπ... Μπορείτε π.χ. να δειχνετε εικόνες φρούτων με τον προτζεκτορα και αυτά να γράφουν τη λέξη να την χρωματίζουν κλπ. Πολλαπλασιασμοί στο excel σε συνεννόηση με το δάσκαλο τους, προσκλήσεις στο word, γράμματα στο Άγιο Βασίλη και άλλα τέτοια ωραία. Αυτά για τα πολύ μικρά. Α και τα λογισμικά του ΠΙ επίσης ειναι καλά σε αυτές τις τάξεις.
Γ΄- Δ΄Ασκήσεις στο word και power point
http://users.sch.gr/nikbalki/epim_kse/EL_genikis.htm#ProgrammaParousiasisΠολύ καλό το σενάριο με το τζίτζικα και το μέρμυγκα. Το έκανα ήταν πολύ καλό. Εφτιαξα και ένα άλλο παραμύθι το έχω στο υλικο. Επίσης εφτιαξαν παρουσίαση με τις προτιμήσεις τους (Μου αρέσε/ Δε μου αρέσει) πολύ καλό και αυτό.
Ε' - Στ' Πάλι Office και καλό να είναι εκτέλεση εκπαιδευτικών σεναρίων. Εχω ένα στο υλικο. Α και το Scratch τους άρεσε πολύ. Και το Stykz ίσως, αν και δεν το δοκίμασα πέρισυ φέτος ελπίζω να το δουλέψουμε.
Λοιπον να ξέρετε οτι στην πορεία στην συνεργασία με τα παιδιά θα πάρετε ιδέες. Είναι πολύ σημαντικό να μπορέσετε να συνεργαστείτε τουλ. με καποιους από τους δασκάλους γιατί βοηθάει πολύ. Υπάρχουν επίσης πολλά ακόμα λογισμικά γι' αυτές τις ηλικίες που μπορούμε να τα ψάξουμε να ανταλλάξουμε απόψεις και φύλλα εργασίας.
Πολύ σημαντικό επίσης θεωρώ να ανταλλαζουμε όλοι εμείς υλικό και ιδέες όσο μπορούμε ειδικά τώρα στα δύσκολα πρώτα χρόνια του αντικειμένου στα δημοτικά.
Αυτά από μένα, ελπίζω να τα λέμε
