Παναγιώτη μπράβο.
Πολύ καλή ιδέα.
Κάτι τέτοιο στριφογύριζε και στο δικό μου μυαλό εδώ και καιρό.
Για κάποια ζητήματα θεωρίας πχ ένιωθα ότι χρειάζεται να δώσω στα παιδιά κάποιες περισσότερες επεξηγήσεις σε τυπωμένες σημειώσεις. Το πρόβλημα είναι ότι ελάχιστοι μαθητές πια διαβάζουν σημειώσεις. Τα παιδιά έχουν συνηθίσει να παρακολουθούν βιντεάκια, videogames κλπ και, φαντάζομαι, δυσκολεύονται να συγκεντρωθούν σε οτιδήποτε λιγότερο "ζωντανό".
Έτσι, είχα κάνει μια προσπάθεια να φτιάξω κάποια βιντεάκια όπου να εξηγώ εποπτικά πχ τα υποπρογράμματα ή τη στοίβα και την ουρά - ζητήματα τα οποία τη στιγμή που προκύπτουν μέσα στη χρονιά δεν έχει κανείς πολύ χρόνο να τους αφιερώσει (κι αν μία εικόνα είναι 1000 λέξεις, τότε ένα βίντεο είναι τουλάχιστον 10000, πράγμα που θα μπορούσε να σώσει πολύτιμο χρόνο)
Οι προσπάθειές μου βέβαια κατέληξαν σχεδόν τραγικές

κυρίως γιατί δεν είχα τα κατάλληλα μέσα (επεξεργασίας βίντεο, δημιουργίας animation κλπ) ή, τουλάχιστον δεν ήξερα να τα χειριστώ αυτά που είχα.
Ναι, ενδιαφέρομαι πολύ για μια συντονισμένη προσπάθεια σ' αυτή την κατεύθυνση, παρά το αμφίβολο του μέλλοντος της ΑΕΠΠ, έστω για την τεχνογνωσία όπως είπες.