δεν ξέρω gthal, νομίζω παραήταν εύκολα (συμπεριλαμβανομένου του Δ4), πού μόνο εκεί.... άντε ο μέτριος να μην σκεφθεί να δημιουργήσει νέο πίνακα εκτός του πλήθους των ψήφων με τον α/α του υποψηφίου, ώστε να απαντήσει ολόρθα στο ερώτημα.
(από την άλλη και αν δεν τό κανε όμως, πόσο θα του κόψουν, μιας και ήθελε τόσες ενέργειες το συγκεκριμένο ερώτημα για 8 μόρια; 2-3; άρα ο καλός δεν θα ξεχωρίσει σχεδόν καθόλου από τον μέτριο κατά τη γνώμη μου.)
Το
Α4 τώρα... μ' άρεσε, και μάλιστα διπλά μιας και προέρχεται από το στέκι.

έξυπνο το Σ/Λ
Α.2.5 
αυτό μάλιστα, αλλά είναι σε Σ/Λ όπως και το
Α.1.2κατά τη γνώμη μου, τα θέματα ήταν προηγούμενης δεκαετίας....

δεν ξέρω αν αυτό οφείλεται στο ότι έπεσε γκρίνια στα προηγούμενα μαθήματα, ή αν υπάρχει προσπάθεια απαξίωσης του μαθήματος...

... καποιοι από εδω μέσα είναι στην ΚΕΕ ή η ΚΕΕ διαβάζει πολύ στεκι! Σ ή Λ;
φίλε...
στάνταρ! που λέμε!

πολύ έξυπνο Α4, και μάλιστα διπλό μπράβο στα παιδιά που το έλυσαν χωρίς να το έχουν διδαθχθεί... (δλδ δε χάρηκα τόσο για τα παιδιά που τους έδωσα να λύσουν το συγκεκριμένο διαγώνισμα), αλλά περισσότερο για αυτό που από μόνα τους σκεφθήκαν τη λύση... μπράβο!