Πολλοί σχολιάζουν αρνητικά το γεγονός οτι στο θέμα Β δε ζητήθηκε πίνακας τιμών.
Όταν ετοιμάζαμε το διαγώνισμα της Χίου είχαμε ένα θέμα Β με κλήση υποπρογραμμάτων και πίνακα τιμών. Μάλιστα, ο πίνακας τιμών θα ήταν δεδομένος, οι μαθητές θα έπρεπε να συμπληρώσουν εντολές με βάση τις τιμές του πίνακα. Αυτό που θέλω να πω είναι οτι ο λόγος που τελικά το παρατήσαμε είναι επειδή δε στάθηκε δυνατό να καταλήξουμε σε μια μορφή του πίνακα τιμών που να είναι αποδεκτή για μας. Είναι πολλές οι δυσκολίες: στην απεικόνιση της κλήσης, στο πέρασμα και την επιστροφή τιμών για τις παραμέτρους, στο σημείο επιστροφής. Και όλα αυτά εις διπλούν, αφού αλλιώς λειτουργούν οι διαδικασίες κι αλλιώς οι συναρτήσεις. Δε λέω οτι δεν είναι εφικτό, απλά λέω οτι έχει αρκετές δυσκολίες.
Από την άλλη, εγκαταλείποντας το θέμα, θυμάμαι πως είπαμε το εξής: ουσιαστικά αντιμετωπίσαμε πρόβλημα επειδή ακόμα δεν έχει ζητηθεί κάτι τέτοιο στις πανελλαδικές ώστε να "τυποποιηθεί" πίνακας τιμών με κλήση υποπρογραμμάτων.
Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι το εξής: ο πίνακας τιμών που όλοι θα θέλαμε να υπάρχει στο θέμα Β δεν είναι κάτι απλό και αυτό πρέπει να το έχουμε υπόψη όταν ευχόμαστε να υπήρχε. Αλλά, από την άλλη, είναι και κρίμα που χάθηκε η ευκαιρία να ανοίξει άλλη μια πόρτα για ποιοτικότερα θέματα.