Αποστολέας Θέμα: Τροπος διδασκαλιας  (Αναγνώστηκε 1973 φορές)

Alex

  • Επισκέπτης
Τροπος διδασκαλιας
« στις: 14 Απρ 2006, 02:19:21 πμ »
Γεια σε ολους.Ειμαι νεος στο επαγγελμα
(2 χρονια) και απο την αρχη του ετους περναω στα παιδια το μυνημα οτι η δηλωση μεταβλητων ειναι απαραιτητη στα προγραμματα που θα γραψουν στις εξετασεις.Γενικα δηλαδη αποφευγουμε  το διλημα αλγοριθμου vs προγραμμα.Ετσι θεωρουμαι στανταρ αυτο τον τροπο και ολα τα προγραμματα που δουλευουμε υπαρχει δηλωση μεταβλητων και σταθερων.Εσεις που αν μη τι αλλο που εχετε περισσοτερη εμπειρια θεωρηται λαθος το τροπο αυτο?

xaidi

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2009
  • *
  • Μηνύματα: 111
  • who is WHO!!!!!!
Απ: Τροπος διδασκαλιας
« Απάντηση #1 στις: 14 Απρ 2006, 04:30:40 μμ »
μπορείς να το γράψεις λίγο  καλύτερα για να σε καταλάβουμε?
Ευχαριστώ,

alex

  • Επισκέπτης
Απ: Τροπος διδασκαλιας
« Απάντηση #2 στις: 17 Απρ 2006, 09:48:54 μμ »
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΤΑΔΕ               ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΤΑΔΕ     
{ΔΕΔΟΜΕΝΑ}                        ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
                                             ΑΚΕΡΑΙΕΣ:Χ,Υ
ΑΡΧΗ                                     ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ:Α[10]
.                                             ΑΡΧΗ
.                                             .
.                                             .
ΤΕΛΟΣ ΤΑΔΕ                           .

ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΛΥΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΓΡΑΠΤΩΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ?

graeep

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 4
Απ: Τροπος διδασκαλιας
« Απάντηση #3 στις: 18 Απρ 2006, 12:38:13 πμ »
Νομίζω ότι το θέμα έχει συζητηθεί και παλιότερα σε αυτό το forum.
Άποψη μου είναι (όπως και των περισσότερων νομίζω):

1) Να ακολουθούμε τις οδηγίες του βιβλίου καθηγητή και μαθητή....όταν είναι σαφείς ;)

2) Να ωθούμε τα παιδιά σε αλγοριθμικές αναπαραστάσεις που θα τα οδηγήσουν στα λιγότερα δυνατά λάθη.

Από τα παραπάνω προκύπτει το εξής:
Από τη στιγμή που το βιβλίο δεν απαιτεί δήλωση μεταβλητών σε αλγορίθμους οδηγούμε τα παιδιά σε αυτή την κατεύθυνση.

Να σημειώσουμε εδώ ότι δεν είναι λάθος να δηλώσουμε μεταβλητές σε αλγόριθμο, αλλά από τη στιγμή που θα γίνει πρέπει να γίνει σωστά (να δηλώθούν ΟΛΕΣ οι μεταβλητές με το ΣΩΣΤΟ ΤΥΠΟ). Κάποια παράληψη θα οδηγήσει σε κόψιμο κάποιων μορίων.

Όσον αφορά το δίλλημα νομίζω δεν υφίσταται:

Όταν ξεκινάω γράφοντας ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ από κάτω γράφω αυτόματα ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ.
Αν ξεκινάω γράφοντας ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ από κάτω γράφω την πρώτη εντολή του αλγορίθμου μου (ή //ΔΕΔΟΜΕΝΑ//).
Μήπως οι αλγόριθμοι που στηρίζονται στη μηχανή Turing, μας εγκλωβίζουν σε τοπικό μέγιστο στη συνάρτηση της εξέλιξης της Πληροφορικής; ;)

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 795
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
Απ: Τροπος διδασκαλιας
« Απάντηση #4 στις: 18 Απρ 2006, 05:36:47 μμ »
Αχ αυτός ο προγραμματισμός!!!
Πολύ θα θέλαμε συνάδελφε να κάνουμε προγραμματισμό αλλά ο σκοπός του μαθήματος δεν είναι αυτός.  Διάβασε ξανά το σκοπό του μαθήματος (υπάρχει και σχετική συζήτηση).

Αν το μάθημα γίνει προγραμματισμός  απλά θα φύγει απο το Λύκειο γι' αυτό μην ενισχύεις αυτή την τάση.   

Αυτά που λέει ο graeep είναι σωστά.