Προσωπικά διαφωνώ με το να κάνουμε «μάθημα» τις παραμονές... προ εικοσαετίας που έδινα πανελλήνιες, νομίζω ότι ούτε καν στο φροντιστήριο δε μας φωνάζανε να πάμε... αν είναι κάποιος να «μάθει», θα έχει μάθει στη διάρκεια των περασμένων μηνών, άσχετα από το γεγονός ότι για πολλούς μπορεί να μην ήταν αρκετοί αυτοί οι μήνες.
Αλλά στα φροντιστήρια που κάνω μάθημα -όπως και στα άλλα που δεν κάνω- προβλέπεται να κάνουμε κάποιες ώρες (συνήθως μία) παραμονή και προπαραμονή.
Σε καμμία περίπτωση δεν μπαίνω στο τριπάκι του τί θα πέσει, και τί έχει καιρό να πέσει, και τί μπήκε πέρσι, ή τί βάλανε στον οεφε, παρόλο που οι σχετικές ερωτήσεις πάντα υπάρχουν.
Πρώτα θέλω να μου πουν τα παιδιά αν τυχόν είναι κάτι συγκεκριμένο που θέλουνε να θυμίσουμε ή να εξηγήσουμε, και μετά κάνουμε ένα φρεσκάρισμα με λίγο απ' όλα, μικρά ερωτήματα θεωρίας, μεθοδολογίες, χωρίς τίποτα τραβηγμένο, ουσιαστικά μόνο για λόγους ψυχολογικούς
«δεν είναι πολλά, δέκα πράγματα είναι, αυτό, αυτό κι αυτό... και τα ξέρετε»