Αποστολέας Θέμα: Κατάργηση πληροφορικής και ιδιωτική εκπαίδευση (φροντιστήρια)  (Αναγνώστηκε 2532 φορές)

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2302
Να βάλω μια άλλη πινελιά στην συζήτηση;

Όλοι εμείς οι συνάδελφοι που τιμήσαμε και αγαπήσαμε αυτό το μάθημα εδώ και 11 χρόνια στον ιδιωτικό τομέα (λέγε με φροντιστήρια) οδηγούμαστε με μαθηματική ακρίβεια στην ανεργία και στην ανάγκη εξεύρεσης άλλης κατεύθυνσης για την εξασφάλιση των αναγκαίων
Εμείς που αφήσαμε τον τομέα "πληροφορική" ως προς τις επιχειρήσεις για να ασχοληθούμε (άλλοι τυχαία, άλλοι γιατί το επεδίωξαν) με την διδασκαλία της αλγοριθμικής στην "παραπαιδεία" όπως ονομάζεται

Διότι, αν το μάθημα μας γίνει επιλογής, πλέον θα είναι πολύ δύσκολο να στηριχτείς σε ένα τέτοιο επάγγελμα

Χωρίς να σημαίνει τίποτα αυτό, η θέση μας είναι πολύ χειρότερη από οποιονδήποτε διορισμένο συνάδελφο
Ήταν έτσι κι αλλιώς, τώρα απλά γίνεται δυσκολότερη και οδηγεί πλέον στην εγκατάλειψη αυτής της πορείας

Και ποιος μας εγγυάται ότι αύριο-μεθαύριο κάποιος άλλος υπουργός δεν συναισθανθεί το λάθος και επαναφέρει την πληροφορική, ίσως ακόμα πιο ενισχυμένη;
Δυστυχώς, είμαστε έρμαια των αποφάσεων τους, οι οποίες δεν λαμβάνονται με γνώμονα το κοινό συμφέρον
Σε πνίγει το δίκιο γιατί δεν κάνεις κάποιο δευτερεύον μάθημα, ή κάποιο μάθημα εκτός εποχής
Κι όμως, ενώ πίστεψες ότι ακολουθείς την επιστήμη του μέλλοντος, κάποιοι αποφασίζουν να πετάξουν στον κάλαθο των αχρήστων τις ατέλειωτες ώρες που ξόδεψες στο να γράφεις σημειώσεις, ασκήσεις, παραδείγματα, νέες μεθόδους κτλ.

Κρίμα...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

poursali

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 920
    • Στέφανος-Κων/νος Πουρσαλίδης
α ρε Πέτρο... έχεις απόλυτο δίκιο και όμως σε αυτή τη κοινωνία θα βρεις τόσους να σου πούνε
"ας πρόσεχες",
"και τι πρέπει να γίνει τώρα;",
"υπάρχουν και χειρότερα"

και και και...
ίσως αν μπορούσαμε να εξαλείψουμε/μειώσουμε τέτοιες απαξιωτικές απόψεις που δυστυχώς δεν είναι καθόλου λίγες, θα μπορούσαμε να διεκδικήσουμε περισσότερα και να πάει μπροστά η κοινωνία μας.. δυστυχώς αυτό το βλέπω ακόμα πολύ μακρινό....

μέχρι τότε τι να πω... το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι:

"δεν μπορείς να ανακαλύψεις νέους ωκεανούς, αν δεν έχεις το κουράγιο να χάσεις τη θέα της ακτής"

εύχομαι ολόψυχα να γίνει κάτι έστω και τελευταία στιγμή και να σωθεί αυτή η κατρακύλα... μέχρι τότε θα σου υπενθυμίσω το συνηθισμένο και υποτιμημένο "κανένας άξιος δεν πάει χαμένος" - ελπίζω και πιστεύω ότι ισχύει πάντα
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2302
Και η μεγαλύτερα πλάκα είναι οι οργισμένοι μαθητές μου όταν τους αναφέρω τα διαφαινόμενα
Κυρίως παιδιά που στοχεύουν σε πολυτεχνεία, πληροφορικές, θετικές επιστήμες κτλ
Θεωρούν ότι το μάθημα τους βοήθησε όσο κανένα άλλο στο να μάθουν να δομούν την σκέψη τους και να λύνουν προβλήματα
Και φυσικά, τα ίδια τα παιδιά που καταλαβαίνουν τι γίνεται γύρω τους, αναγνωρίζουν ότι η χώρα έχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην κατοχή αξιόλογων μυαλών, το οποίο προσπαθεί απεγνωσμένα να σκοτώσει
Μια χώρα που δεν παράγει τίποτα και στέλνει τα παιδιά της στο εξωτερικό
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Keep Growing

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2011
  • *
  • Μηνύματα: 2023
  • Παναγιώτης Πέντσας Γυμνάσιο Σορωνής
    • Περισσότερες πληροφορίες για μένα
"Μια χώρα που δεν παράγει τίποτα και στέλνει τα παιδιά της στο εξωτερικό"

...για μένα το μεγαλύτερο, όλων των προβλημάτων, είναι η ευκολία με την οποία το "σκάει" κάποιος στο εξωτερικό.
Μα, αν τα "μυαλά", που "παράγονται" σ'αυτή την χώρα, το σκάνε, τι να περιμένει κανείς από τους πολιτικούς; 
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

gthal

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 944
Πέτρο σε καταλαβαίνω και συμπάσχω.
Όσο γι αυτό ...
"κανένας άξιος δεν πάει χαμένος" - ελπίζω και πιστεύω ότι ισχύει πάντα
... σίγουρα δεν είναι ο κανόνας στη χώρα μας. Ελπίζω πάντως ότι ισχύει ακόμα σε πολλές χώρες έξω.
Γιαυτό και ...
Και φυσικά, τα ίδια τα παιδιά που καταλαβαίνουν τι γίνεται γύρω τους, αναγνωρίζουν ότι η χώρα έχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην κατοχή αξιόλογων μυαλών, το οποίο προσπαθεί απεγνωσμένα να σκοτώσει
Μια χώρα που δεν παράγει τίποτα και στέλνει τα παιδιά της στο εξωτερικό
Χρειάζονται και εξήγηση αυτά βρε Παναγιώτη ;
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 795
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
Πέτρο πράγματι αυτό είναι ένα μεγάλο πρόβλημα και δυστυχώς δεν έχω κάποια λύση και τα λόγια παρηγοριάς δεν νομίζω ότι σου ταιριάζουν .  Η μόνη ελπίδα που βλέπω είναι το μάθημα επιλογής  που αναφέρουν να θεωρηθεί βασικό από τις σχολές Πληροφορικής και να εξετάζεται πανελλαδικά   

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2302
Ακόμη και έτσι να είναι, θα πρέπει να γίνει τουλάχιστον 3ωρο και να έχουμε κόσμο
Τελευταία, δεν βλέπω προτίμηση από τα παιδιά στις σχολές πληροφορικής
Και πώς να έχουν, αφού τα σχολικά ερεθίσματα είναι απειροελάχιστα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

dkonetas

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 116
Τελευταία, δεν βλέπω προτίμηση από τα παιδιά στις σχολές πληροφορικής
Και πώς να έχουν, αφού τα σχολικά ερεθίσματα είναι απειροελάχιστα
προφανώς και τα σχολικά ερεθίσματα παίζουν το ρόλο τους αλλά θεωρώ πως ο κυρίαρχος λόγος για τον οποίο όλο και ΛΙΓΟΤΕΡΟΙ  επιλέγουν τις σχολές πληροφορικής είναι η προοπτική της ανεργίας.
Αυτή προκαλείται από:
- την έλλειψη πολιτικής βούλησης για  ανάπτυξη της πληροφορικής  (δεν αναφέρομαι προφανώς αποκλειστικά και μόνο στο υποσύνολο της εκπαίδευσης)
- την υπερπληθώρα σχολών που έχουν στον τίτλο τους το συστατικό "πληροφορική"
- την αδυναμία κατοχύρωσης του κλάδου της πληροφορικής, σύμφωνα με την παγκοσμίως αποδεκτή πρακτική απόδοσης επαγγελματικών δικαιωμάτων τα οποία απορρέουν από την  επιστημονική ειδικότητα που σπούδασε ο καθένας

αυτά συντελούν στην δημιουργία και παγίωση ενός καθεστώτος ανεργίας όπου ενώ δεν υπάρχει ορίζοντας νέων θέσεων εργασίας ακόμα και στις λίγες που υπάρχουν παρειφρύουν άλλες ειδικότητες...

γι αυτό θεωρώ πως ο στρατηγικός στόχος του κλάδου θα έπρεπε να είναι η θεσμοθέτηση Εθνικού Επιμελητηρίου Πληροφορικής το οποίο ως σύμβουλος του κράτους θα άλλαζε το σκηνικό στο χώρο των σχετικών επαγγελματικών δικαιωμάτων...     

ΔΚ :-)
p.s. γνωρίζω πως ο σχολιασμός μου δεν αφορά αποκλειστικά τον τίτλο του εν λόγω θεματικού νήματος απλά προέκυψε ως επακόλουθο προηγούμενου μηνύματος. Αν κρίνουν σωστό οι διαχειριστές ας δημιουργήσουν και νέο σχετικό θέμα συζήτησης ...   

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 795
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
Έχουμε κατανόηση.....  ο καθένας με τον καυμό του.

dkonetas

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 116
Έχουμε κατανόηση.....  ο καθένας με τον καυμό του.

αν πράγματι θέλουμε να δείξουμε κατανόηση , καλό θα είναι να συμμετέχουμε στο διάλογο με επιχειρήματα και έμπρακτα να κάνουμε προτάσεις διατυπωνοντας επιχειρήματα ... 
Η θεσμοθέτηση Εθνικού Επιμελητηρίου θεωρώ ότι μόνο καλό θα προσφέρει ΚΑΙ σε όσους πληροφορικούς απασχολούνται στην ιδιωτική εκπαίδευση. Αν έχετε διαφορετική άποψη μπορείτε να την διατυπώσετε
 
όποιος έχει απλά διάθεση ειρωνίας ή χλευασμού ή προσωπικές εμμονές παρακαλείται όπως χρησιμοποιήσει την μέθοδο του προσωπικού μηνύματος δείχνοντας...  κατανόηση και για τον χρόνο των πιθανών αναγνωστών του forum ...