Αποστολέας Θέμα: Τι ισχύει?  (Αναγνώστηκε 917 φορές)

Kalli

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 41
Τι ισχύει?
« στις: 02 Νοέ 2010, 12:19:48 πμ »
Καλησπέρα σας συνάδελφοι!!!
Έχω, λοιπόν, να σας ρωτήσω τα εξής (όχι τιποτα άλλο αλλά μήπως είναι κάποιος διορθωτής και μου πει κάτι παραπάνω):
1. "Δεν χρησιμοιποιείται Γράψε στον αλγόριθμο!"
2. "Δεν χρησιμοποιώ μονά εισαγωγικά στον αλγόριθμο!"
3. "Στον πίνακα τιμών, πρέπει να εμφανίζονται και οι πράξεις αναλυτικά!"
4. "Δεν χρησιμοποιούμε συναρτησεις στον αλγόριθμο!"

Τι έχετε να πειτε?

Δημήτρης Γκίνης

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 463
Απ: Τι ισχύει?
« Απάντηση #1 στις: 02 Νοέ 2010, 01:06:29 πμ »
1. Παρότι το βιβλίο μαθητή δεν την αναφέρει στις εντολές εξόδου της ψευδογλώσσας, στο τετράδιο μαθητή σελίδα 30, παράδειγμα 2 την χρησιμοποιεέι μια χαρά. Άλλωστε από όσο θυμάμαι όποτε έχει τεθεί θέμα από κάποιο συνάδελφο στην δοκιμαστική διόρθωση γραπτών η απάντηση ομόφωνη: δεν τρέχει τίποτε...
2. Ομοίως, δηλ. δεν τρέχει τίποτε...
3. Αν η εκφώνηση δεν το ζητάει ρητά (που από ότι θυμάμαι δεν έχει γίνει ποτέ αυτό), όχι.
4. Γιατί όχι? Ας μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για ψευδογλώσσα και όχι για μία κανονική γλώσσα προγραμματισμού με αυστηρούς κανόνες. Οι ίδιου οι συγγραφείς του βιβλίου άλλωστε στην ημερίδα που διοργάνωσε πέρυσι η ΕΠΥ, είπαν ότι δεν έθεσαν αυστηρούς κανόνες στην ψευδογλώσσα, γιατί δεν τους ενδιέφερε η αυστηρή τήρησή τους αλλά η ουσία, δηλ ένα τρόπο διατύπωσης των βασικών αλγοριθμικών δομών (ή τουλάχιστον αυτό κατάλαβα εγώ).  Επίσης, στο τετράδιο μαθητή, σελ. 19, παράδειγμα 4, αναφέρει: "Και πάλι καλεί ται ο αλγόριθμος Ρίζα, που επιστρέφει την τετραγωνική ρίζα ενός θετικού αριθμού" Παρότι δεν αναφέρει την λέξη συνάρτηση, η περιγραφή αυτή δεν ταιριάζει γάντι σε μια συνάρτηση?. Ρίξε μια ματιά και στον ON-LINE διερμηνευτή της Ψευδογλώσσας. www.pseudoglossa.gr

Σε κάθε περίπτωση, μην σκας τους μαθητές σου για τέτοιες λεπτομέρειες. Να θυμάσαι ότι δεν εξετάζουμε πόσο "τυπολάτρης" είναι ο μαθητής, αλλά πόσο κατέχει την αλγοριθμική σκέψη, κάτι που άλλωστε αναφέρεται και στους στόχους του μαθήματος.
« Τελευταία τροποποίηση: 02 Νοέ 2010, 01:24:13 πμ από Δημήτρης Γκίνης »

Σπύρος Δουκάκης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 831
  • Έτερος εξ ετέρου σοφός, το τε πάλαι το τε νυν
    • http://sdoukakis.wordpress.com/
Απ: Τι ισχύει?
« Απάντηση #2 στις: 02 Νοέ 2010, 09:50:57 πμ »
Εγώ θα σε παραπέμψω στην ημερίδα της ΕΠΥ που έγινε τον Ιανουάριο (http://www.epy.gr/aepp/aepp.php). Από εκεί μπορείς να δεις τις παρουσιάσεις που έγιναν και υπάρχει μία παρουσίαση με τίτλο: "Η εκ των υστέρων μελέτη του διδακτικού πακέτου: Παρανοήσεις και επακόλουθα προβλήματα", όπου αποσαφηνίζονται όλα αυτά...

Ίσως φανώ μονότονος σε κάποιους, ενώ άλλοι θα πουν ότι κάνω διαφήμιση...

Καλησπέρα σας συνάδελφοι!!!
Έχω, λοιπόν, να σας ρωτήσω τα εξής (όχι τιποτα άλλο αλλά μήπως είναι κάποιος διορθωτής και μου πει κάτι παραπάνω):
1. "Δεν χρησιμοιποιείται Γράψε στον αλγόριθμο!"
2. "Δεν χρησιμοποιώ μονά εισαγωγικά στον αλγόριθμο!"
3. "Στον πίνακα τιμών, πρέπει να εμφανίζονται και οι πράξεις αναλυτικά!"
4. "Δεν χρησιμοποιούμε συναρτησεις στον αλγόριθμο!"

Τι έχετε να πειτε?