Αποστολέας Θέμα: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 226329 φορές)

Σπύρος Δουκάκης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 831
  • Έτερος εξ ετέρου σοφός, το τε πάλαι το τε νυν
    • http://sdoukakis.wordpress.com/
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #120 στις: 07 Οκτ 2010, 01:02:57 μμ »
Οι εκπαιδευτικοί πληροφορικής στα Γενικά-Ενιαία Λύκεια είναι σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΣΥΕ (Στοιχεία σχ. έτους 2006-2007) 1712 άτομα. Αυτά τα στοιχεία μας τα έδωσε το σχολικό έτος 2008-2009.

Δεν σου απαντάω ακριβώς στο ερωτημά σου, αλλά νομίζω ότι έχει και αυτό τη σημασία του...

Keep Growing

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2011
  • *
  • Μηνύματα: 2023
  • Παναγιώτης Πέντσας Γυμνάσιο Σορωνής
    • Περισσότερες πληροφορίες για μένα
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #121 στις: 07 Οκτ 2010, 01:10:19 μμ »
" Αποχή από την γραμματειακή υποστήριξη για ένα διάστημα - Αυτό δεν μου φαίνεται καθόλου κακή ιδέα. Είναι σαν να δηλώνουμε ότι θεωρούμε τους εαυτούς μας καθηγητές, όχι γραμματείς. "

Είναι πράγματι καλή πρόταση, αλλά έχω 2 παρατηρήσεις:

1. Από τη στιγμή που έχουμε υπογράψει πρακτικά συλλόγου, πρέπει να είμαστε συνδικαλιστικά καλυμμένοι. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο από τις ΕΛΜΕ και την ΟΛΜΕ. Βέβαια θα μπορούσε η ΠΕΚΑΠ να έρθει σε επαφή με την ΟΛΜΕ και να συζητήσουν τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσαμε να καλυφτούμε συνδικαλιστικά και για ποιας μορφής κινητοποίηση. 

2. Μήπως έτσι φανεί στο σχολείο η "αναγκαιότητά μας" στον ρόλο της γραμματειακής υποστήριξης και γυρίσει μπούμερανγκ;
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

dim

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 445
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #122 στις: 07 Οκτ 2010, 01:12:27 μμ »
Εμείς μεταξύ μας εδώ στο στέκι που ξέρουμε και τα μικρά μας ονόματα... Μόνο εμείς...
Ψάχνουμε όλους τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς της Πληροφορικής ανα την Ελλάδα.
Ανά τον Νομό ανά την Περιφέρεια.

Α. Ποιός είναι από την ΠΕΚΑΠ? Ο τάδε.. με την ιδιότητα του εκπροσώπου της ΠΕΚΑΠ ας πάρει τηλέφωνο τον κάθε Σύμβουλο  να του δώσει τα προσωπικά email του κάθε εκπαιδευτικού της Πληροφορικής και 1ον ελπίζω αν μη τι άλλο να τα έχει... σε λίγο τελειώνει η 4ετία του και 2ον ελπίζω οι εκπαιδευτικοί να έχουν και να τα ανοίγουν!!!!!!!!

Β. Στο λύκειο πόοοσα χρόνια παίζουμε κρυφτό και είμαστε περιττοί στην Α' και Β' Λυκείου....? είμαι λάθος? με ένα μάθημα ΕΠΙΛΟΓΗΣ χωρίς βαθμολογία χωρίς χωρίς... α!!!! και την Τεχνολογία!!!!!!!!!!!
Α βρε Ναιιιιιιιι!!!! είχαμε ΕΝΑ  πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα!!! Ουάου!!!!
Η Πληροφορική έχει βγει προ πολλού έξωωω!!!
Είπα περιττοί? Όχι δεν είμαστε περιττοί γιατί είμαστε γραμματείςςςς του καθενός!

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3260.msg32832#msg32832
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

badim

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 22
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #123 στις: 07 Οκτ 2010, 01:15:10 μμ »
Καθηγητές 1700 υπογραφές 650.Οι υπόλοιποι θέλουν πρωτοβάθμια?
Μεγαλη απογοήτευση και πικρία συνάδελφοι!!!!!
Προσωπικά δεν πιστεύω ότι θα βγεί τίποτα.Η απόφαση είναι ειλημμένη!!!!
Καλυνύχτα Ελλάδα!!!!!!

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1328
  • There are always possibilities...
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #124 στις: 07 Οκτ 2010, 01:16:57 μμ »
" Αποχή από την γραμματειακή υποστήριξη για ένα διάστημα - Αυτό δεν μου φαίνεται καθόλου κακή ιδέα. Είναι σαν να δηλώνουμε ότι θεωρούμε τους εαυτούς μας καθηγητές, όχι γραμματείς. "

Είναι πράγματι καλή πρόταση, αλλά έχω 2 παρατηρήσεις:

1. Από τη στιγμή που έχουμε υπογράψει πρακτικά συλλόγου, πρέπει να είμαστε συνδικαλιστικά καλυμμένοι. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο από τις ΕΛΜΕ και την ΟΛΜΕ. Βέβαια θα μπορούσε η ΠΕΚΑΠ να έρθει σε επαφή με την ΟΛΜΕ και να συζητήσουν τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσαμε να καλυφτούμε συνδικαλιστικά και για ποιας μορφής κινητοποίηση. 

2. Μήπως έτσι φανεί στο σχολείο η "αναγκαιότητά μας" στον ρόλο της γραμματειακής υποστήριξης και γυρίσει μπούμερανγκ;
Έχεις δίκιο και στα δύο θέματα που θέτεις. Δεν πρέπει όμως να υπάρξει και κάποια πιο 'χειροπιαστή' αντίδραση;
A man provided with paper, pencil, and rubber, and subject to strict discipline is in effect a universal machine - Alan Turing

badim

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 22
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #125 στις: 07 Οκτ 2010, 01:17:31 μμ »
Καλυνυχτα  Καληνύχτα

Keep Growing

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2011
  • *
  • Μηνύματα: 2023
  • Παναγιώτης Πέντσας Γυμνάσιο Σορωνής
    • Περισσότερες πληροφορίες για μένα
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #126 στις: 07 Οκτ 2010, 01:24:33 μμ »
" Δεν πρέπει όμως να υπάρξει και κάποια πιο 'χειροπιαστή' αντίδραση; "

Ας περιμένουμε λοιπόν νεότερα από την ΠΕΚΑΠ. Έχουν ειπωθεί και ακουστεί διάφορα από μας. Και έχουν γίνει και ενέργειες. (ας μη τις υποτιμούμε, για τα δεδομένα του κλάδου μας κάτι γίνεται...) Τώρα περιμένουμε στο ακουστικό μας. ...για τις επόμενες ενέργειες που πρέπει να γίνουν συντονισμένα και μελετημένα.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2224
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #127 στις: 07 Οκτ 2010, 01:32:58 μμ »
Συνάδελφοι, χρειάζεται προσοχή. Ως εκπαιδευτικοί Πληροφορικής είμαστε περισσότερο εκπαιδευτικοί και λιγότερο τεχνοκράτες.
...
Μη περάσουμε λανθασμένο μήνυμα στην κοινωνία.

...οι καθηγητές πληροφορικής στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση δε διορίστηκαν ως υπάλληλοι-καταρτιστές για λογαριασμό εταιριών ιδιωτικού συμφέροντος, δεν (πρέπει να) είναι ο ρόλος τους αυτός. 

Δεν είπα αυτό
Ο ψηφιακός αναλφαβητισμός έχει προεκτάσεις  και σε επίπεδο κατάρτισης εργαζομένων ενός κράτους που προσπαθεί να ορθοποδήσει μέσα από την ανάπτυξη
Ανάπτυξη χωρίς τεχνολογία δεν μπορεί να υπάρξει
Τεχνολογία χωρίς επιστήμονες πληροφορικής και υπαλλήλους που γνωρίζουν πληροφορική δεν μπορεί να υπάρξει
Όταν τα παιδιά θα μαθαίνουν επί 12 χρόνια τα πάντα για την πληροφορική, θα φτάσουν στην ενηλικίωση και θα μπορούν να δώσουν σε αυτή την χώρα ώθηση, τεχνολογική τουλάχιστον
Μπορούμε να προβάλλουμε ότι το βασικό μας πλεονέκτημα σαν χώρα είναι τα εξέχοντα μυαλά που διαχρονικά έχουμε και που μπορούν να αφιερωθούν στον στόχο να γίνει η Ελλάδα κοιτίδα επιστημόνων πληροφορικής, που είναι εύκολο να γίνει
Σαν χώρα δεν παράγουμε τίποτα, ας παράγουμε επιστήμονες νέων τεχνολογιών και καταρτισμένους νέους που θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις τους να αναπτυχθούν
Η εκπαίδευση δεν είναι οικονομία, αλλά χωρίς οικονομία, δεν υπάρχει και εκπαίδευση
Η εκπαίδευση πρέπει να είναι και κατάρτιση για μελλοντικούς επιστήμονες
Γι'αυτό θέλω και τον επιχειρηματικό κόσμο μαζί μου και όλη την κοινωνία, γιατί ποιος δεν θέλει το παιδί του να γίνει αετός στις νέες τεχνολογίες και μάλιστα από το σχολείο;
So simple

(Άποψη μου)

Υ.Γ. Ρίξτε μια ματιά σε αυτό
http://www.observatory.gr/files/meletes/E-INCL_TX_%CE%97%CE%BB%20%CE%95%CE%BD%CF%83%CF%89%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CF%83%CE%B7%20%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD%20%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1.pdf
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2787
  • Πύργος Ηλείας
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #128 στις: 07 Οκτ 2010, 01:33:59 μμ »
Καθηγητές 1700 υπογραφές 650.Οι υπόλοιποι θέλουν πρωτοβάθμια?
Καταρχάς δεν ψηφίζουν μόνο οι συνάδελφοι των λυκείων γιατί αυτό το θέμα μας προβληματίζει όλους...
Απ' την άλλη πιστεύω ότι ακόμα δεν το γνωρίζουν όλοι !!

dim

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 445
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #129 στις: 07 Οκτ 2010, 02:41:12 μμ »
Α.  προσωπικά email του κάθε εκπαιδευτικού της Πληροφορικής .............. 2ον ελπίζω οι εκπαιδευτικοί να έχουν και να τα ανοίγουν!!!!!!!!
Απ' την άλλη πιστεύω ότι ακόμα δεν το γνωρίζουν όλοι !!
Γιατί άραγε?

Γιάννης Αναγνωστάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 817
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #130 στις: 07 Οκτ 2010, 03:18:56 μμ »
http://www.esos.gr/index.php/frontpage/item/9544-yp-paideias-entos-tou-oktobriou-oi-protaseis-gia-to-neo-likeio

Εντός του Οκτωβρίου οι προτάσεις του υπουργείου

Η κινητοποίηση των πανεπιστημιακών και των σχολών πληροφορικής όπως επίσης και η ενημέρωση όλων των συναδέλφων και η οργανωμένη δράση όλων μας γίνεται πιο επιτακτική και πιο αμεση απο ποτε!

dim

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 445
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #131 στις: 07 Οκτ 2010, 03:33:50 μμ »
http://www.esos.gr/index.php/frontpage/item/9544-yp-paideias-entos-tou-oktobriou-oi-protaseis-gia-to-neo-likeio

B΄- Γ΄ Λυκείου

Στο σύνολό τους τα μαθήματα θα είναι τουλάχιστον εννέα, υποχρεωτικά και επιλεγόμενα. Κάποια από τα επιλεγόμενα μαθήματα των ομάδων Α έως Ε προσφέρονται σε βασικό και υψηλό επίπεδο.
Με ποιά βιβλία?
Η κινητοποίηση των πανεπιστημιακών και των σχολών πληροφορικής όπως επίσης και η ενημέρωση όλων των συναδέλφων και η οργανωμένη δράση όλων μας γίνεται πιο επιτακτική και πιο αμεση απο ποτε!
Το θέμα είναι πως?

Γιάννης Αναγνωστάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 817
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #132 στις: 07 Οκτ 2010, 03:46:22 μμ »
Με ποιά βιβλία?Το θέμα είναι πως?

Δεν είμαι εγώ ο οποίος θα αποφασίσει για αυτα..Υπάρχουν ενώσεις για το σκοπό αυτό
Εγώ από την θέση που είμαι μόνο προτάσεις μπορώ να κάνω και καμία διαδήλωση-πορεία αν χρειαστεί :)

Μια επιστολή και μία συνάντηση των μελών των σωματείων μας με τους πανεπιστημιακούς είναι μία πρώτη κίνηση υποθέτω!

Σπύρος Δουκάκης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 831
  • Έτερος εξ ετέρου σοφός, το τε πάλαι το τε νυν
    • http://sdoukakis.wordpress.com/
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #133 στις: 07 Οκτ 2010, 04:34:15 μμ »
Να θυμίσω ότι η προσπάθεια σύνδεσης της τριτοβάθμιας με την δευτεροβάθμια ξεκίνησε από την 2η ημερίδα που διοργάνωσε για το μάθημα ΑΕΠΠ η ΕΠΥ (http://www.epy.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=277), όπου έθεσε στη θεματολογία ως ενότητα το θέμα: Γνωστικές απαιτήσεις της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης από τα μαθήματα Πληροφορικής της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Όπως είχε επισημανθεί τότε η σύνδεση αυτή είναι απαραίτητη ώστε να υπάρχουν επιχειρήματα για το μέλλον (https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3021.msg30508#msg30508). Το μέλλον όμως τώρα έγινε παρόν...

Για την οργάνωση εκείνης της ημερίδας έγινε προσπάθεια στο παραπάνω επίπεδο, όπου α) ενημερώθηκαν για το μάθημα ΑΕΠΠ οι πανεπιστημιακοί που διδάσκουν το εισαγωγικό μάθημα αλγοριθμικής-προγραμματισμού σε τέσσερα τριτοβάθμια ιδρύματα της Αττικής (ΕΜΠ, ΟΠΑ, ΕΚΠΑ, ΠΑΠΕΙ, ΤΕΙ Αθήνας) και β) ζητήθηκε από αυτούς να μας πουν σε ποιο βαθμό έχει συνεισφέρει το μάθημα στο έργο τους.

Αναδείχτηκε ότι οι κάποιοι από τους διδάσκοντες στα τριτοβάθμια ιδρύματα δεν γνώριζαν το μάθημα ή δεν γνώριζαν με τι ασχολείται το μάθημα και αφού είδαν τους στόχους και το περιεχόμενο, έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για αυτό.

Αυτό οδήγησε την ΕΠΥ, να ξεκινήσει μία σχετική πορεία ενημέρωσης των πανεπιστημιακών στα κεντρικά πανεπιστήμια της βόρειας Ελλάδας (ΑΠΘ και Μακεδονίας) για το μάθημα.

Αυτή τη στιγμή επειδή τα πράγματα έχουν λάβει αυτή την τροπή, θεωρώ ότι από τη μία πλευρά η ΕΠΥ που έχει στο δυναμικό της όλους τους πανεπιστημιακούς που διδάσκουν πληροφορική στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και από την άλλη η ΠΕΚΑΠ με τη συνεισφορά όσων μελών της έχουν διττό ρόλο (διδάσκουν και ως 407) σε κάποια τριτοβάθμια ιδρύματα θα πρέπει να συνεργαστούν για έναν κοινό σκοπό: Οι πανεπιστημιακοί να πάρουν θέση, να ζητήσουν μαθήματα πληροφορικής για την εισαγωγή στα τριτοβάθμια ιδρύματα πληροφορικής και να «πείσουν» και άλλα τμήματα όπως:
Μαθηματικών,
Φυσικό,
Στατιστικής,
Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας,
Οικονομικά,
Διαχείρισης Πολιτισμικού Περιβάλλοντος και Νέων Τεχνολογιών κ.α.
να συμπεριλάβουν ως προαπαιτούμενα σχετικά μαθήματα. Με μία γρήγορη έρευνα θα δούμε ότι δεν ενδιαφέρονται για μαθήματα πληροφορικής μόνο τα τμήματα πληροφορικής άλλα πολλά ακόμη τμήματα...
Ελπίζω τις επόμενες ημέρες σε κάποιες συντονισμένες προσπάθειες αρχικά και στη συνέχεια επαφή με μέλη της κυβέρνησης που είναι μέλη της ΕΠΥ και βρίσκονται σε υψηλές θέσεις.

alpapanto

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 88
  • ΗΟΜΕ μοναχομ
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #134 στις: 07 Οκτ 2010, 04:34:59 μμ »
...................
Αποχή από τα διδακτικά καθήκοντα για ένα διάστημα - Αυτή η ιδέα δεν μου αρέσει γιατί πρώτον τα παιδιά (ιδιαίτερα αυτά της κατεύθυνσης) δεν φταίνε σε τίποτα και αφετέρου επειδή θα γίνουμε εύκολος στόχος και το υπουργείο με την ευγενική χορηγία των ΜΜΕ θα μας ξεσκίσει.
....................
Αποχή απο τα διδακτικά μας καθήκοντα, εκτος απο τη Γ τεχνολογικη( ΑΕΠΠ ).  Σεβόμαστε απόλυτα παιδια και οικογένειες που έχουν μπροστα τους εξετάσεις , αλλα μεχρι εκεί...