Χαιρετώ τους συναδέλφους!

2 μικρές απορίες:
1) Στη σελίδα 48 του σχολικού βιβλίου που υπάρχει ο αλγόριθμος του πολλαπλασιασμού αλά ρωσικά, υπάρχει η έκφραση Μ2<--[Μ2/2], δηλαδή συμβολίζεται το ακέραιο μέρος με [], ενώ στη ΓΛΩΣΣΑ υπάρχει η συνάρτηση Α_Μ.
Αφού δεν περιγράφεται πουθενά αλλού αυτός ο συμβολισμός, μπορεί να χρησιμοποιηθεί στις εξετάσεις σε αλγόριθμο; Υπάρχουν άλλα τέτοια "κρυμμένα" μυστικά που μπορούν να εφαρμοστούν σε αλγόριθμο σαν "μεταφορά" κατά κάποιο τρόπο από τη ΓΛΩΣΣΑ (π.χ. το υπόλοιπο από τη MOD, συναρτήσεις όπως Τ_Ρ, Α_Τ κλπ);
2) Το τμήμα ΑΛΛΙΩΣ σε μια ΑΝ-ΤΟΤΕ-ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ (σελ. 170) υποθέτω ότι δεν είναι υποχρεωτικό, παρόλο που δεν έχω δει να αναφέρεται στο βιβλίο αν μπορεί να παραληφθεί (αν και "ξέρω" ότι φυσικά δεν είναι απαραίτητο...). Υποθέτω σωστά; Το ίδιο δεν ισχύει και για το τμήμα ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΛΛΙΩΣ της ΕΠΙΛΕΞΕ;
Το ρωτάω αυτό γιατί κάποια παιδιά στο ερώτημα γ' του θέματος 4 του 2005, μου γράφουν:
Αν ΑΠ[i,j]='Σ' τότε
S <-- S + 2
αλλιώς_αν ΑΠ[i,j]='Λ' τότε
S <-- S - 1
αλλιώς
S <-- S
Τέλος_αν
γιατί βλέπουν τη σύνταξη της εντολής που πάντα έχει το ΑΛΛΙΩΣ και μπερδεύονται!
Ευχαριστώ για το χρόνο σας!