Αποστολέας Θέμα: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ και ΕΝΤΟΣ/ΕΚΤΟΣ ΥΛΗΣ  (Αναγνώστηκε 2039 φορές)

veni

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2012
  • *
  • Μηνύματα: 101
ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ και ΕΝΤΟΣ/ΕΚΤΟΣ ΥΛΗΣ
« στις: 13 Μάρ 2006, 08:58:50 πμ »
Προβληματίστηκα πολύ από μία απάντηση του alkisg σε ένα άλλο τοπικ που ορθά με παρέπεμψε να διαβάσω μία άσκηση του Τετραδίου μαθητή.

Ο προβληματισμός μου είναι ο παρακάτω: Από το τετράδιο μαθητή τι είναι εντός και τι εκτός ύλης;

Πχ Σελ 37,38,39 έχει παραδείγματα για
Ταξινόμηση με επιλογή,
Δυαδική αναζήτηση ... και πλήθος άλλων παραδειγμάτων σε άλλα κεφάλαια στο τετράδιο μαθητή.

Αυτά πρέπει να διδαχθούν ;
Το θέμα βέβαια δεν είναι μόνο η υποκειμενική άποψη του καθενός μας αλλά τίθεται ένα σοβαρό θέμα σε σχέση με αυτά που πρέπει ο καθηγητής - και ειδικά αυτός που μπαίνει στην τάξη - να διδάξει

Με εκτίμηση,

Γιώργος
Βενιέρης Γεώργιος
Καθηγητής Πληροφορικής
Πιλοτικό (R.I.P.)  Γυμνάσιο

gpapargi

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2457
  • I 'm not young enough to know everything
Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ και ΕΝΤΟΣ/ΕΚΤΟΣ ΥΛΗΣ
« Απάντηση #1 στις: 13 Μάρ 2006, 09:43:42 πμ »
Η δυαδική αναζήτηση θα έλεγα πως είναι εκτός ύλης αφού υπάρχει στο και στο βιβλίο μαθητή στην παράγραφο 4.3 που είναι εκτός.

Για την ταξινόμηση με επιλογή δεν είμαι σίγουρος αν είναι μέσα ή έξω γιατί δεν ξέρω σε ποια παράγραφο του βιβλίου αντιστοιχεί. Αν αντιστοιχεί στις 4.1, ή 4,2 είναι μέσα αλλιώς είναι έξω. Αλλά δε με έχει απασχολήσει ιδιαίτερα το θέμα γιατί εγώ τη διδάσκω επειδή είναι μια πολύ διδακτική άσκηση. Θεωρώ μάλιστα συγκυρία το ότι δεν έχει επιλεγεί αυτή ως η μέθοδος ταξινόμησης που παρουσιάζει το βιβλίο. Η φυσαλίδα είναι πιο δύσκολη.

Αν κάποιος έχει ασχοληθεί με το θέμα και μπορεί να τεκμηριώσει αν το συγκεκριμένο παράδειγμα είναι μέσα ή έξω ας μας το πει. Εγώ πάντως το διδάσκω όχι επειδή δεν είμαι σίγουρος, αλλά επειδή είναι πολύ διδακτικό παράδειγμα

Επίσης τη εύρεση των 2 πρώτων την έχω κουβεντιάσει αρκετά εδώ μέσα. Λύνεται πολύ εύκολα και απλά με τη μέθοδο της επιλογής (με 2 εξωτερικές επαναλήψεις. Εύκολα γενικεύεται και για εύρεση των κ πρώτων. Κάνεις κ εξωτερικές επαναλήψεις στη μέθοδο της επιλογής. Είναι από τα πλεονεκτήματα της μεθόδου.

Με κ εξωτερικές επαναλήψεις λύνεται το πρόβλημα της εύρεσης των κ πρώτων και με τη μέθοδο της φυσαλίδας αλλά με την επιλογή είναι πιο κατανοητό και προκύπτει πιο πιο αυθόρμητα. Για αυτό λέω ότι η επιλογή είναι πολύ χρήσιμη άσκηση.