Κώστα, σε σχέση με τις λειτουργίες του υπολογιστή, τα δύο σημεία που εντοπίζεις γράφουν πρακτικά ακριβώς τα ίδια, δηλαδή η σελ. 117 περιγράφει αριθμητικές πράξεις, συγκρίσεις και μεταφορά δεδομένων (από και προς τη μνήμη).
Λειτουργίες του υπολογιστή:
σελίδα 19 τελευταία παράγραφος vs σελίδα 117 τελευταία παράγραφος της 6.1
Επίσης, δεν πιστεύω ότι η ταξινόμηση και η συγχώνευση είναι "διπλές". Είναι άλλο να αναφέρονται ως λειτουργίες επί των δομών δεδομένων (γενικά) και άλλο ως λειτουργίες επί πινάκων.
Ταξινόμηση
σελίδα 66 πράσινο πλαίσιο VS 3.2 παράγραφος (μία από τις βασικές πράξεις επι των δομών δεδομένων)
Συγχώνευση
σελίδα 200 VS 3.2 παράγραφος (μία από τις βασικές πράξεις επι των δομών δεδομένων)
Τέλος, κάτι που κατάλαβα εγώ από τις φετινές διευκρινίσεις ήταν ότι εφ' όσον η εξεταστέα ύλη καθορίζεται με βάση συγκεκριμένες σελίδες του σχολικού βιβλίου, ο,τιδήποτε βρίσκεται εκτός αυτών των σελίδων αποτελεί ακροβασία. Με άλλα λόγια δε θα συνιστούσα σε έναν μαθητή να αναπαράγει κάτι που γράφεται στο γλωσσάρι, εφ' όσον τουλάχιστον κάτι αντίστοιχο βρίσκεται εντός της εξεταστέας ύλης.