Δεν υπάρχουν πολλές απαντήσεις!
1. αν όλα ήταν ρόδινα, θα ήταν μια εισαγωγή στην αεππ...
2. το μάθημα της γ΄ γυμν δεν είναι μόνο προγραμματισμός, ούτε καν καθαρός προγραμματισμός, αλλά είναι ένα μάθημα - κατ'αρχάς - λογικής, που τα μαθαίνει πολλά πράγματα και τα βοηθά να εξοικειωθούν με την έννοια του "κατευθύνω το πισί, δεν με κατευθυνει".
3. εναλλακτικά, σε πολλές σχολές στα πρώτα εξάμηνα έχει pascal ή κάτι παρόμοιο. και όχι σχολές πληροφορικής...
4. και στο κάτω-κάτω, ο προγραμματισμός έχει την ίδια αξία με τα μαθηματικά και με όλα τα άλλα μαθήματα. με την ίδια λογική, ας ρωτήσω κι εγώ: γιατί να μάθω παραγώγους; γιατί να μάθω θερμοδυναμική; γιατί να μάθω παγκόσμια γεωγραφία, ιστορία των εθνών, γαλλικά; πού θα μου φανούν χρήσιμα; τελικά μας φαίνονται χρήσιμα στη ζωή ΟΛΑ, ακόμη και τα πιο απίθανα!!!