Με την κατάργηση του ενός (1) τεχνικού στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ, είναι βέβαιο ότι τα πάνε για κλείσιμο.
Με πείρα 4 χρόνων σε ΚΕΠΛΗΝΕΤ ως τεχνικός υπεύθυνος, μπορώ με βεβαιότητα να πω ότι η δουλειά είναι υπερ αρκετή και δεν βγαίνει από ένα άτομο.
Αλήθεια:
όταν ο τεχνικός είναι σε επίσκεψη σε σχολείο, ποιός θα κάνει τηλεφωνική υποστήριξη; Ή πως ένας τεχνικός θα ελέγξει τις συνδέσεις ενός δικτύου που είναι απλωμένο σε 1-2 κτίρια; Ή πόσες μέρες θα κάνει μόνος του για να στήσει ένα εργαστήριο σύμφωνα με την προτεινόμενη από το υπουργείο αρχιτεκτονική των σχολικών εργαστηρίων (Domain, Πολιτικές, προγράμματα εφαρμογών, ίσως διπλό λειτουργικό- Linux, ρυθμίσεις εκτυπωτών, κτλ); Ή πόσα μηχανάκια θα επισκευάζει ή θα συντηρεί καθημερινά για να μπορεί να τα παραδίδει στα σχολεία ή στις διοικητικές μονάδες στον ελάχιστο δυνατό χρόνο; ...........
Ποιά αξιολόγηση έγινε για την τεχνική στήριξη και με ποιά κριτήρια ώστε ληφθεί αυτή η απόφαση;
Οι προϊστάμενοι των Διευθύνσεων και οι σχολικοί σύμβουλοι πληροφορικής αντιδρούν στην υπουργική απόφαση. Ας ελπίσουμε να εκδηλώσουν την αντίδρασή τους με έγγραφα διαμαρτυρίας προς το υπουργείο.