Αποστολέας Θέμα: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ Α5  (Αναγνώστηκε 1990 φορές)

ilias01

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 11
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ Α5
« στις: 29 Μάι 2010, 03:39:53 μμ »
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΟΘΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ:
Για χ απο 3 μεχρι 19 με_βημα 2
για Υ απο 19 μεχρι χ με_βημα -2
αν π[Υ-1]<π[Υ-3] τοτε
αντιμεταθεσε ........

θα πάρει κάποιες μονάδες?

bagelis

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2009
  • *
  • Μηνύματα: 565
Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ Α5
« Απάντηση #1 στις: 29 Μάι 2010, 03:43:24 μμ »
4 σίγουρα, εγώ θα έδινα (ίσως, θέλει πολύ σκέψη) άλλες δύο....

Υπάρχει ένα γενικότερο θέμα εδώ:

Οι μαθητές ότι έβαλαν στα κενά του ΑΝ προφανώς εβαλαν και στην εντολή αντιμετάθεσε, άρα αυτό το λάθος τελικά μετράει διπλά.

Αν όμως σκεφτούμε με την επικρατούσα άποψη που λέει: "Δεν μπορείς να τιμωρηθείς δύο φορές για το ίδιο λάθος" μήπως πρέπει να πάρει τις μονάδες στο αντιμετάθεσε γιατί το λάθος προκύπτει από το Αν?


Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1129
Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ Α5
« Απάντηση #2 στις: 29 Μάι 2010, 03:45:16 μμ »
4 μονάδες με τη προϋπόθεση ότι τα κενά στην εντολή Αντιμετάθεσς τα έχεις και εκείνα λάθος

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1129
Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ Α5
« Απάντηση #3 στις: 29 Μάι 2010, 03:53:16 μμ »
4 σίγουρα, εγώ θα έδινα (ίσως, θέλει πολύ σκέψη) άλλες δύο....

Υπάρχει ένα γενικότερο θέμα εδώ:

Οι μαθητές ότι έβαλαν στα κενά του ΑΝ προφανώς εβαλαν και στην εντολή αντιμετάθεσε, άρα αυτό το λάθος τελικά μετράει διπλά.

Αν όμως σκεφτούμε με την επικρατούσα άποψη που λέει: "Δεν μπορείς να τιμωρηθείς δύο φορές για το ίδιο λάθος" μήπως πρέπει να πάρει τις μονάδες στο αντιμετάθεσε γιατί το λάθος προκύπτει από το Αν?

Εδώ δεν μπορεί να ισχύσει αυτό διότι στην συνέχεια του αλγορίθμου δεν γίνεται εκτέλεση του με μια λανθασμένη τιμή που να αποδεικνύει ότι γνωρίζει την λειτουργία του αλγορίθμου,

ilias01

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 11
Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ Α5
« Απάντηση #4 στις: 29 Μάι 2010, 06:50:43 μμ »
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

gthal

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 945
Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ Α5
« Απάντηση #5 στις: 31 Μάι 2010, 01:17:57 μμ »
Οι μαθητές ότι έβαλαν στα κενά του ΑΝ προφανώς εβαλαν και στην εντολή αντιμετάθεσε, άρα αυτό το λάθος τελικά μετράει διπλά.
Δεν είναι ακριβώς το ίδιο.
Στο ΑΝ πρέπει να τα βάλουν και με τη σωστή σειρά
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

gthal

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 945
Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ Α5
« Απάντηση #6 στις: 31 Μάι 2010, 01:22:37 μμ »
Και άλλη μια ερώτηση:
στην πρώτη γραμμή, μια μαθήτριά μου συμπλήρωσε το 1
Για χ απο 3 μεχρι 19 με_βημα 1

εγώ τράβαγα τα μαλλιά μου (γιατί είναι δυνατή μαθήτρια)
αλλά εκείνη μου έδειξε ψύχραιμα ότι δεν είναι λάθος - όντως δεν είναι. Δεν συμβαίνει τίποτα "κακό"
Απλώς κάνει έναν δεύτερο περιττό κύκλο του y στα άρτια χ.

Έχουμε δίκιο ή μας διαφεύγει κάτι ?
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

freedomst

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 82
Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ Α5
« Απάντηση #7 στις: 31 Μάι 2010, 02:31:10 μμ »
Και άλλη μια ερώτηση:
στην πρώτη γραμμή, μια μαθήτριά μου συμπλήρωσε το 1
Για χ απο 3 μεχρι 19 με_βημα 1

εγώ τράβαγα τα μαλλιά μου (γιατί είναι δυνατή μαθήτρια)
αλλά εκείνη μου έδειξε ψύχραιμα ότι δεν είναι λάθος - όντως δεν είναι. Δεν συμβαίνει τίποτα "κακό"
Απλώς κάνει έναν δεύτερο περιττό κύκλο του y στα άρτια χ.

Έχουμε δίκιο ή μας διαφεύγει κάτι ?

Αν η εσωτερική επανάληψη είναι:
Για Ψ από 19 μέχρι Χ με βήμα -2
τότε όντως κάνει την ταξινόμηση σωστά
με επιπλέον σετ περιττών επαναλήψεων
Σταματοπούλου Ελευθερία
ΠΕ19 - ΓΕΛ Κρύας Βρύσης

"Ουδέν κακόν αμιγές καλού"

gthal

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 945
Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ Α5
« Απάντηση #8 στις: 31 Μάι 2010, 03:28:43 μμ »
Ναι, όλα τα άλλα τα έχει σωστά.
Οι διορθωτές θα το δουν στη βιασύνη τους ότι είναι σωστό;
 (γιατί κι εμένα μου πήρε ώρα να πεισθώ πάνω στη βιασύνη)
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

freedomst

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 82
Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ Α5
« Απάντηση #9 στις: 31 Μάι 2010, 03:37:28 μμ »
Και εγώ θέλω να πιστεύω γενικότερα ότι οι βαθμολογητές όταν βλέπουν κάτι διαφορετικό
προβληματίζονται λιγάκι και μετά βγάζουν συμπέρασμα...
Να ελπίζεις ότι αυτοί που θα βαθμολογήσουν δε θα "βιαστούν" να το απορρίψουν!!!
Σταματοπούλου Ελευθερία
ΠΕ19 - ΓΕΛ Κρύας Βρύσης

"Ουδέν κακόν αμιγές καλού"

michaeljohn

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 131
  • "Είναι παιδιά πολλών ανθρώπων τα λόγια μας"
Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ Α5
« Απάντηση #10 στις: 31 Μάι 2010, 10:59:47 μμ »
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΟΘΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ:
Για χ απο 3 μεχρι 19 με_βημα 2
για Υ απο 19 μεχρι χ με_βημα -2
αν π[Υ-1]<π[Υ-3] τοτε
αντιμεταθεσε ........

θα πάρει κάποιες μονάδες?
6 μονάδες.
Το λάθος δεν μεταφέρεται.
ίσα ίσα που στο αντιμετάθεσε δείχνεις ότι βάζεις ότι συγκρίνεις στο Αν (αν το δείχνεις).

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1129
Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ Α5
« Απάντηση #11 στις: 01 Ιούν 2010, 12:26:40 πμ »
Δεν είναι ακριβώς το ίδιο.
Στο ΑΝ πρέπει να τα βάλουν και με τη σωστή σειρά
Τι εννοείς με αυτό; Δεν το καταλαβαίνω. Τι σημαίνει να μπούνε στην σωστή σειρά.
Στην εντολή Αντιμετάθεσε δεν υπάρχει σειρά με την οποία βάζεις τις μεταβλητές προς αντιμετάθεσε

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2806
  • Πύργος Ηλείας
Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ Α5
« Απάντηση #12 στις: 01 Ιούν 2010, 12:30:06 πμ »
Εννοεί στη συνθήκη... Κάνει φθίνουσα ταξινόμηση;

gthal

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 945
Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ Α5
« Απάντηση #13 στις: 01 Ιούν 2010, 02:43:54 πμ »
Ναι, αυτό εννοώ...
Στην αντιμετάθεση δεν ενδιαφέρει η σειρά
Στη συνθήκη της εντολής ΑΝ όμως, πρέπει να μπουν έτσι ώστε να γίνεται αύξουσα ταξινόμηση
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός