Μέρος της οδηγίας που ήρθε :
Μετά από ερωτήματα που τέθηκαν στην ΚΕΕ σχετικά ....
επισημαίνουμε ότι :
Στο συγκεκριμένο θέμα η λύση με πίνακα δεν μπορεί να θεωρηθεί σωστή, αφού το μέγεθος δεν είναι γνωστό "τη στιγμή του προγραμματισμού" όπως περιγράφεται στη σελ. 56.......
....
Όσα ερωτήματα απαντήθηκαν με χρήση πινάκων ΔΕΝ πρέπει να βαθμολογηθούν με το σύνολο των μονάδων που τους αναλογούν. Οι μονάδες που θα αφαιρεθούν ανά ερώτημα είναι στην κρίση του βαθμολογητή....
Μερικά σχόλια για τα θέματα
ΘΕΜΑ Α
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ αναβαθμίστηκε το ΘΕΜΑ Α. Για μένα αυτό ήταν το πιο σημαντικό, επιτέλους ερωτήσεις που χρειάζεται να έχεις κατανοήσει για να απαντήσεις.
ΘΕΜΑ Γ
Όσον αφορά τη στατικότητα των πινάκων : όποιος πιστεύει ότι δεν υπάρχει ασάφεια στο συγκεκριμένο σημείο κοροιδεύει τον εαυτό του. Δεν είναι δυνατόν εξετάζονται τέτοιου είδους θέματα στα οποία ούτε εμείς δεν μπορούμε να βγάλουμε άκρη. Προσωπικά έχω τοποθετηθεί άπειρες φορές πάνω στο θέμα και δεν πρόκειται να γράψω μία από τα ίδια. Στο συγκεκριμένο σημείο ΥΠΑΡΧΕΙ πρόβλημα! Εξάλλου υπάρχει άνω όριο. Πόσοι μαθητές μπορούν να συμμετάσχουν σε αγώνες; Πάντως όχι άπειροι

Αν έπρεπε να έρθει οδηγία τότε αυτή θα έπρεπε να λεει ότι οι λύσεις με πίνακες είναι σωστές.
Σχεδόν καθόλου ΓΛΩΣΣΑ; Γιατί; Μήπως κάτι τρέχει?
Σε γενικές γραμμές αν εξαιρέσουμε την πατάτα στο θέμα Γ τα θέματα αυτά πιστεύω θα αλλάξουν τον τρόπο που διδάσκεται το μάθημα προς το καλύτερο. Χαίρομαι πάρα πολύ που το επίπεδο ήταν αυτό που ήταν. Υπήρχε διαβάθμιση στις ασκήσεις και για να τις λύσεις έπρεπε να κάνεις ανάλυση προβλήματος. Κάτι που κοντεύαμε να ξεχάσουμε.
Συγχαρητήρια στην επιτροπή.