Πραγματικά βαρέθηκα τους εχθρούς των πινάκων. 0 επιχείρηματα.
Είχα γράψει άλλο μήνυμα , αρκετά καυστικό, δίνοντας έννοιες όπως στατική δομή (που αμφιβάλλω πόσοι την γνωρίζουν), ή runtime που κάποιος πάλι την πέταξε, αγνοώντας τι σημαίνει, ή πόσο εξαρτάται από μεταγλωττιστές και περιβάλλοντα... επίσης πολλοί απορώ πως (άσχετοι τελείως, θα πρότεινα να διαβάσουν το c99 και για variable-length arrays) αναφέρουν άλλες γλώσσες όπως η C για να δικαιολογήσουν πράγματα. Αυτό από μόνο του δείχνει αδυναμία απόδειξης από το διδακτικό πακέτο.
Δεν θα επεκταθώ σε προσωπικό επίπεδο γιατί όντως δεν αξίζει.
Είναι γεγονός ότι οι υπαίτιοι είναι:
1) η επιτροπή θεμάτων που εάν ήθελε να εξετάσει λύσεις χωρίς πίνακες θα ζητούσε απλά πρόγραμμα.
2) το ίδιο το διδακτικό πακέτο που έχει ΤΙΣ ασάφειες και δεν μπορούμε απλά να πούμε "σελίδα τάδε, πάρτο, τέλος".
Του χρόνου θα διδάξω μία high-level γλώσσα προγραμματισμού με συγκερκιμένο standard και goto φυσικά για έξοδο από embedded loops και αποδοτικότητες.... and get me wrong!!
Σήμερα σιχάθηκα πολλά/ούς! (και όχι οι μαθητές μου δεν το έκαναν με πίνακες!)