Κάποιες πρώτες παρατηρήσεις:
1. Στα θετικά βάζω ότι δεν υπήρχε ερώτηση ανάπτυξης!
2. Πολλά Σ - Λ (20 μονάδες). Βέβαια τα μισά από αυτά αναφέρονται σε συγκεκριμένο τμήμα αλγορίθμου. Στο ίδιο μοτίβο πέρυσι είχαν πέσει πολλά Σ- Λ στα Ημερήσια (τα μισά αναφέρονταν σε συγκεκριμένο πρόβλημα) (για όποιον θέλει να ρίξει γρήγορες ματιές:
http://dide.ilei.sch.gr/keplinet/education/info-gel.php#aepp)
3. Είδα μία επιμονή με το DIV και MOD (Α3 και Β1)
4. Είδα επίσης μία επιμονή στη ΓΛΩΣΣΑ (Α3 και Γ) και μάλιστα χωρίς να υπάρχουν υποπρογράμματα (εκτός ύλης). Εγώ το αποδίδω στα εξής: α) στο Α3 ώστε να μη θεωρούνται σωστές διατυπώσεις του στυλ: -1<χ<=10 (θα θυμούνται αρκετοί τις σχετικές συζητήσεις στο ΣΤΕΚΙ) β) στο Γ ώστε να μην είναι δυνατή η χρήση πίνακα (λέτε οι θεματοδότες να διάβαζαν τις συζητήσεις από το ΣΤΕΚΙ περί της δυνατότητας χρήσης πινάκων στους αλγορίθμους όταν δεν είναι γνωστό το μέγιστο πλήθος των στοιχείων τους

).
5. Καθιερώθηκε πλέον η συγκεκριμένη μορφή του πίνακα μεταβλητών (θέμα Β)
6. Φαίνεται μια προχειρότητα: α) στο Α4 αφού στο διάγραμμα ροής, οι δύο έξοδοι του ρόμβου δεν χαρακτηρίζονται με το Αληθής - Ψευδής ή το ΝΑΙ - ΟΧΙ. Άραγε δεν δόθηκε διευκρίνηση; Αν όχι τότε το θεωρώ επιστημονικό σφάλμα...
β) Επίσης στο Θέμα Β δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει η ένδειξη Β1 αφού δεν υπάρχει Β2 . Λέτε να υπήρχε Β2 και να το αφαίρεσαν τελευταία στιγμή;

7. Στο Α3-4, για να γραφεί λογική έκφραση για το: "Ο ακέραιος χ είναι θετικός αριθμός πολλαπλάσιο του 3", με προβληματίζει το πώς στην ίδια έκφραση θα υπάρχει το ενδεχόμενο αρνητικού αριθμού ο οποίος θα εμπλέκεται και με το MOD.