Η πρόταση του Άλκη είναι λογική, αλλά δεν ξέρω αν αρκεί.
Έτσι λοιπόν, θα συμμετάσχω και εγώ στην διαδικασία όπως μπορώ, αλλά έχω να προτείνω και μια άλλη πρόταση αντίδρασης επιπροσθέτως:
Κάθε ένας από εμάς, που αντιμετώπιζε και αντιμετωπίζει προβλήματα με την εφαρμογή και υποστήριξη της υπηρεσίας ιστοσελίδων από το ΠΣΔ, να στείλει στο γραφείο της υπουργού παιδείας ένα προσωπικό μήνυμα, όπου θα παραθέτει τις δράσεις του στα πλαίσια της υποστήριξης του μαθήματος και του σχολείου, με εργαλεία που παρέχονται από την υπηρεσία "ιστοσελίδες" του ΠΣΔ και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει κατά την διάρκεια των δράσεων αυτών.
ΠΧ.
Γεια σας.
Είμαι ένας από τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς του Δημόσιου Ελληνικού σχολείου.
Φέτος, είπα να ασχοληθώ με περισσότερο καινοτόμες δράσεις, με σκοπό να βοηθήσω τους μαθητές μου, αλλά και το σχολείο μου, να προσαρμοστούν όσο το δυνατόν γρηγορότερα και ευκολότερα, στους νέους τρόπους επικοινωνίας και κοινωνικής δικτύωσης.
Στα πλαίσια λοιπόν αυτών των δράσεων έκανα τα παρακάτω:
1. Web based σχολική βιβλιοθήκη, όπου τη δράση αυτή την ενέταξα στα πλαίσια των συνεργατικών δραστηριοτήτων του μαθήματος της Πληροφορικής στη Γ Γυμνασίου, αλλά και ως διαθεματική συνεργατική δραστηριότητα με συνεργασία εκπαιδευτικών άλλων ειδικοτήτων.
site:
http://gym-soron.dod.sch.gr/bookμεθοδολογία:
http://gym-soron.dod.sch.gr/site/?page_id=44αποτελέσματα εξοργισμού:
α) άπειρος χρόνος ανταπόκρισης.
β) Proxy Error
The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request GET /site/.
Reason: Error reading from remote server
2. forum Γυμνασίου Σορωνής.
Αποφάσισα, να "εκπαιδεύσω" τα μέλη της σχολικής μου κοινότητας στην χρήση ενός διαδικτυακού forum.
Ως κοινότητα εννοώ όλους όσους εμπλέκονται άμεσα με το Γυμνάσιο Σορωνής. Αυτοί είναι: 1. μαθητές, 2. εκπαιδευτικοί, 3. γονείς, 4. απόφοιτοι, 5. Συνεργάτες καθηγητές .
Το στέκι μου έδωσε πολύτιμη εμπειρία για την οργάνωση και το στήσιμο του forum και γιαυτό το ευχαριστώ.
Ως προς την ουσία τώρα:
Έχω δημιουργήσει πέντε ομάδες χρηστών οι οποίες είναι και οι μοναδικές (εκτός των διαχειριστών), που έχουν δικαιώματα. Μαθητές, Γονείς, Εκπαιδευτικοί, Απόφοιτοι, Συνεργάτες Καθηγητές.
Κάθε ομάδα έχει τα δικά της δικαιώματα και τους δικούς της πίνακες πάνω στους οποίους μπορεί να εφαρμόζει τα δικαιώματα αυτά.
Για παράδειγμα η ομάδα Καθηγητές, δεν μπορεί να δει τον θυγατρικό πίνακα "μαθητικές κοινότητες".
Μέλη του forum, θα μπορούν να είναι μόνο τα μέλη της σχολικής κοινότητας.
Η αφορμή για τα παραπάνω, ήταν η προσωπική μου διαδρομή μέχρι στιγμής στο στέκι των Πληροφορικών.
Ο κύριος σκοπός όμως είναι, να εκπαιδευτούν κυρίως οι μαθητές του σχολείου, αλλά και όλα τα υπόλοιπα μέλη της σχολικής κοινότητας, σε συγκεκριμένες φόρμες διαλόγων οι οποίες είναι άγνωστες στην συντριπτική πλειοψηφία των μελών μιας σχολικής κοινότητας και έχουν την τάση για επικράτηση στο μέλλον.
Έτσι εκτός των άλλων μακροπρόθεσμα, θα ελαχιστοποιούνται φαινόμενα "παρεξηγήσεων" σε διάφορα forum από την μια, αλλά και δεν θα είναι εύκολο "θήμα" το οποιοδήποτε μέλος λόγω έλλειψης εμπειρίας αλλά και γνώσης, από την άλλη.
Δίνω το λινκ και έναν demo λογαριασμό (μόνο ανάγνωση πινάκων) για να μου πείτε την γνώμη σας, ώστε να το θέσω σε λειτουργία.
http://gym-soron.dod.sch.gr/forum/index.phpuser: demelos
code: demelos
αποτελέσματα εξοργισμού:
α) άπειρος χρόνος ανταπόκρισης.
β) Proxy Error
The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request GET /site/.
Reason: Error reading from remote server
3. site του σχολείου:
http://gym-soron.dod.sch.gr/siteαποτελέσματα εξοργισμού:
α) άπειρος χρόνος ανταπόκρισης.
β) Proxy Error
The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request GET /site/.
Reason: Error reading from remote server
...και σας ερωτώ. Με μειωμένες αποδοχές, με διαρκή απαξίωση του εκπαιδευτικού μου ρόλου, με απίστευτα τεχνικά προβλήματα που μεταφράζονται σε ατελείωτες ώρες αγωνίας, οργής, απογοήτευσης, κατάθλιψης, ...που σχετίζονται με τις υπηρεσίες του ΠΣΔ:
1. Έχετε την εντύπωση ότι θα συνεχίσω για πολύ ακόμα σε αυτόν τον ρυθμό;
2. Αυτό είναι το ψηφιακό σχολείο, το οποίο είχατε στο μυαλό σας, όταν σχεδιάζατε την εκπαιδευτική πολιτική για την δημόσια Ελληνική Εκπαίδευση;
Ευχαριστώ για το χρόνο σας, να διαβάσετε το μήνυμά μου.
Ένας καθηγητής που μαθαίνει στα παιδιά να "χτυπάνε τα πλήκτρα"
Παναγιώτης Πέντσας
Καθηγητής Πληροφορικής.
Γυμνάσιο Σορωνής Ρόδου.