Όπως είπα και στο αρχικό μου ερώτημα "τίποτα δεν αποκλείεται" αλλα αν το δούμε στατιστικά τις 6 χρονιές των εξετάσεων σε όλα τα θέματα (ελπίζω να μη μου ξεφεύγει καποιο) σε Θ3-Θ4 ποτέ δε ζήτησαν να γίνει κάτι με συγκεκριμένο τρόπο. Ίσως μόνο κάποια φορά να λυνόταν χωρίς πίνακα και να τον ζήτησαν.
Άρα αξίζει να αφιερώσεις 2-4 με τη συγχώνευση σε ταξ/νους πίνακες ή είναι σπατάλη χρόνου για τους μαθητές (για κάποιους καλούς ο χρόνος κατανόησης είναι λιγότερος αλλά πριν τις εξετάσεις θα τους ξαναχρειαστούν 1-2 ώρες). Να μην ξεχνάμε ότι ο χρόνος τους είναι, όχι χρήμα αλλά πολύτικος.
Βέβαια φέτος είναι μια περίεργη χρονιά λόγω 6 μαθημάτων και της βάσης οπότε ίσως όλα είναι ανοιχτά, γι' αυτό έθεσα και αυτό το θέμα.
Υποθέτω ότι αν πέσει κάτι τέτοιο θα πιάνει λίγα μόρια (4-8) εντός της άσκησης τα οποία είναι πολύ όμως σημαντικά για όσους επιθυμούν πολυτεχνία και υψηλόβαθμες σχολές.
Το δύσκολο είναι να ισοροπίσει κάποιος μεταξύ του κηνυγιού του άριστου και της οργάνωσης του χρόνου του.
