Αποστολέας Θέμα: Δομή πολλαπλής επιλογής  (Αναγνώστηκε 2635 φορές)

garfield

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Δομή πολλαπλής επιλογής
« στις: 24 Ιαν 2006, 09:41:26 μμ »
Πραγματικές : ΔΜΣ

       ΔΜΣ<18,5
18,5=<ΔΜΣ<25
25=<ΔΜΣ<30
   30=<ΔΜΣ


Αν για τον παραπάνω πίνακα τιμών χρησιμοποιήσουμε την δομή
Επίλεξε ΔΜΣ
περίπτωση <18,5
..............
περίπτωση απο 18,5 έως ?
(δεν μπορούμε να βάλουμε την τιμή 24 γιατί μιλάμε για πραγματικές τιμές)
Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε λογική συνθήκη?
περίπτωση (>=18,5 και <25)
Ευχαριστώ πολύ!!!

garfield

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Re: Δομή πολλαπλής επιλογής
« Απάντηση #1 στις: 24 Ιαν 2006, 11:09:27 μμ »
Μαλλον πρεπει να διατυπωσω διαφορετικα την ερωτηση μου!
Στη "ΓΛΩΣΣΑ" και συγκεκριμενα στη δομη πολλαπλης επιλογης Επιλεξε μπορει να χρησιμοποιηθεί λογική συνθήκη στις περιπτώσεις ή μόνο συγκεκριμένες τιμές;
Θα Ήθελα πάρα πολύ να ακούσω την άποψη σας στο θέμα!!!
Ευχαριστώ πολύ

kinik

  • Επισκέπτης
Re: Δομή πολλαπλής επιλογής
« Απάντηση #2 στις: 25 Ιαν 2006, 11:29:49 πμ »
Επίλεξε ΔΜΣ
Περίπτωση <18,5
εντολές1
Περίπτωση <25
εντολές2

Σε περίπτωση που είναι <18,5 θα εκτελέσει τις εντολές1 και μετά συνεχίζει με το ΤΕΛΟΣ_ΕΠΙΛΟΓΩΝ.
Σε περίπτωση που δεν ισχύει <18,5 (δηλαδή ισχύει >=18,5 εξετάζει τη δεύτερη περίπτωση). Στο συγκεκριμένο παράδειγμα δεν απαιτείται η χρήση σύνθετης συνθήκης.


Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Re: Δομή πολλαπλής επιλογής
« Απάντηση #3 στις: 25 Ιαν 2006, 01:11:46 μμ »
Σχετικά με την εντολή ΕΠΙΛΕΞΕ έχει γίνει αρκετή συζήτηση στο πρόσφατο παρελθόν σε δύο posts:

1) ΕΝΤΟΛΗ "ΕΠΕΛΕΞΕ" + ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΛΟΓΙΚΩΝ ΤΕΛΕΣΤΩΝ και
2) ΕΝΤΟΛΗ ΕΠΙΛΕΞΕ (Ερωτήσεις προς απάντηση)

οπότε μπορείς να δεις εκεί τις απόψεις που διατυπώθηκαν.

Τελικά, το μόνο σημείο στο οποίο δείχνει να παραμένει κάποια ασυμφωνία είναι ο χειρισμός των διαστημάτων τιμών (από - έως) τα οποίο ενώ αναφέρονται στο βιβλίο (τόσο στο κεφάλαιο 2 όσο και στο 8 ) δεν ορίζονται.
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)