Αποστολέας Θέμα: Ημερίδα για το μάθημα της ΑΕΠΠ Παρελθόν-Παρόν-Μέλλον  (Αναγνώστηκε 16417 φορές)

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3302
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: Ημερίδα για το μάθημα της ΑΕΠΠ Παρελθόν-Παρόν-Μέλλο
« Απάντηση #75 στις: 03 Φεβ 2010, 01:04:37 μμ »
Η διαφωνία στις προτάσεις μου έχει διατυπωθεί από Κώστα, Γιώργο, Παναγιώτη, Ευρυπίδη
με μια μέτρια εκτίμηση, μετράω 4 άτομα

ntzios kostas

  • Καθηγητής Πληροφορικής
  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 605
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών
Απ: Ημερίδα για το μάθημα της ΑΕΠΠ Παρελθόν-Παρόν-Μέλλο
« Απάντηση #76 στις: 03 Φεβ 2010, 01:21:23 μμ »
Συγνώμη ρε Παναγιώτη, αλλά το ήξερες ότι θα διαφωνήσω. Δύο είναι τα βασικά σημεία που θυμάμαι. Η δομή Επίλεξε, στην οποία πάμε να βάλουμε κανόνες σε μία κακοδιατυπωμένη δομή του βιβλίου και στη δομή για...με_βήμα 0 που συμφωνώ με τον Γιώργο ότι πρέπει να ακολουθεί τους κανόνες τις όσο. Να σκεφτείς στο βιβλίο μου όταν γράφω την για με βήμα 0, σε παρένθεση βάζω να θεωρήσουν το 0 θετικό αριθμό.

Επίσης διαφωνώ γενικότερα να υπάρχουν τόσοι πολλοί συντακτικοί κανόνες στις απαντήσεις των μαθητών έιτε γράφουν ψευδογλώσσα έιτε γράφουν Γλώσσα. Γι' αυτό και είμαι αντίθετος στην παρουσία μίας αληθινής Γλώσσας προγραμματισμού στο μάθημά μας. Φοβάμαι ότι άλλο θα θέλουμε να διδάξουμε (αλγοριθμική) και άλλου θα εστιάζουμε την προσοχή μας (σύνταξη και ιδιαιτερότητες της Γλώσσας).     
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Σπύρος Δουκάκης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 831
  • Έτερος εξ ετέρου σοφός, το τε πάλαι το τε νυν
    • http://sdoukakis.wordpress.com/
Απ: Ημερίδα για το μάθημα της ΑΕΠΠ Παρελθόν-Παρόν-Μέλλο
« Απάντηση #77 στις: 03 Φεβ 2010, 01:32:31 μμ »
Συναγωνιστές ξεκολλήστε. Υπάρχει μία συγκεκριμένη προβοκατόρικη επίθεση για ευτελισμό των πάντων από κάποιους. Ας μην τους ακολουθήσουμε σε αυτό που κάνουν. Ας τους συγχαρούμε γιατί αυτό ξέρουν να κάνουν.

Μου είπανε δύο μαθητές μου:

1. Κύριε τελικά μας είπε στο φροντιστήριο ότι μπορούμε να χρησιμοποιούμε τις συναρτήσεις στην ψευδογλώσσα...

2. Κύριε η καθηγήτρια είπε ότι μπορούμε να χρησιμοποιούμε τα μαθηματικά σύμβολα στην ψευδογλώσσα...

Δεν χρειάζονται παραπάνω για να πούμε τι πετύχαμε στην ημερίδα με τις μεγάλες ομιλίες της Ψαλτίδου και του Τσιωτάκη. Οι συνάδελφοι κράταγαν σημειώσεις. Οι συνάδελφοι συζήταγαν. Οι συνάδελφοι έχουν στείλει mails. Η μιζέρια δεν μας ταιριάζει. Δείξτε της την έξοδο.

Αλήθεια είναι δεκτή η εντολή Έξοδος στην ψευδογλώσσα;

Αυτό που χρειάζεται τώρα είναι η διαβούλευση για να κλείσουν τα ανοικτά μέτωπα. Παρακολουθώντας τη συζήτηση βλέπω προτάσεις από κάποιους και από άλλους απλώς επίθεση... Ας δούμε πλέον τις προτάσεις. Οι άλλοι όσο και να κτυπιούνται δεν θα τα καταφέρουν...

Τέλος_γεια (Δεσμευμένη λέξη για το τέλος της εντολής Για σε γραπτό που διόρθωσα την πρώτη χρονιά)...

ΣΔ

gpapargi

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2457
  • I 'm not young enough to know everything
Απ: Ημερίδα για το μάθημα της ΑΕΠΠ Παρελθόν-Παρόν-Μέλλο
« Απάντηση #78 στις: 03 Φεβ 2010, 01:36:51 μμ »
Ρε Παναγιωτη δεν είναι θέμα  εσύ, εγώ, ο Κώστας κλπ. Δε σημαίνει σώνει και καλά ότι οι άλλοι 4 συμφωνούμε μεταξύ μας σε όλα. Μπορεί να διαφωνούμε.
Το θέμα είναι να κάτσουμε κάτω και με μια κουβέντα τεχνική να δούμε ποια πρόταση είναι ορθότερη και γιατί. Πχ στην Επίλεξε θα πρέπει να μπει και ο ΆΛκης στην κουβέντα που εχει ξεσκονίσει το βιβλίο. 

gpapargi

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2457
  • I 'm not young enough to know everything
Απ: Ημερίδα για το μάθημα της ΑΕΠΠ Παρελθόν-Παρόν-Μέλλο
« Απάντηση #79 στις: 03 Φεβ 2010, 01:59:37 μμ »
Αντί να απαγγέλουμε ποιήματα, δεν κοιτάμε λέω εγώ να δούμε πως θα κατεβάσουμε μια συγκεκριμένη πρόταση για διορθώσεις του βιβλίου;
Ποστάρω ξανά τις παλιές. Βάλε ρε Παναγιώτη και εσύ τις δικές σου να τις πιάσουμε μια μια και να τις κουβεντιάσουμε όπως  κάναμε πάντα.

gthal

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 945
Απ: Ημερίδα για το μάθημα της ΑΕΠΠ Παρελθόν-Παρόν-Μέλλο
« Απάντηση #80 στις: 03 Φεβ 2010, 02:19:27 μμ »
Προτείνω να γίνει καινούριος πίνακας συζητήσεων "Ασάφειες - Προτάσεις προς ΠΙ"
εκεί να ανοίγουν ένα ένα πολύ συγκεκριμένα θέματα (πχ "ΓΙΑ με βήμα 0")
το θέμα να συζητιέται και να καταλήγουμε/καταλήγετε σε μια πρόταση, στη συνέχεια επόμενο θέμα κλπ
Μαζεύονται όλες οι προτάσεις και πάνε στο ΠΙ
Μην ξεχνάμε, καμιά πρόταση δεν είναι άτρωτη. Όλες έχουν τα υπέρ και τα κατά τους.
Γιαυτό δεν έχει τόση σημασία αν θα υλοποιηθεί η δική μου ή η δική σου. Όλες μπορεί να δουλέψουν το ίδιο καλά.
Μπορεί να προτιμούσα τη Β και όχι την Α - εντάξει, δεν πειράζει, μπορώ να δουλέψω και με την Α.
Σημασία έχει να επικρατήσει μια πρόταση ώστε να μην υπάρχουν ασάφειες.
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

gpapargi

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2457
  • I 'm not young enough to know everything
Απ: Ημερίδα για το μάθημα της ΑΕΠΠ Παρελθόν-Παρόν-Μέλλο
« Απάντηση #81 στις: 03 Φεβ 2010, 02:34:44 μμ »
Όλες έχουν τα υπέρ και τα κατά τους.
Γιαυτό δεν έχει τόση σημασία αν θα υλοποιηθεί η δική μου ή η δική σου. Όλες μπορεί να δουλέψουν το ίδιο καλά.
Μπορεί να προτιμούσα τη Β και όχι την Α - εντάξει, δεν πειράζει, μπορώ να δουλέψω και με την Α.

Γιώργο προφανώς δεν είναι εγωιστικό το θέμα. Είναι καθαρά θέμα του να προτείνουμε κάτι που δεν περιέχει ασυνέπειες οι οποίες θα μας οδηγήσουν μετά σε νέο κύκλο ασαφειών.

Να σου δώσω ένα παράδειγμα. Εύκολα μπορούμε να ζητήσουμε από το ΠΙ να μην επιτρέπεται Διάβασε μέσα σε συνάρτηση. Ωστόσο αυτό δεν αρκεί. Το βιβλίο λέει ότι ένα υποπρόγραμμα μπορεί να καλεί άλλο υποπρόγραμμα. Έτσι κάποιος μπορεί να φτιάξει μια συνάρτηση που δεν περιέχει Διάβασε, αλλά περιέχει μια διαδικασία που περιέχει με τη σειρά της το Διάβασε. Η Διαδικασία γυρίζει την είσοδο στην συνάρτηση η οποία γυρίζει μέσω τιμής επιστροφής την τιμή στο πρόγραμμα. Οπότε κάνουμε το ίδιο με πλάγιο τρόπο. ΑΥτό είναι ασυνέπεια γιατί διατηρούμε την ίδια λανθασμένη λογική στη συνάρτηση.

Μια συνεπής θέση είναι να μην επιτρέπεται οι συναρτήσεις να καλούν ούτε διαδικασίες ούτε τη Διάβασε. Διαφορετικά πάμε σε ασυνέπεια. Αυτά θέλω να τονίσω. Δεν είναι θέμα δικής μου/δικής σου πρότασης. Είναι θέμα να υπάρχει συνεπής πρόταση. Μεταξύ 2 συνεπών θέσεων ότι και να γίνει είναι το ίδιο.   

gthal

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 945
Απ: Ημερίδα για το μάθημα της ΑΕΠΠ Παρελθόν-Παρόν-Μέλλο
« Απάντηση #82 στις: 03 Φεβ 2010, 02:49:01 μμ »
Σωστό το παράδειγμα, γιαυτό και χρειάζεται η συζήτηση.
Στην περίπτωση της ΓΙΑ όμως, έχω την εντύπωση ότι και οι δύο προτάσεις έχουν τόση συνέπεια όση και ασυνέπεια. Και δε βλέπω το λόγο για ιδιαίτερη επιμονή στην όποια πρόταση. Είναι απλά ζήτημα παραδοχής. Αλλά ας μην αρχίσουμε να τα συζητάμε εδώ γιατί θα χαθούμε.
Όπως πρότεινα, ας ανοίξουμε ειδικά topics
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

gpapargi

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2457
  • I 'm not young enough to know everything
Απ: Ημερίδα για το μάθημα της ΑΕΠΠ Παρελθόν-Παρόν-Μέλλο
« Απάντηση #83 στις: 03 Φεβ 2010, 03:11:27 μμ »
Όπως θα σου εξηγήσω Γιώργο με επιχειρήματα δεν είναι καθόλου το ίδιο. Αν ήταν το ίδιο δε θα με ένοιαζε. Τέλος πάντων θα τα πούμε σε συγκεκριμένο πίνακα για τις ασάφειες.

Σπύρος Δουκάκης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 831
  • Έτερος εξ ετέρου σοφός, το τε πάλαι το τε νυν
    • http://sdoukakis.wordpress.com/
Απ: Ημερίδα για το μάθημα της ΑΕΠΠ Παρελθόν-Παρόν-Μέλλο
« Απάντηση #84 στις: 03 Φεβ 2010, 03:14:00 μμ »
Εκτιμώ το ότι ασπάζεσαι τις απόψεις μου. Βελτιώνεσαι...

Αντί να απαγγέλουμε ποιήματα, δεν κοιτάμε λέω εγώ να δούμε πως θα κατεβάσουμε μια συγκεκριμένη πρόταση για διορθώσεις του βιβλίου;


pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1426
  • There are always possibilities...
Απ: Ημερίδα για το μάθημα της ΑΕΠΠ Παρελθόν-Παρόν-Μέλλο
« Απάντηση #85 στις: 03 Φεβ 2010, 03:20:21 μμ »
Τέλος πάντων, υπάρχει σχετικό θέμα για τις ασάφειες στο στέκι.  Είναι αυτό (https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=912.0) για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεώτεροι. Μπορούμε να φτιάξουμε και ξεχωριστό πίνακα, όπου κάθε ασάφεια θα έχει δικό της θέμα.

Αφού έγινε καταγραφή, λοιπόν γιατί δεν ήταν πλήρης ώστε να συμπεριλάβει όλες τις εναλλακτικές προσεγγίσεις;
« Τελευταία τροποποίηση: 05 Φεβ 2010, 01:25:25 μμ από pgrontas »
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

toufeki

  • Επισκέπτης
Απ: Ημερίδα για το μάθημα της ΑΕΠΠ Παρελθόν-Παρόν-Μέλλο
« Απάντηση #86 στις: 03 Φεβ 2010, 03:24:17 μμ »
.Ουπς!!! Συγνώμη έκανα λάθος topic.
 Eγώ στην ημερίδα της ΑΕΠΠ ήθελα να πάω, αλλά βρέθηκα σε αρένα.
Συγγνώμη για την ενόχληση. Συνεχίστε. >:D

ntzios kostas

  • Καθηγητής Πληροφορικής
  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 605
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών
Απ: Ημερίδα για το μάθημα της ΑΕΠΠ Παρελθόν-Παρόν-Μέλλο
« Απάντηση #87 στις: 04 Φεβ 2010, 01:28:56 μμ »
H άποψη μου ότι πρέπει να αφιερώσουμε κάποιο χρόνο και να ασχοληθούμε με τις απορίες που έχουν νέοι συνάδελφοι και να αναρτήσουμε ένα pdf με τις απαντήσεις τους. Αυτό που είπες Σπύρο για τους συνάδελφους μακάρι να έχει συμβεί, αλλά θα πρέπει να γίνει με όλους είτε δουλεύουν σε σχολείο είτε σε φροντιστήριο.

Ίσως μέσα σε αυτό το αρχείο να ξεκαθαρίζονται περισσότερο οι στόχοι του μαθήματος, έχοντας κάποια παραδείγματα ώστε να φαίνονται σημεία που δεν πρέπει να θεωρούνται λάθος και άλλα που πρέπει.

Τώρα για τα λάθη και παραλήψεις του βιβλίου, δεν είμαι αντίθετος, αλλά φοβάμαι δεν θα έχει κανένα αποτέλεσμα. Εγώ πιστεύω να το ετοιμάσουμε, ώστε να το βλέπουμε εμείς και οι νέοι συνάδελφοι και ίσως και η επιτροπή εξετάσεων, να ειδοποιήσουμε το ΠΙ ότι το έχουμε και να τους το στείλουμε όταν και αν μας το ζητήσει.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2806
  • Πύργος Ηλείας
Απ: Ημερίδα για το μάθημα της ΑΕΠΠ Παρελθόν-Παρόν-Μέλλο
« Απάντηση #88 στις: 05 Φεβ 2010, 12:21:57 μμ »
Επειδή η κουβέντα εξελίχθηκε όπως εξελίχθηκε, θα ήθελα να θυμίσω κάποια πράγματα. Παραθέτω ένα παλιότερο μήνυμά μου - και μερικά άλλα ακόμα - ώστε να τονίσω ότι κουβέντες για τις ασάφειες, και ιδέες για το τι θα έπρεπε να γίνει με αυτές, προφανώς δεν παρουσιάζονται πρώτη φορά τώρα, δηλαδή μετά την ημερίδα!
 
Ίσως τελικά να πρέπει να συγκεντρώσουμε όλα τα γκρίζα σημεία, να τα καταγράψουμε επίσημα, και να τα ανεβάσουμε υπό τον τίτλο: "Έκκληση προς επίδοξους θεματοδότες: Σημεία που δεν πρέπει να συμπεριληφθούν σε θέματα εξετάσεων" και με υπογραφή: Τα Μέλη του Στεκιού των Πληροφορικών - Επίσημο forum της ΠΕΚΑΠ.

Δεν το λέω για πλάκα!  :D

Ο Σπύρος είχε πει από τότε πως ίσως θα μπορούσε να γίνει στα πλαίσια της ημερίδας:

Νίκο στην ημερίδα της ΕΠΥ (https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2416.0)!!!

29.01.2010

ΣΔ

Ο Παναγιώτης συμφωνούσε:

Συμφωνώ και εγώ με αυτό. Έχουν συζητηθεί τόσα θέματα εδώ και έχουν εκφραστεί τόσες σωστές απόψεις που δεν πρέπει να πάνε χαμένες. Και όχι μόνο για γκρίζα σημεία.
Για παράδειγμα: ψάξτε για ταξινόμηση φυσαλίδας vs ταξινόμηση ευθείας επιλογής. Μπορεί να γραφτεί βιβλίο με τα όσα έχουν ειπωθεί εδω.
Ίσως πρέπει να οργανωθούμε.

Και ο Γιώργος είχε τονίσει ότι:

Παλαιότερα είχε φτιαχτεί μια ομάδα για διορθώσεις του βιβλίου η οποία θα έστελνε στους συγγραφείς τα ασαφή και λανθασμένα βιβλία. Η ομάδα κουράστηκε αρκετά και παρέδωσε τελικά πολλά και σημαντικά πράγματα αλλά οι σοβαρότερες διορθώσεις που μαζεύτηκαν (πχ στα αλγοριθμικά κριτήρια) δεν έγιναν ποτέ. Μόνο κάτι τυπογραφικά διορθώθηκαν.

Δεν ξέρω αν ο Άλκης τα έχει κάπου μαζεμένα ακόμα. Ίσως θα ήταν καλά να τα ποστάραμε.

Μετά όμως από όλα αυτά δεν έγινε τίποτα!!!

Όλα αυτά που προτείνονται τώρα για συζήτηση πάνω στις ασάφειες μέσα από ειδικά threads κλπ, θα μπορούσε να είχαν ξεκινήσει από τότε ώστε να πάμε στην ημερίδα περισσότερο έτοιμοι!

Όταν πλησίαζε η ημερομηνία για την ημερίδα, είπαμε πως αφού τα μέλη του Στεκιού δεν φαινόταν να ενεργοποιούνται προς αυτή τη κατεύθυνση, είτε λόγω έλλειψης χρόνου, είτε έλλειψης ενδιαφέροντος, είτε επειδή θεωρούσαν πως δεν χρειάζεται πια, είτε επειδή δεν έβλεπαν την ημερίδα με καλό μάτι, είτε δεν είχαν καλές σχέσεις με αυτούς που φαινόταν να προωθούν την ιδέα της ημερίδας, είτε .... είτε για οποιοδήποτε λόγο τέλος πάντων, αλλά και επειδή θεωρήσαμε πως οι συνάδελφοι που θα έρχονταν θα ήθελαν να ακούσουν σχετικά θέματα, για αυτό στήθηκαν οι παρουσιάσεις για τις ασάφειες και τις παρανοήσεις.

Και όντως, εγώ από αυτά που διαβάζω παραπάνω, και από αυτά που μου μεταφέρθηκαν προφορικά, κατάλαβα πως οι σχετικές παρουσιάσεις χρειάζονταν, άρεσαν, και βοήθησαν. Επιπλέον, όπως φάνηκε εκ των υστέρων, κανένας άλλος δεν επιχείρησε να αξιοποιήσει την ημερίδα κάνοντας άλλη σχετική εισήγηση.

Προφανώς κουβέντες για τις ασάφειες υπήρχαν και πριν την ημερίδα... Εκτός από την παρουσίαση του Παναγιώτη, και την παλιότερη προσπάθεια (το αποτέλεσμα της οποίας μόλις τώρα εγώ τουλάχιστον βλέπω αναρτημένο ενώ θα έπρεπε να είναι μόνιμο), για όλα αυτά τα θέματα γίνονται συνεχώς συζητήσεις μέσα στο Στέκι και συνεχώς βγαίνουν νέα. Όμως το Στέκι δεν αποτελεί, όπως αναφέρθηκε το κέντρο του κόσμου!!! Δυστυχώς πολλοί λίγοι συνάδελφοι το αξιοποιούν. Ας μη θεωρούμε ότι όλα αυτά για τις ασάφειες και τις παρανοήσεις είναι δεδομένα, τα γνωρίζουν, ή τα έχουν σκεφτεί. Ακόμα κι εγώ ούτε ένα χρόνο δεν έχω κλείσει από τότε που ξεκίνησα με το Στέκι. Και μάλιστα κατά σύμπτωση το πρώτο μου μήνυμα αφορούσε τη λειτουργία της Για και έθιγε ακριβώς και το σημείο με την ασάφεια με το μηδενικό βήμα.

Γιατί λοιπόν δεν θα έπρεπε να γίνει σχετική παρουσίαση στην ημερίδα; Αν ήταν περιττό, και αν ήταν όλα προφανή, τότε γιατί λέμε να ξεκινήσουμε τώρα να ξανασυζητάμε για τις ασάφειες;

Τώρα, η παρουσίαση προφανώς δεν θα ήταν δυνατό να περιλαμβάνει όλες τις δυνατές απόψεις (αν και έγινε αρκετή προσπάθεια προς αυτή την κατεύθυνση κι ας μην εκτιμήθηκε) γιατί:
- οι διαφάνειες θα ήταν οι διπλές από όσες ήδη παρουσιάστηκαν!
- δεν έπαιζε το ρόλο επίσημου οδηγού για το πώς πρέπει να γίνεται το μάθημα αλλά ήθελε να προβληματίσει πάνω σε κάποια σημεία.
- δεν είναι κολάσιμο να διατυπώνονται προτάσεις από συγκεκριμένα άτομα όταν βγαίνουν και τις κάνουν επώνυμα. Ακόμα κι αν περιέχονται λάθη ή/και παραλήψεις. Πάντα υπάρχει περιθώριο να γίνονται καλοπροαίρετες κριτικές που να οδηγούν προς τη σωστή κατεύθυνση. Πάντα υπάρχει και η λύση των αντιπαρουσιάσεων - εισηγήσεων που θα αντικρούουν την προηγούμενη, κοκ.

Για το ότι οι διαφάνειες ήταν πολλές, εντάξει σύμφωνοι αυτό δεν άρεσε σε κανέναν, ίσως όμως ήταν αναγκαίο κακό. Ίσως θα μπορούσε να είχε σπάσει σε περισσότερες παρουσιάσεις (1ο μέρος, 2ο μέρος, κλπ) και να κάνουν διαφορετικά άτομα παρέλαση πάνω στο βήμα οπότε έτσι όλα θα ήταν ΟΚ! Σκεφτείτε όμως ότι οι ενστάσεις που διατυπώθηκαν σε σχέση με την πληρότητα της παρουσίασης έρχονται σε αντίθεση με αυτές που κάνουν λόγο για τη χρονική διάρκειά της!!!

Σε σχέση με τις προτάσεις για έναρξη διαβούλευσης, η γνώμη μου είναι πως δεν έχει νόημα να ξεκινήσουν νέες κουβέντες από την αρχή. Ας εντοπιστούν και ας ομαδοποιηθούν σε ένα σημείο όλα τα σχετικά threads που ήδη υπάρχουν στο Στέκι, και αν πρέπει μετά πάνω σε αυτά να σχολιαστεί κάτι περισσότερο... ας γίνει! Έστω και κατόπιν εορτής, φαίνεται ότι η ημερίδα είχε το θετικό αποτέλεσμα ως προς την κινητοποίηση των μελών του Στεκιού.  ;)

Με όλα τα παραπάνω δεν θεωρώ πως έχω εκφράσει όλους τους προβληματισμούς μου και όλα όσα θα ήθελα να παρατηρήσω, αλλά διακόπτω εδώ γιατί το μήνυμα βγαίνει μεγάλο...

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1426
  • There are always possibilities...
Απ: Ημερίδα για το μάθημα της ΑΕΠΠ Παρελθόν-Παρόν-Μέλλο
« Απάντηση #89 στις: 05 Φεβ 2010, 01:24:21 μμ »
Νίκο, πρώτα από όλα χαίρομαι που το βλέπεις τόσο ψύχραιμα το θέμα. Η ψυχραιμία έλειψε από όλους μας και πρώτα από όλα από μένα τις τελευταίες μέρες.
Για τον λόγο αυτό και επειδή το επίπεδο όσων ελέχθησαν δεν ταιριάζει με το επίπεδο του στεκιού θα τροποποιήσω το παραπάνω μου μήνυμα και καλώ και όσους έχουν μετανιώσει γι αυτά που είπαν να κάνουν το ίδιο. Ας μην έχουν οι νέοι επισκέπτες μια τόσο άσχημη αίσθηση για μας.
Τώρα επί της ουσίας, αυτό που έχω να πω είναι ότι δεν ισχυριστηκα ποτέ ότι δεν έπρεπε να γίνει παρουσίαση για τις ασάφειες. Όχι μονο έπρεπε αλλά έπρεπε να υπάρχει ολόκληρη ενότητα όπου θα ακουστούν όλες οι απόψεις και αν μπορούσε μάλιστα να βγει συμπέρασμα. Δεν ξέρω γιατί κάτι τέτοιο δεν έγινε ή εφόσον υπήρχε προγενέστερη προσπάθεια γιατί δεν έγινε αντικείμενο εκμετάλλευσης. Ας ελπίσουμε ότι από εδώ και στο εξής θα βγεί κάτι καλύτερο.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson