Αλγοριθμική και Αρχές Προγραμματισμού
Μου φαίνεται πιο λογικό και πιο κοντά στο αντικείμενο.Κι εμένα αυτό μου αρέσει πιο πολύ.
Νομίζω ότι ο Άλκης παλιά είχε κάνει εξαιρετική δουλειά και είχε μαζέψει τεράστιο όγκο διορθώσεων για το μάθημα της ΑΕΠΠ, μαζί με μια ομάδα καθηγητών από το στέκι, οι οποίες από ότι φαίνεται χάθηκαν κάπου στους διαδρόμους των αρμοδίων.
στην καταγραφή του Άλκη πάτησα Ευρυπίδη και βέβαια σε όλες τις συζητήσεις που έχουν γίνει. Για αυτό και ανέφερα ξεχωριστά το στεκι και τη δουλειά του.
Εγώ με τη σειρά μου θα σταθώ στη στάση του Πολίτη στο τέλος, όπου δεν θέλησε να ανέβει στο panel παρόλο που τον προέτρεπαν, αλλά πήρε το μικρόφωνο και είπε ό,τι είπε από τα σκαλιά. Αφού είπε αστειευόμενος "Κοίλια επειδή είσαι πιο μεγάλος από μένα μάλλον δεν τα θυμάσαι καλά" (ή κάπως έτσι), περιέγραψε το ιστορικό για το πώς φτιάχτηκε το πρόγραμμα σπουδών και πώς μετά καταλήξαμε στο διδακτικό πακέτο. Πιστεύω ότι με την όλη στάση του θέλησε να δείξει συμβολικά, αλλά και το ξεκαθάρισε με τα λόγια του, ότι διαχωρίζει τη θέση του από τους υπόλοιπους της συγγραφικής ομάδας και ότι ποτέ δεν ήταν σύμφωνος με το αποτέλεσμα που προέκυψε...
Εμένα πάντως μου άρεσε στο τέλος ο τύπος που μίλησε για συναρτησιακό προγραμματισμό!!!!
Κοίτα, αν εγώ ήμουν στη θέση του Πολίτη και είχα γράψει ένα βιβλίο με στόχο την αλγοριθμική προσέγγιση και όχι προγραμματιστικές τεχνικές, και μετά από 10 χρόνια εμφανιζόταν κάποιος από τους άλλους συγγραφείς και έλεγε να βάλουμε αρχεία στην ψευδογλώσσα πίστεψέ με αυτό θα ήταν το λίγοτερο που θα έλεγα!!!!
Εμένα πάντως μου άρεσε στο τέλος ο τύπος που μίλησε για συναρτησιακό προγραμματισμό!!!!
Πολλά από τα θέματα που δεν καταδέχομαι καν να συζητήσω (γιατί τα θεωρώ ανούσια και προφανή που τα καταλαβαίνεις μέσα στα πρώτα 5 λεπτά που ασχολείσαι με το μάθημα) κάποιοι τα έκαναν εργασία και τα παρουσίασαν.
Για την παρουσίαση του Κοίλια προσωπικά θα συμφωνήσω σε όλα εκτός από το τελευταίο κομμάτι που μίλησε για αρχεία στη ψευδογλώσσα.
Πολλά από τα θέματα που δεν καταδέχομαι καν να συζητήσω (γιατί τα θεωρώ ανούσια και προφανή που τα καταλαβαίνεις μέσα στα πρώτα 5 λεπτά που ασχολείσαι με το μάθημα) κάποιοι τα έκαναν εργασία και τα παρουσίασαν. Αν έχεις να πεις κάτι σημαντικό πες το… διαφορετικά δε βλέπω λόγο να βγαίνεις και να μιλάς… μόνο και μόνο για να σε δουν.Πιθανώς Γιώργο, το προφίλ των 4000 (ίσως και παραπάνω) καθηγητών που διδάσκουν/ασχολούνται το μάθημα ΑΕΠΠ σε δημόσια/ιδιωτικά σχολεία και φροντιστήρια να μην ταιριάζει με το δικό σου και το δικό μου. Σε σχέση με το παραπάνω νούμερο το πλήθος των συμμετεχόντων στο στέκι είναι μηδαμινό. Επίσης, κάθε χρόνο, το σώμα διδασκόντων του μαθήματος αλλάζει καθώς αλλάζουν υπηρεσιακή κατάσταση οι εκπαιδευτικοί: πάντα θα υπάρχουν νέοι διδάσκοντες στο μάθημα αυτό.
Γενικά δεν συμπαθώ τον συναρτησιακό προγραμματισμό. Δώστε κανένα παράδειγμα, πώς και πού μπορεί να βοηθήσει περισσότερο τη διδακτική πράξη ?
qsort [] = []
qsort (x:xs) = qsort (filter (< x) xs) ++ [x] ++ qsort (filter (>= x) xs)
void qsort(int a[], int lo, int hi) {
{
int h, l, p, t;
if (lo < hi) {
l = lo;
h = hi;
p = a[hi];
do {
while ((l < h) && (a[l] <= p))
l = l+1;
while ((h > l) && (a[h] >= p))
h = h-1;
if (l < h) {
t = a[l];
a[l] = a[h];
a[h] = t;
}
} while (l < h);
a[hi] = a[l];
a[l] = p;
qsort( a, lo, l-1 );
qsort( a, l+1, hi );
}
}
Ξέρεις Γιώργο, διαβάζω και ξαναδιαβάζω το μήνυμά σου και προσπαθώ να προσεγγίσω τον πυρήνα του χωρίς να με προσβάλλει.
Είδαμε την ίδια ημερίδα και αφού αυτή ήταν η εκτίμησή μου θεώρησα έντιμο να την πω. Δε χρειάζεται να συμφωνούμε πάντα.
Όλες έχουν τα υπέρ και τα κατά τους.
Γιαυτό δεν έχει τόση σημασία αν θα υλοποιηθεί η δική μου ή η δική σου. Όλες μπορεί να δουλέψουν το ίδιο καλά.
Μπορεί να προτιμούσα τη Β και όχι την Α - εντάξει, δεν πειράζει, μπορώ να δουλέψω και με την Α.
Αντί να απαγγέλουμε ποιήματα, δεν κοιτάμε λέω εγώ να δούμε πως θα κατεβάσουμε μια συγκεκριμένη πρόταση για διορθώσεις του βιβλίου;
Ίσως τελικά να πρέπει να συγκεντρώσουμε όλα τα γκρίζα σημεία, να τα καταγράψουμε επίσημα, και να τα ανεβάσουμε υπό τον τίτλο: "Έκκληση προς επίδοξους θεματοδότες: Σημεία που δεν πρέπει να συμπεριληφθούν σε θέματα εξετάσεων" και με υπογραφή: Τα Μέλη του Στεκιού των Πληροφορικών - Επίσημο forum της ΠΕΚΑΠ.
Δεν το λέω για πλάκα! :D
Νίκο στην ημερίδα της ΕΠΥ (https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2416.0)!!!29.01.2010
ΣΔ
Συμφωνώ και εγώ με αυτό. Έχουν συζητηθεί τόσα θέματα εδώ και έχουν εκφραστεί τόσες σωστές απόψεις που δεν πρέπει να πάνε χαμένες. Και όχι μόνο για γκρίζα σημεία.
Για παράδειγμα: ψάξτε για ταξινόμηση φυσαλίδας vs ταξινόμηση ευθείας επιλογής. Μπορεί να γραφτεί βιβλίο με τα όσα έχουν ειπωθεί εδω.
Ίσως πρέπει να οργανωθούμε.
Παλαιότερα είχε φτιαχτεί μια ομάδα για διορθώσεις του βιβλίου η οποία θα έστελνε στους συγγραφείς τα ασαφή και λανθασμένα βιβλία. Η ομάδα κουράστηκε αρκετά και παρέδωσε τελικά πολλά και σημαντικά πράγματα αλλά οι σοβαρότερες διορθώσεις που μαζεύτηκαν (πχ στα αλγοριθμικά κριτήρια) δεν έγιναν ποτέ. Μόνο κάτι τυπογραφικά διορθώθηκαν.
Δεν ξέρω αν ο Άλκης τα έχει κάπου μαζεμένα ακόμα. Ίσως θα ήταν καλά να τα ποστάραμε.
Γιατί λοιπόν δεν θα έπρεπε να γίνει σχετική παρουσίαση στην ημερίδα; Αν ήταν περιττό, και αν ήταν όλα προφανή, τότε γιατί λέμε να ξεκινήσουμε τώρα να ξανασυζητάμε για τις ασάφειες;
Ήταν ένα από τα θέματα στα οποία είχαμε ζητήσει σαφή διατύπωση από τους συγγραφείς τότε το 2007. Δεν ξέρω αν θυμάσαι την ομάδα (Φανίκος, Κανίδης, Γεωργόπουλος, Τσιωτάκης, Παπαργύρης) που είχαμε στείλει ένα μεγάλο σύνολο σημείων προς διόρθωση/αποσαφήνιση. Μάλιστα λόγω προβλήματος μείναμε πίσω και τελευταίο Σαββατοκύριακο τρέχαμε με τον Άλκη για να μη χαθεί η μεγάλη ευκαιρία για διόρθωση του βιβλίου. Αλήθεια τα είδαν ποτέ αυτά που στείλαμε οι συγγραφείς; Δεν έκαναν πάντως παρεμβάσεις στα κρίσιμα σημεία. Κάτι τυπογραφικά διορθώθηκαν.
Αν πάντως κάποια στιγμή τεθεί θέμα για σοβαρή διόρθωση του βιβλίου, από αυτά τα σημεία πρέπει να ξεκινήσουμε. Όχι να γίνεται διπλός κόπος. ΑΠό ότι είδα βρήκα το τελικό αρχείο που έστειλε ο Άλκης.
Είναι κοινό μυστικό (όλοι το λένε στις ιδιαίτερες συζητήσεις τους) ότι στα συνέδρια και στις ημερίδες βασιλεύει η μετριότητα. Δε φαντάζομαι να το ακούμε αυτό για πρώτη φορά.
Παρακαλώ κάποιον να μου υποδείξει ένα συνέδριο όπου το 10% (άντε 5%) των paper είναι "επαναστατικά". Να βγεί ένα (1) και αυτό μετά απο χρόνια!. Δυστηχώς ή ευτυχώς έτσι είναι τα συνέδρια έτσι έιναι τα περιοδικά και σε επέκταση έτσι είναι και τα διδακτορικά.
Προτείνω να συγκεντρώσουμε όλες τις αλλαγές να δούμε τι χώρο πιάνουν καιν ακάνουεμ μαι διερεύνηση των προθέσεων του Υπουργείο για την κάλυψη του κόστους.
Στο κάτω - κάτω μετά νομιμοποιούμαστε να τους "ξεφωνίσουμε" σε εφημερίδες, περιοδικά, forums, ημερίδες κλπ κλπ στο στυλ: "ορίστε, εμείς σας τα λέμε, αλλά εσείς κοιμάστε τον ύπνο του δικαίου".
Διαφορετικά, από το να τα λέμε μεταξύ μας και να γκρινιάζουμε δεν γίνεται τίποτε.
Στο site της ΕΠΥ αναρτήθηκαν ορισμένες από τις παρουσιάσεις που έγιναν στην ημερίδα
http://www.epy.gr/aepp/aepp.php
"Επίσης λόγω του πανελλαδικού ενδιαφέροντος που εκδηλώθηκε, αποφασίστηκε ήδη η επανάληψη της ημερίδας και στη Θεσσαλονίκη. Ο τόπος και ο χρόνος θα ανακοινωθεί αργότερα".
Πιστεύω ότι η ημερίδα που θα διοργανωθεί από την ΕΠΥ στη Θεσσαλονίκη...
(αν βέβαια οργανωθεί έτσι ώστε να υπάρχει:
Ασάφεια -> Πρόταση -> Συζήτηση -> Τελική εισήγηση για την ασάφεια)
είναι καλή ευκαιρία... για όλα αυτά.
ΣΔ
Μία λύση είναι η εγκατάσταση του PowerPoint Viewer 2003 που δεν χρειάζεται να το αγοράσεις...Η Microsoft απαγορεύει την εγκατάσταση του PowerPoint Viewer σε άλλο λειτουργικό σύστημα πέρα από τα Windows της. Άρα, *πρέπει* να αγοράσω κάτι από τη Microsoft για να δω τις παρουσιάσεις... Αυτό που κάνανε τα παιδιά στο link που παρέθεσες είναι παράνομο.
Πάντως, θεωρώ ότι τα αρχεία κλεδώσανε για λόγους προστασίας των παρουσιάσεων.Προστασία σε υλικό ημερίδας; !!!