Αποστολέας Θέμα: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ, ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 2, σελ.64-65  (Αναγνώστηκε 1907 φορές)

Lk107

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 1
ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ, ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 2, σελ.64-65
« στις: 05 Οκτ 2009, 11:35:31 μμ »
Η άσκηση ζητάει το ποσοστό επιβάρυνσης της τιμής του αυτοκινήτου από την αρχική του αξία. Άρα δεν θα έπρεπε αντί για :

Ποσοστό<- Τελικό_ποσό/Τιμή*100

να γράφει:

Ποσοστό<- (Τελικό_ποσό -Τιμή)/Τιμή*100   ?

Η  αρχική τιμή του ατοκινήτου επιβαρύνεται κατά (Τελικό_ποσό-Τιμή) και όχι κατά Τελικό_ποσό, έτσι δεν είναι?

tropheus

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 173
Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ, ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 2, σελ.64-65
« Απάντηση #1 στις: 06 Οκτ 2009, 05:28:38 πμ »
Σωστά !

Και μάλιστα αν θέλουμε να είμαστε αυστηροί, όταν κάποιος ζητάει το ΠΟΣΟΣΤΟ δεν είναι ανάγκη να πολλαπλάσιάζουμε επί 100, εκτός και αν μας ζητάνε το % ποσοστό.
Συνήθως όμως σχεδόν όλοι βρίσκουν το % ποσοστό ακόμη και αν αυτό δεν το ζητάνε ... (αλήθεια αυτό δεν το κατάλαβα ποτέ).