Αποστολέας Θέμα: ΑΠΟΡΙΕΣ ΣΤΑ ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ  (Αναγνώστηκε 2245 φορές)

giannhs555

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 15
ΑΠΟΡΙΕΣ ΣΤΑ ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
« στις: 23 Σεπ 2009, 11:26:39 πμ »
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΣΩ 3 ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ.

1. ΔΥΟ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΙΔΙΟ ΟΝΟΜΑ ΑΛΛΑ Η ΜΙΑ ΜΕ ΜΙΚΡΑ Κ Η ΑΛΛΗ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ? (Π.Χ. Η ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΤΙΜΗ ΚΑΙ Η ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ τιμή )

2. ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΚΥΡΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΙΔΙΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΕΤΑΒΛΗΤΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΣΥΓΧΥΣΗ.

3. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΙΟΥΜΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΟΦΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΥΛΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ?

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ.

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3219
  • I love you 3000
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: ΑΠΟΡΙΕΣ ΣΤΑ ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
« Απάντηση #1 στις: 23 Σεπ 2009, 02:09:20 μμ »
1. ΔΥΟ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΙΔΙΟ ΟΝΟΜΑ ΑΛΛΑ Η ΜΙΑ ΜΕ ΜΙΚΡΑ Κ Η ΑΛΛΗ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ? (Π.Χ. Η ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΤΙΜΗ ΚΑΙ Η ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ τιμή )

τα κεφαλαία και πεζά είναι το ίδιο (όπως και το ΓΡΑΨΕ και γραψε είναι το ίδιο)
βέβαια για να λέμε την αλήθεια τα τονισμένα και άτονα είναι διαφορετικά πράγματα. Ωστόσο, δε θα εστίαζα ποτέ σε αυτό στους μαθητές. Τους είπα στην τάξη που με ρώτησαν: "Δε σας κόβουν τόνους στην έκθεση όταν δε βάζετε, θα σας κόψουν στην ΑΕΠΠ;"

2. ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΚΥΡΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΙΔΙΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΕΤΑΒΛΗΤΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΣΥΓΧΥΣΗ.

Κατα τη γνώμη μου δεν είναι χρήσιμο, γιατί μπορεί να υπάρξει η παρανόηση οτι ΠΡΕΠΕΙ να είναι ιδια τα ονόματα. Καλό είναι να δουν και τα δυο σε ασκήσεις, να γίνει η σχετική συζήτηση και να μπαίνει που και που διαφορετικό όνομα. ΕΙΔΙΚΑ στην περίπτωση που ένα υποπρόγραμμα καλείται περισσότερες φορές με διαφορετικές πραγματικές παραμέτρους.

3. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΙΟΥΜΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΟΦΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΥΛΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ?
Γιατί να χρησιμοποιούμε Για και Μέχρις_ότου άφού όλα με Όσο;
Γιατί επίλεξε αφού μπορεί και Αν;
Γιατί Απλή και Σύνθετη επιλογή αφού η πολλαπλή τις περιλαμβάνει;

Κάθε φορά βγάζω απο την φαρέτρα μου το κατάλληλο όπλο. Άλλωστε η συνάρτηση καλείται πολύ πιο εύκολα εντός αλγοριθμικών εκφράσεων!!


giannhs555

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 15
Απ: ΑΠΟΡΙΕΣ ΣΤΑ ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
« Απάντηση #2 στις: 24 Σεπ 2009, 10:56:35 πμ »
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

ntzios kostas

  • Καθηγητής Πληροφορικής
  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 599
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών
Απ: ΑΠΟΡΙΕΣ ΣΤΑ ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
« Απάντηση #3 στις: 24 Σεπ 2009, 04:12:05 μμ »
Βασικά με κάλυψε  ο Παναγιώτης απλά στο τρίτο θα πρέπει να σου πω ότι η συνάρτηση μπορεί να συμμετέχει σε μαθηματικές εκφράσεις πράγμα που δεν μπορεί η διαδικασία.
Για παράδειγμα αν θέλαμε αν υπολογίσουμε την τιμή της παράστασης
Υ=|χ-α|+|χ-2|+||χ-1|-5| και έστω έχουμε φτιάξει μία συνάρτηση ΣΑ_Τ(χ) και μία ΔΑ_Τ(χ,ατ) που επιστρέφουν την απόλυτη τιμή ενός αριθμού. Η υλοποίηση με τη συνάρτηση θα ήταν
Υ<- ΣΑ_Τ(χ-α)+ΣΑ_Τ(χ-2)+ΣΑ_Τ(ΣΑ_Τ(χ-1)-5)
κτλ.
Με την διαδικασία όμως τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά:

κ<-χ-α
κάλεσε ΔΑ_Τ(κ,ατ1)
κ<-χ-2
κάλεσε ΔΑ_Τ(κ,ατ2)
κ<-χ-1
κάλεσε ΔΑ_Τ(κ,ατ3)
κ<-ατ3-5
κάλεσε ΔΑ_Τ(κ,ατ4)
Υ<-ατ1+ατ2+ατ4
.....
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...