Αποστολέας Θέμα: Κατάργηση της απαλλαγής από εξωδιδακτικές εργασίες  (Αναγνώστηκε 27994 φορές)

Gnirut

  • Επισκέπτης
Απ: Κατάργηση της απαλλαγής από εξωδιδακτικές εργασίες
« Απάντηση #30 στις: 11 Σεπ 2009, 10:13:54 πμ »
Θα συμφωνήσω με τον andrea_p.

Πριν μέρες μας έφεραν τα υλικά για το καινούργιο σύστημα VBI με το καινούργιο rack. Τα κουβάλησαν ως συνήθως από την είσοδο του σχολείου στο γραφείο κάποιοι ταλαίπωροι μετεξεταστέοι μαθητές (πότε θα πάθει η μέση κανενός παιδιού κάτι και θα μας τρέχουν δεν ξέρω, εαν ποτέ γίνω διευθυντής μαθητής δεν πρόκειται να κουβαλάει τίποτα, να πληρώνουν οι διάφορες διευθύνσεις μεταφορική).

Στο γραφείο όπως είναι φυσικό έπιαναν αρκετό χώρο. Είχε την φαεινή ιδέα λοιπόν ένας από κει μέσα να μου πεί να το στήσω για να πετάξουν τις κούτες. ΟΧΙ του λέω, πρώτον δεν ξέρω πως να στήσω το rack που μπορεί να θέλει συγκεκριμένες προδιαγραφές, δεύτερον έχει πληρώσει το δημόσιο την altec να το στήσει, τρίτον δεν είναι δική μου δουλειά να στήνω τα μηχανάκια της altec.

Η απάντηση ήταν γνωστή, μα εσύ είσαι ο πληροφορικάριος. Και εσύ είσαι φιλόλογος του λέω, είσαι υπεύθυνος για ό,τι γράφεται στα ελληνικά σε όλο το σχολείο; Άλλαξε 5 χρώματα, μούτρωσε, ξεμούτρωσε αδιάφορο...

Το ΟΧΙ λοιπόν όπως λέει και andreas_p είναι μια λέξη που πρέπει να μπει στο λεξιλόγιο μας...

za√‘ag

  • Μάχιμος ... ΟΧΙ ... κοπρίτης
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 786
  • Παλιά λεγόμασταν ΔΟΥΛΟΙ. Σήμερα ... ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
    • Το Blog μου
Απ: Κατάργηση της απαλλαγής από εξωδιδακτικές εργασίες
« Απάντηση #31 στις: 11 Σεπ 2009, 01:05:58 μμ »
Εσείς κάνατε συνεδρίαση κατανομής εξωδιδακτικών εργασιών;
Τι θέση πήρατε;
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

andreas_p

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1021
Απ: Κατάργηση της απαλλαγής από εξωδιδακτικές εργασίες
« Απάντηση #32 στις: 11 Σεπ 2009, 03:59:24 μμ »
"Θα αναλάβω ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΑ την ΤΡΕΧΟΥΣΑ μηχανογράφηση."

Προς : zavag (αν τόχεις καταλάβει τα έχεις αναλάβει πλήρως !),
          κάθε συνάδελφο ΠΕ19

Ένα  σχόλιο (για τη διατύπωση) το οποίο θα σου φανεί ιδιαιτέρως χρήσιμο :

Αναλαμβάνω ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΑ ερμηνεύεται ως εξής :  Πλήρης διεκπεραίωση.

Θα μπορούσε να διατυπωθεί ως εξής :

Θα αναλάβω συμβουλευτική και μόνο υποστήριξη δλδ θα χαράσω τις κατευθυντήριες γραμμές χωρίς όμως αυτό να σημαίνει την πλήρη διεκπεραίωση της μηχανογράφησης.

Την εβδομάδα που έρχεται ...

andreas_p

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1021
Απ: Κατάργηση της απαλλαγής από εξωδιδακτικές εργασίες
« Απάντηση #33 στις: 11 Σεπ 2009, 06:22:32 μμ »
Συνάδελφοι ΠΕ19 δείτε  το  4.

http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank11_9_9_0444.php

Γι' αυτό στηρίξτε την ΠΕΚΑΠ με την εγγραφή σας και την οικονική σας τακτοποίηση
(είναι μόνο 20 € τη διετία).

za√‘ag

  • Μάχιμος ... ΟΧΙ ... κοπρίτης
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 786
  • Παλιά λεγόμασταν ΔΟΥΛΟΙ. Σήμερα ... ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
    • Το Blog μου
Απ: Κατάργηση της απαλλαγής από εξωδιδακτικές εργασίες
« Απάντηση #34 στις: 12 Σεπ 2009, 02:25:32 πμ »
Σήμερα είχαμε τη συνεδρίαση για τα αποτελέσματα Σεπτεμβρίου (ανεξεταστέους) και την ανάθεση εργασιών (κατανομή εξωδιδακτικών εργασιών).

Τη μηχανογράφηση την ανέλαβε και πάλι η υποδ/ντρια και ο Δ/ντής πρότεινε κι εμένα και 2-3 συναδέλφους. Μετά από συζήτηση δέχτηκαν να συμμετέχουν και 3 συνάδελφοι. Το ωρολόγιο πρόγραμμα το ανέλαβε μια συνάδελφος μαζί με εμένα (το φτιάχνω με το AscTimetables και η συνάδελφος το "χτενίζει" με το χέρι μετά). Θα συνεχίσουμε να χρησιμοποιούμε το πρόγραμμα του Μεταλληνού - το e-school το εγκατέστησα μόνο και περιμένουμε να έρθουν κάποιοι από την ομάδα υποστήριξης γιατί το παρατήσαμε αφού δεν μπορέσαμε να περάσουμε όλα τα στοιχεία των μαθητών. Τους έκανα λοιπόν μια διευκρίνιση (η οποία θα γραφτεί στα πρακτικά):

"Θα αναλάβω ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΑ την ΤΡΕΧΟΥΣΑ μηχανογράφηση. Αν δοθεί οποιαδήποτε έγγραφη διαταγή/εγκύκλιος που θα ορίζει για τη μηχανογράφηση αποκλειστικά τη χρήση του e-school ή υπεύθυνο για αυτή τον καθηγητή πληροφορικής, τότε θα συνεκτιμήσουμε με συνεδρίαση τη νέα κατάσταση δεδομένου ότι έχω και  υπερωρίες 3 ώρες, είμαι και υπεύθυνος εργαστηρίου και έχω αναλάβει και το ωρολόγιο πρόγραμμα".

Δεν ξέρω αν η διατύπωση είναι καλή αλλά νομίζω ότι θα με καλύψει για πιθανά μελλοντικά προβλήματα. Ελπίζω (όχι και τόσο έντονα) ότι θα ρυθμιστεί σωστά η εκκρεμότητα με το e-school.

Ξανασκέφτηκα τη διατύπωση και νομίζω ότι έτσι είναι καλύτερα:

"Θα αναλάβω συμβουλευτική και μόνο υποστήριξη για την τρέχουσα μηχανογράφηση (πρόγραμμα του Μεταλληνού). Αν καθιερωθεί νομοθετικά η υποχρεωτική χρήση του e-school  για τη μηχανογράφηση των σχολείων και προβλέπεται η αποκλειστική απασχόληση προσωπικού με αυτό, εγώ επιθυμώ να ασκώ τα διδακτικά μου καθήκοντα και μόνο."

Συμφωνείτε ;
 
ΥΓ.... Το πρακτικό θα γραφτεί τη Δευτέρα
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Corwin

  • Επισκέπτης
Απ: Κατάργηση της απαλλαγής από εξωδιδακτικές ερ&#
« Απάντηση #35 στις: 12 Σεπ 2009, 10:25:33 πμ »
Τι να σου πω συνάδελφε με τόσα καθήκοντα που έχεις και μη γνωρίζοντας ακριβώς το "κλίμα" του συλλόγου σου δεν μπορώ να έχω συγκεκριμένη άποψη και ότι συμβουλές σου δωθούν θα είναι "εκ του ασφαλούς" και ίσως και "εκτός θέματος"
Το καλύτερο θα ήταν να μην αντιμετωπιζόταν το θέμα ατομικά και κατά περίπτωση, αλλά να υπήρχε μια συλλογική στάση στα τεκταινόμενα .
 Βέβαια μπορώ να σου πω τη δική μου αντιμετώπιση στο θέμα κατανομής αρμοδιοτήτων. Αυτό που σκοπεύω να κάνω είναι να μην προσφερθώ εθελοντικά για τη "Μηχανογράφηση".
 Από κει και πέρα αν ο σύλλογος μου την αναθέσει (ομόφωνα ή κατά πλειοψηφία) αυτό που θα γίνει είναι να γραφτεί στο πρακτικό με μεγάλη λεπτομέρεια ποια ακριβώς θα είναι τα καθήκοντά μου ή αλλιώς τι σημαίνει "Μηχανογράφηση".
Έχω έτοιμο ένα προσχέδιο το οποίο σε περίπτωση ανάθεσης της "Μηχανογράφησης" σε μένα θα δώσω σε όποιον κρατάει πρακτικά να το αντιγράψει ή τελοσπάντων να σημειώσει ποια από καθήκοντα τα οποία έχω καταγράψει μου αναθέτει ο σύλλογος διδασκόντων.
Σημειωτέον ότι τα πιθανά καθήκοντα της "Μηχανογράφησης" έτσι όπως τα έχω καταγράψει είναι πάνω από δύο εκτυπωμένες σελίδες Α4!
Από κει και πέρα ανοίγονται διάφορες προοπτικές και υπάρχουν πολλές πιθανότητες μια εξ αυτών είναι να ...ντραπούν κάποιοι και να υπάρξει και λίγο φιλότιμο.
Σε κάθε σύλλογο ο χειρισμός είναι διαφορετικός ανάλογά με τις συνθήκες όπως καταλαβαίνεις.
Αν υπήρχε δυνατότητα  συλλογικής αντίδρασης πέρα από όσα έχουν ήδη γίνει (Δελτία τύπου ΠΕΚΑΠ - ΟΛΜΕ κλπ) πιθανόν να μη χρειαζόταν να καταφύγουμε σε εξατομικεύμένες αντιμετωπίσεις. Φαίνεται όμως πως τα πράγματα οδηγούν στην ατομική αντιμετώπιση της κατάστασης προς το παρόν μιας και η συνεδρίαση κατανομής αρμοδιοτήτων θα γίνει σε όλα τα σχολεία την επόμενη εβδομάδα και πρέπει να προετοιμαστούμε γι΄αυτό άμεσα.
Η δική μου αντιμετώπιση είναι αυτή που εξήγησα παραπάνω.
Ίσως το πρόβλημα, έτσι όπως λειτουργούν τα πράγματα σε αυτόν τον τόπο, είναι ότι δεν έχουμε, σαν κλάδος, κάποιο καλό "κονέ" στην κατάλληλη θέση. Όχι για να μας κάνει κάποιο ρουσφέτι αλλά για να πει τα αυτονόητα σε αυτούς που αβίαστα και αλόγιστα υπογράφουν εγκυκλίους και αναθέτουν "αρμοδιότητες".
Στην Ελλάδα δεν έχει σημασία αν έχεις δίκιο, σημασία έχει αν έχεις "μέσον". Δυστυχώς....

za√‘ag

  • Μάχιμος ... ΟΧΙ ... κοπρίτης
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 786
  • Παλιά λεγόμασταν ΔΟΥΛΟΙ. Σήμερα ... ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
    • Το Blog μου
Απ: Κατάργηση της απαλλαγής από εξωδιδακτικές εργασίες
« Απάντηση #36 στις: 12 Σεπ 2009, 12:30:05 μμ »
Ακριβώς λοιπόν επειδή τα ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ δεν μπορούν να γραφτούν στα πρακτικά συνεδρίασης του συλλόγου καθηγητών και αφού δεν μπορούμε να έχουμε κοινή στάση (δεν έχει δοθεί μια αναφορά στην αντιμετώπιση του θέματος από κανένα) ΜΟΝΟΙ μας πάλι θα βγάλουμε το φίδι από την τρύπα. Γιαυτό το διατύπωσα έτσι.

Και για να γίνω σαφέστερος:

1) Στο σχολείο αυτό είμαι 3η χρονιά (με διάθεση ΠΥΣΔΕ). Δεν μπορώ να πω ότι κάνω κάποια εξωδιδακτική εργασία με κόπο. Τη μηχανογράφηση με το Μεταλληνό την κάνει εξολοκλήρου η Υποδ/ντρια με μια γραμματέα ή με κάποιον άλλο συνάδελφο. Εγώ δεν έκανα τίποτα άλλο εκτός από τα γνωστά αντίγραφα ασφαλείας ή να επικοινωνήσω με τον Γιανναράκη (ο Μεταλληνός έχει προβλήματα υγείας και το έχει αναλάβει ο Γιανναράκης) όταν υπάρχει κάποιο πρόβλημα... συνήθως τα προβλήματα είναι σχετικά με τη μισθοδοσία, που έχει αναλάβει άλλη συνάδελφος.

2) Το ωρολόγιο πρόγραμμα το πήρα μόνο και μόνο επειδή έχω το ASCTimetables και κατάλαβα πώς λειτουργεί. Το φτιάχνω λοιπόν επί 1-2 μέρες και το αναλαμβάνει μετά με το χέρι μια άλλη συνάδελφος.

3) Το εντονότερο πρόβλημά μου (και όλων μας πιστεύω) είναι να μην μας φορτώσουν το e-school το οποίο όπως έχω ξαναπεί (άποψή μου) είναι επιεικώς απαράδεκτο όσον αφορά τη λειτουργία του στο σύνολό της ... (δες αναφορές στο σχετικό topic). Προσπάθησα λοιπόν στη διατύπωσή μου στο πρακτικό να αναφέρω το εξής αυτονόητο για μας ότι Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟ E-SCHOOL ΑΠΑΙΤΕΙ ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟ  Δ Ε Ν  ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ. Αν λοπόν το ΥΠΕΠΘ θεωρήσει ότι αυτό το πακέτο είναι δουλειά για το υπάρχον προσωπικό του σχολείου εγώ ΔΕΝ θα παραιτηθώ από τα διδακτικά μου καθήκοντα για να γίνω ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ .... ας γίνει κάποιος άλλος .... στο κάτω-κάτω δεν μπορεί να μου το επιβάλλει κανείς με το ζόρι ... σωστά; Αυτό ήθελα να τονίσω στην παράγραφο που θα γραφτεί στο πρακτικό. Τίποτα παραπάνω.

Τώρα πώς το ΥΠΕΠΘ αποφάσισε να μας φορτώσει και εξωδιδακτικά καθήκοντα κάτι που εδώ και πολλά χρόνια δεν είχαμε ... αυτό (να με συγχωρείτε πολύ) αλλά το φτωχό μου μυαλό ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ !!
ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ !!!

Θα σας πω μόνο αυτό: Το 1997 που ο Αρσένης εισηγήθηκε τη "μεταρρύθμιση" μας έτρεχαν στις τοπικές ΕΛΜΕ και μας είπαν "ευθέως" ότι η κατάργηση της επετηρίδας ήταν πρόταση της ΟΛΜΕ ... Σας διαβεβαιώ γιαυτό ... μας το είπε πρόεδρος τοπικής ΕΛΜΕ... Τότε λοιπόν συνάδελφοι γιατί η ΟΛΜΕ μας έβαζε να κάνουμε απεργίες;;; Για να αντιδράσουμε στην πρόταση που η ίδια έκανε στον υπουργό να καταργήσει την επετηρίδα; Γιατί να ξεχνάμε τα παλιά;

Τέλος πάντων δεν θέλω να γίνομαι επιθετικός αλλά βλέπω ότι όλα είναι κατευθυνόμενα και γίνονται μεθοδικά. Τα έχω ξαναγράψει σε αυτό ή σε άλλα topics. Δεν μας υποστηρίζει ΕΝΕΡΓΑ κανείς. Ο καθένας μόνος του ... Είδατε καμιά ανακοίνωση για τη στάση που πρέπει να κρατήσουμε ως κλάδος; Δεν θα έπρεπε να μας πει κάποιος πώς θα κρατήσουμε την "αξιοπρέπειά" μας;

Με το να κάνουμε "επανάσταση" και να λέμε ΟΧΙ δεν βγάζουμε άκρη. Το έχω δει το έργο του ΟΧΙ. Το έκανα πολλές φορές στο παρελθόν αλλά το ΟΧΙ δημιουργεί πολλές φορές χωρίς λόγο ακρότητες και έχθρες στο σύλλογο.
 
ΥΓ προς Corwin ή οποιονδήποτε άλλο συνάδελφο:
 
Η μηχανογράφηση δεν υπάρχει ως εργασία στο καθηκοντολόγιο. Οπότε και το πρακτικό που μας την αναθέτει (αν συμβεί) δεν είναι "καλυμμένο".

Δεν χρειάζονται πολλά λόγια νομίζω στο πρακτικό, λίγα και "σαφή" είναι αρκετά.

Αν θές βάλε το προσχέδιο που έχεις σαν συνημμένο να το δούμε μήπως μας βοηθήσει περισσότερο. Η ανταλλαγή απόψεων μόνο καλό μπορεί να κάνει.

Φιλικά
« Τελευταία τροποποίηση: 12 Σεπ 2009, 12:47:22 μμ από zavag »
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

stratosg

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 301
  • Η εξουσία αποβλακώνει.
Απ: Κατάργηση της απαλλαγής από εξωδιδακτικές εργασίες
« Απάντηση #37 στις: 12 Σεπ 2009, 10:43:51 μμ »
Συνάδελφοι ΠΕ19 δείτε  το  4.

http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank11_9_9_0444.php

Γι' αυτό στηρίξτε την ΠΕΚΑΠ με την εγγραφή σας και την οικονική σας τακτοποίηση
(είναι μόνο 20 € τη διετία).
Ε καλά τώρα κι εσύ τι περίμενες; Που σκατά είναι η ΟΛΜΕ να γράψει κάτι και για τους ΠΛηροφορικάριους κάτω από τη στέγη του ΣΕΚ χωρίς την μείωση του ωραρίου; Μέχρι και στον Καλομοίρη τα είχα πει όταν ήρθε στο σχολείο μου. Ποια η θέση τους που στο σχολείο μου είμασταν 17 πληροφορικάριοι και ζητούσαμε κι άλλους και φέτος είμαστε με τα βίας τέσσερις;

3) Το εντονότερο πρόβλημά μου (και όλων μας πιστεύω) είναι να μην μας φορτώσουν το e-school το οποίο όπως έχω ξαναπεί (άποψή μου) είναι επιεικώς απαράδεκτο όσον αφορά τη λειτουργία του στο σύνολό της ... (δες αναφορές στο σχετικό topic). Προσπάθησα λοιπόν στη διατύπωσή μου στο πρακτικό να αναφέρω το εξής αυτονόητο για μας ότι Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟ E-SCHOOL ΑΠΑΙΤΕΙ ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟ  Δ Ε Ν  ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ. Αν λοπόν το ΥΠΕΠΘ θεωρήσει ότι αυτό το πακέτο είναι δουλειά για το υπάρχον προσωπικό του σχολείου εγώ ΔΕΝ θα παραιτηθώ από τα διδακτικά μου καθήκοντα για να γίνω ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ .... ας γίνει κάποιος άλλος .... στο κάτω-κάτω δεν μπορεί να μου το επιβάλλει κανείς με το ζόρι ... σωστά; Αυτό ήθελα να τονίσω στην παράγραφο που θα γραφτεί στο πρακτικό. Τίποτα παραπάνω.
Πες τα ευλογημένε. Ήρθε ο ΠΛΗΝΕΤ από το σχολείο μεριά κι άρχισε το μπλα μπλα για το e-school. Όταν άρχισα να του λέω τα περί δεν είναι δικιά μου δουλειά κλπ, αυτός άνοιξε το θεϊκό του στόμα και είπε την ατάκα. "Έτσι όπως είναι η κατάσταση με τους πληροφορικούς καλά θα κάνουμε να κάνουμε και καμιά δουλειά αλλιώς άμα δεν σου αρέσει μπορείς να παραιτηθείς." Το καταλάβατε τώρα; Ε καταπληκτικοί συνάδελφοι; Κι όταν έγραψα ότι εδώ λέει ο καθείς μας ότι θέλει υπό την ασπίδα του ψευδωνύμου αλλά μέσα στο σύλλογο μούγκα μη και χάσουμε τη βόλεψή μας ένας το κατάλαβε. Όπως πάλι καταλάβατε από τους εναπομείναντες τέσσερις εγώ είμαι αυτός που μίλησα κι εγώ είμαι αυτός που πήρε την κρυάδα. Μούγκα κύριοι μη και χάσουμε τίποτα, τί αραγες;

Corwin αλήθεια δε βάζεις τις σελιδούλες σου εδώ; Πότε δεν ξέρεις.

Συγγνώμη για το ύφος και τον τόνο μου, αλλά έχω αρχίσει να μη θέλω να πάω στη δουλειά και είναι κρίμα.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

za√‘ag

  • Μάχιμος ... ΟΧΙ ... κοπρίτης
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 786
  • Παλιά λεγόμασταν ΔΟΥΛΟΙ. Σήμερα ... ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
    • Το Blog μου
Απ: Κατάργηση της απαλλαγής από εξωδιδακτικές εργασίες
« Απάντηση #38 στις: 12 Σεπ 2009, 10:37:20 μμ »
stratosg

Μόνο και μόνο το ότι δεν είχαμε τόσα χρόνια τώρα σχολ. σύμβουλο για την ειδικότητά μας είναι αρκετό.

Συμφωνείς με τη διατύπωση για το πρακτικό ή έχεις να προτείνεις κάτι καλύτερο;
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Corwin

  • Επισκέπτης
Απ: Κατάργηση της απαλλαγής από εξωδιδακτικές ερ&#
« Απάντηση #39 στις: 12 Σεπ 2009, 11:54:23 μμ »
 Λοιπόν συνάδελφοι αν ανησυχείτε για το e-school, η άποψή μου είναι η εξής:
Αν το εν λόγω "πακέτο" δεν δουλεύει τότε και εκατό εγκύκλιοι να βγουν δεν έχει καμμία σημασία γιατί απλά μπορεί ο καθένας από εμάς να δηλώσει αδυναμία χρήσης του και μην ανησυχείτε δεν μπορούν να μας κάνουν τίποτα διότι όταν μας προσέλαβαν, δεν μας προσέλαβαν ως τεχνικούς, προγραμματιστές ή έστω χειριστές, ως δάσκαλοι διοριστήκαμε.
 Άν λοιπόν δεν κάνουμε μάθημα τότε είμαστε υπόλογοι και πειθαρχικά αλλά και ηθικά. Αν δεν μπορούμε να δουλέψουμε το τάδε ή το δείνα λογισμικό, στην πραγματικότητα... δεν τρέχει τίποτα (ούτε το λογισμικό αλλά ούτε και εμείς). Μην μας πιάνει πανικός και πάνω απ' όλα μη νομίζουμε ότι θα μας πέσει η υπόληψη και θα ξεφτιλιστούμε σαν επιστήμονες αν πουμε πολύ απλά "δεν ξέρω - δεν μπορώ να το κάνω".
Σαν σχολείο μπορείς να δηλώσεις και επίσημα ότι δε δύνασαι να το δουλέψεις το συγκεκριμένο πακέτο και να επισημάνεις ότι ο μόνος τρόπος αντιμετώπισης των αξεπέραστων δυκολιών είναι η τεχνική υποστήριξη onsite για να λυθούν τα προβλήματα.

Όσον αφορά τώρα την κατάσταση που δημιούργησε αυτό το "δεν" στην επίμαχη εγκύκλιο, δυστυχώς όπως είπα το ποια θα είναι η αντίδρασή μας, ελλείψει κάποιας καλύτερης πρότασης συλλογικής στάσης, πιστεύω ότι παραμένει στην κρίση του καθενός αν και η ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών είναι καλό πράγμα.
Τέλος τα καθήκοντα της "Μηχανογράφησης", όπως τα έχω δει στην δεκαπενταετή μου εμπειρία μπορεί να "απλώνονται" σε πάρα πολλούς τομείς, ανάλογα με το σχολείο που θα βρεθεί κανείς καθέ φορά.
Για να πάρετε μια ιδέα επισυνάπτω το δισέλιδο το οποίο αποτελεί μια μάλλον "βαριά" εκδοχή καθηκόντων μηχανογράφησης, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι κάτι σπάνιο, μου έχει τύχει προσωπικά να βιώσω τέτοια ερμηνεία των "καθηκόντων" πριν από κάποια χρόνια.

stratosg

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 301
  • Η εξουσία αποβλακώνει.
Απ: Κατάργηση της απαλλαγής από εξωδιδακτικές εργασίες
« Απάντηση #40 στις: 12 Σεπ 2009, 11:59:36 μμ »
zavag, συμφωνώ δεν θα έγραφα κάτι άλλο κι απ' ό'τι κατάλαβα το έκανες απλά για να βρίσκεται κάπου καταγεγραμμένο.

Corwin ακούς όμως ένα κάρο ανοησίες από τους άλλους όχι και από τους ΠΛΗΝΕΤ. Σε τελική ανάλυση οι Σύμβουλοι τί θέση παίρνουν για το θέμα;
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

pentsas

  • Επισκέπτης
Απ: Κατάργηση της απαλλαγής από εξωδιδακτικές εργασίες
« Απάντηση #41 στις: 13 Σεπ 2009, 11:21:43 πμ »
Μπράβο συνάδελφε Corwin. Πολύ καλή η κωδικοποίηση των εργασιών μηχανογράφησης του σχολείου! (θα μπορούσαν να προστεθούν και άλλα όπως το asc timetable πχ).
Έτσι μπορούμε με συγκεκριμένα πράγματα να πείσουμε τους συναδέλφους για την ποσότητα - ποιότητα του όγκου εργασίας που καλείται να διεκπεραιωθεί  στα πλαίσια του πακέτου μηχανογράφηση σχολείου.
Και όχι μόνο αυτό, μπορεί επίσης να γίνει αντικειμενικότερη και δικαιότερη κατανομή εργασιών στην περίπτωση που δεν καταφέρουμε να φέρουμε γραμματέα   στο σχολείο.
Θα ήθελα την άδειά σου για να το χρησιμοποιήσω προσωπικά αλλά και να το στείλω στη λίστα καθηγητών πληροφορικής Δωδεκανήσου (Ρόδου).

Corwin

  • Επισκέπτης
Απ: Κατάργηση της απαλλαγής από εξωδιδακτικές εργασίες
« Απάντηση #42 στις: 13 Σεπ 2009, 03:40:57 μμ »
Θα ήθελα την άδειά σου για να το χρησιμοποιήσω προσωπικά αλλά και να το στείλω στη λίστα καθηγητών πληροφορικής Δωδεκανήσου (Ρόδου).

Προφανώς από τη στιγμή που το ανέβασα στο φόρουμ μπορεί να το χρησιμοποιήσει κανείς όπως θέλει. Χαίρομαι που το βρήκες χρήσιμο και αν μπορεί να αξιοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο τόσο το καλύτερο.

 Έχεις δίκιο για το ότι μπορούν να προστεθούν κι άλλα πράγματα όπως πχ το πρόγραμμα, απλά στα σχολεία από τα οποία πέρασα ο "προγραμματιστής" πάντα κράταγε τη θέση του με μεγάλη αποφασιστικότητα, συνήθως για να μπορεί να "φτιαχτεί" ο ίδιος βέβαια.  ;)

Gnirut

  • Επισκέπτης
Απ: Κατάργηση της απαλλαγής από εξωδιδακτικές εργασίες
« Απάντηση #43 στις: 14 Σεπ 2009, 12:58:21 πμ »
Δεν μπορώ να καταλάβω που μπερδευόμαστε στα περί "μηχανογράφησης". Από όσο γνωρίζω (διορθώστε με αν κάνω λάθος) δεν υφίσταται εξωδιδακτική εργασία που λέγεται "μηχανοργάνωση". Η μόνη παρεμφερής εργασία λέγεται "γραμματειακή υποστήριξη" και είναι μία εργασία η οποία, εαν δεν υπάρχει γραμματέας στο σχολείο, την αναλαμβάνουν εξ'ίσου άνω του ενός συνάδελφοι όλων των ειδικοτήτων.

Η "γραμματειακή υποστήριξη", λοιπόν παλαιότερα γινόταν με χαρτί και μολύβι από την ώρα όμως που μπήκε ο υπολογιστής στη ζωή μας μεγάλο μέρος της γίνεται με τη βοήθεια του υπολογιστή. Ο χειρισμός του υπολογιστή δεν απαιτεί μηχανικό πληροφορικής για να γίνει, όπως δεν απαιτείται να είναι κάποιος μηχανικός αυτοκινήτου για να οδηγήσει ένα αυτοκίνητο. Σας τα λέω απλά έτσι όπως θα τα πείτε στον φιλόλογο διευθυντή σας...

Αφήστε τα δισέλιδα πρακτικά και μην μπερδεύουμε τις καταστάσεις. Μην αυτοχωνόμαστε. Διοριστήκαμε ως εκπαιδευτικοί, όχι ως τεχνικοί δικτύων και ΗΥ, όχι σαν γραμματείς ούτε ως υπεύθυνοι μηχανογράφησης. Προς τα εκεί θέλουν να μας πάνε, μην πάμε μόνοι μας (δείτε και το ΚΑΤΑΝΤΙΑ που έχω αναρτήσει παλαιότερα). Εγώ πιστεύω ότι ένα ευγενικό όχι είναι η καλύτερη λύση μαζί με ένα συγκεκριμένο διαμοιρασμό της γραμματειακής υποστήριξης ανάμεσα σε όλους τους πιστοποιημένους στην πληροφορική συναδέλφους.

Corwin

  • Επισκέπτης
Απ: Κατάργηση της απαλλαγής από εξωδιδακτικές εργασίες
« Απάντηση #44 στις: 14 Σεπ 2009, 03:07:59 μμ »
Εγώ πιστεύω ότι ένα ευγενικό όχι είναι η καλύτερη λύση μαζί με ένα συγκεκριμένο διαμοιρασμό της γραμματειακής υποστήριξης ανάμεσα σε όλους τους πιστοποιημένους στην πληροφορική συναδέλφους.

Κατ' αρχήν συνάδελφε σου δηλώνω ότι σε ζηλεύω μέχρι... παλαβομάρας γιατί προφανώς είσαι σε ένα σύλλογο διδασκόντων ο  οποίος αποτελείται από ευσυνείδητους και πρόθυμους συναδέλφους. Να θεωρείς τον εαυτό σου τυχερο για αυτό, αλλά δυστυχώς η περίπτωσή σου ίσως ανήκει στις εξαιρέσεις. Αυτό που αντιμετωπίζουν πολλοί συνάδελφοι στα σχολεία που υπηρετούν είναι νομίζω μια πολύ χειρότερη πραγματικότητα.

 Λόγω ανικανότητας ή/και τεμπελιάς των διευθυντών και υποδιευθυντών και επειδή οι περισσότεροι από τους συναδέλφους των άλλων ειδικοτήτων δεν θέλουν να "μπλέξουν με το κομπιουτερ" και κάνουν ότι μπορούν γι΄αυτό, το αποτέλεσμα είναι να περνάει από το σύλλογο (στα "ψιλά" ή στα "αυτονόητα") ότι "το κομπιούτερ το αναλαμβάνει ο πληροφορικός" και μάλιστα χωρίς να θεωρείται και κάτι σπουδαίο "δυο κουμπιά πατάς κι έγινε, αφού εσύ ξέρεις". Αν δεν υπήρχε αυτή η κατάσταση η οποία επιτείνεται με τη νέα εκγύκλιο δεν θα γινόταν και όλη αυτή η συζήτηση.

Φυσικά παρά την εμπειρία μου μπορεί να κάνω λάθος και απλά να είμαι .... γκαντέμης, και τα δέκα σχολεία που έχω βρεθεί να ήταν παραδείγματα προς αποφυγήν ενώ στα υπόλοιπα τα πράγματα να εξελίσσονται πιο φυσιολογικά. Δεν το αποκλείω γιατί δεν έχω κάνει και κάποια στατιστική μελέτη.

 Αν κάνω λάθος και η "μηχανογράφηση" ή "γραμματειακή υποστήριξη" ή "κομπιούτερ" δεν υφίσταται σαν πρόβλημα κατά την ανάθεση καθηκόντων τότε.... τόσο το καλύτερο. Το δισέλιδο έτσι κι αλλιώς το έφτιαξα  για μένα, δεν είχα σκοπό να το προωθήσω στην ΟΛΜΕ ή στην ΠΕΚΑΠ ή δεν ξέρω κι εγώ σε ποιον άλλο μαζικό φορέα.

 Άρα όλα ωραία και καλά.