Αποστολέας Θέμα: ΘΕΜΑ 4  (Αναγνώστηκε 1047 φορές)

jgalano

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 46
ΘΕΜΑ 4
« στις: 22 Μάι 2009, 02:29:12 μμ »
Μια ιδέα για 4ο ΘΕΜΑ, στο οποίο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και υποπρόγραμμα για να εκτελεί κάποια λειτουργία. Για τυχόν σχόλια ή λάθη κτλ.... στείλτε μήνυμα.


Σ’ ένα λύκειο στον Πύργο Ηλείας, στη Γ’ Λυκείου, φοιτούν 40 μαθητές στην τεχνολογική κατεύθυνση.
α)  Να αποθηκεύσετε στον πίνακα ΜΑΘ[4] τις ακριβείς ονομασίες των τεσσάρων μαθημάτων κατεύθυνσης  (1η θέση Μαθηματικά, 2η θέση Φυσική, 3η θέση Α.Ο.Δ.Ε. και 4η θέση Α.Ε.Π.Π.) όπως αυτές αναφέρονται.
β)  Να αποθηκεύσετε στους πίνακες ΟΝ[40] και ΒΑΘ[40,4], τα ονόματα και τους βαθμούς(0-20) που έγραψαν οι μαθητές στα μαθήματα κατεύθυνσης .
γ)  Να δημιουργήσετε πίνακα με το μέσο όρο κάθε μαθητή .
δ)  Να διαβάσετε τα ονόματα 6 μαθητών και να εκτυπώσετε το όνομα του μαθητή με το μεγαλύτερο βαθμό στο μάθημα  «ΑΕΠΠ». (Θεωρούμε ότι τα ονόματα που δίνονται υπάρχουν στο σχετικό πίνακα)
ε) Να εκτυπώνετε τα ονόματα των μαθητών  που έχουν απόκλιση βαθμολογίας πάνω από 10 βαθμούς ανάμεσα στα Μαθηματικά και στην Α.Ε.Π.Π. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει κανένας τέτοιος μαθητής να εκτυπώνετε κατάλληλο μήνυμα. Σε περίπτωση που υπάρχουν τουλάχιστον 20 μαθητές να εκτυπώνετε το μήνυμα «Μεγάλη Απόκλιση Βαθμολογίας μεταξύ Μαθηματικών-Α.Ε.Π.Π.».

εναλλακτικό δ) Να διαβάσετε τα ονόματα 6 μαθητών και να εκτυπώσετε τα ονόματα και τους μέσους όρους τους, ταξινομημένα κατά φθίνουσα σειρά ως προς το μέσο όρο.
(Θεωρούμε ότι τα ονόματα που δίνονται υπάρχουν στο σχετικό πίνακα).

εναλλακτικό δ) Να διαβάσετε τρεις τίτλους μαθημάτων  και να τους εκτυπώσετε σε φθίνουσα σειρά ως προς τα αντίστοιχα ποσοστά % αποτυχίας ( βαθμός < 10) των μαθητών στο αντίστοιχο μάθημα.
(Θεωρούμε ότι οι τίτλοι μαθημάτων που δίνονται υπάρχουν στο σχετικό πίνακα).


« Τελευταία τροποποίηση: 22 Μάι 2009, 02:55:08 μμ από jgalano »