Αποστολέας Θέμα: Να γράψετε κατάλληλο υποπρόγραμμα ...  (Αναγνώστηκε 1890 φορές)

raniasgr

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 10
Να γράψετε κατάλληλο υποπρόγραμμα ...
« στις: 02 Απρ 2009, 11:18:08 μμ »
Έστω ότι σε κάποιο ερώτημα γράφει...να γραφεί ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ υποπρόγραμμα για τον υπολογισμό της χρέωσης ενός πελάτη ...
Σε αυτήν την περίπτωση είτε γράψουμε συνάρτηση είτε διαδικασία είναι το ίδιο σωστό; Εγώ πιστέυω οτι η λέξη κατάλληλο οδηγεί στην συνάρτηση, εσεις?
Καθηγήτρια Πληροφορικής - ΠΕ19

andreas_p

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1015
Απ: Να γράψετε κατάλληλο υποπρόγραμμα ...
« Απάντηση #1 στις: 02 Απρ 2009, 11:40:16 μμ »
Σ
αλλά δεν μπορείς να απορρίψεις και τη Δ.

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1466
  • Δεν αντέχω την (συμ)-πίεσηηη .......
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Απ: Να γράψετε κατάλληλο υποπρόγραμμα ...
« Απάντηση #2 στις: 03 Απρ 2009, 08:27:14 πμ »
Και η διαδικασία θα θεωρηθεί σωστή ...
Ίδια περίπου εκφώνηση έχει μπει σαν θέμα στους πίνακες (να αποθηκεύει σε κατάλληλους πίνακες όπου μπορούσε να γίνει χρήση δισδιάστατου ή πολλαπλών μονοδιάστατων).
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3167
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Να γράψετε κατάλληλο υποπρόγραμμα ...
« Απάντηση #3 στις: 03 Απρ 2009, 09:28:27 πμ »
πέρυσι η εκφώνηση στο θέμα 3 έλεγε "κατάλληλο" υποπρόγραμμα και κάποιοι καθηγητές διατύπωσαν την άποψη ότι πρέπει να κόψουμε σε όσους κάνουν διαδικασία. Όταν η επιτροπή έστειλε λύση με διαδικασία όλα αποκαταστάθηκαν
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1094
Απ: Να γράψετε κατάλληλο υποπρόγραμμα ...
« Απάντηση #4 στις: 06 Απρ 2009, 10:37:29 πμ »
Οι εκφωνήσεις θεμάτων που έχουν πέσει μέχρι τώρα(αν θυμάμε καλά) και που ζητούσαν υποπρογράμματα είναι δύο έιδών:

1. Αυτά που ξεκάθα ανέφεραν τον τύπο του υποπρογράμματος
2. Αυτά που ζητούσαν υποπρόγραμμα. Σε αυτή την περίπτωση η λυση μπορούσε να δοθεί εξίσου και με διαδικασία και με συνάρτηση.

Δεν θυμάμε να ζητήθηκε υποπρόγραμμα που θα έπρεπε ο μαθητής να αποφασίση τον τύπο του υποπρογράμματος