Καλησπερα..ειμαι συμμαθητης του wr250f και θελω να σας πω για αυτο που συμβαινει με αυτον τον καθηγητη.Εκτος απο αυτα που σας εγραψε πριν,εχουμε προσπαθησει πολλες φορες να συζητησουμε μαζι του για αυτο και η απαντηση που λαβαμε ολες τις φορες ηταν οτι εμεις δεν ειμαστε αυτοι που γνωριζουμε και αυτα που μας μαθαινουν στα φροντιστηρια ειναι διαφορετικα,οταν λυνει μια ασκηση στον πινακα και κανει λαθος,και τον διορθωνουμε αλλα δεν το παραδεχεται,παρα μονο οταν κοιταξει τη λυση απο το βοηθημα που εχει ανοικτο στην εδρα..Σε ενα διαγωνισμα που ειχαμε γραψει εκανε 1 μηνα να τα διορθωσει και τελικα εφερε διορθωμενη μονο τη θεωρια και τις ασκησεις μας σηκωνε στον πινακα να τις κανουμε εμεις κ τις διορθωνε παραλληλα.Αυτος ο ανθρωπος μας ειχε πει πολλες φορες πως θα μας τσεκουρωσει στους βαθμους,χωρις να ξερει την αξια μας ως μαθητες-(εγω εχει τυχει πολλες φορες να γραφω κατι σωστο που το γραφει διαφορετικα μεσα η λυση που εχει και να τσακωνομαστε ολη την ωρα μαζι του για το αν ισχυει και τελικα να λεει ναι,απλα παραλειπεται ευκολα κλπ)-και το ελεγε σαν κατορθωμα.
μαλιστα μια φορα εξω απο επαναληψη η λυση του ελεγε να αρχικοποιησουμε max<--A και μολις τον ρωτησα αν το σωστο ειναι max<--Α[1],το αρνουταν,αλλα τελικα διαπιστωσε οτι ειχε λαθος τη λυση και δικαιολογηθηκε πως λυνεται και ετσι..
Παντως οσες φορες εχουμε κατσει να συζητησουμε μαζι του,οχι επιθετικα, δεν εχει δεχτει καμια συζητηση.
και το σημαντικοτερο,για μενα,οτι εχουν περασει τοσοι μηνες και ακομα οταν θελει να μιλησει σε καποιον απο εμας δειχνει με το δαχτυλο.Δεν ξερει το ονομα κανενος.,δηλαδη δεν εχει ενδιαφερθει να το μαθει.Για εμενα αυτο ειναι το χειροτερο για εναν καθηγητη,δειχνει το ποσο αδιαφορος ειναι,,και ναι δεν ενδιαφερεται για το καλο των μαθητων του(καποιος απο τουσ προηγουμενους κυριους δυσκολευτηκε να το πιστεψει αυτο..) Δυστυχως ετσι εχουν τα πραγματα..